Позашляховики в очах автолюбителів – надійні машини, здатні пережити найважчі умови. У більшості випадків надії водіїв збуваються, але, як і завжди, можна виділити кілька вагомих винятків.
В першу чергу варто згадати Nissan X-Trail, який хоч і став заслуженим бестселером, але він скоріше великий сімейний кросовер для міста, але ніяк не підкорювач лісів і полів. Після оновлення же, свіжа генерація «японця» дизайном так і зовсім стала нагадувати повноцінний кросовер. Далі йде Subaru XV, якого всі від самого початку позиціонували, як компактний, але прохідний позашляховик, проте на ділі ж це – звичайний піднятий крос-хетчбек зі слабким кузовом.
Третє місце в списку дістається Ford Ecosport, завдяки якому американський автогігант розраховував закріпитися в SUV-сегменті, але на ділі ж з нього вийшов лише міський кросовер, який важко назвати безпечним і надійним через невдалі краш-тести.
Розкішний Range Rover Velar розташувався на четвертому місці, і тут також має місце бути неправильне позиціонування.
З Velar хотіли зробити позашляховик, який зможе гідно показувати себе на гоночному треку, але в підсумку автомобіль може похвалитися лише непоганою динамікою, в той час як на бездоріжжі його ризикне виставити лише повний безумець.
Замикає п’ятірку популярний Hyundai Tucson, на якому не варто виїжджати в серйозний off-road, навіть незважаючи на наявність повного приводу і непоганий кліренс.
Останній рядок у ТОП-6 найбільш невдалих повнопривідних позашляховиків заслужено дістається давно забутому Opel Frontera – тут вже можна говорити про відмінну прохідність і надійність, але «порожній» салон і огидна шумоізоляція роблять пересування в міському режимі практично нестерпним.