Поки влада Німеччини і німецькі автовиробники вирішують, хто і скільки платитиме за модернізацію старих дизельних автомобілів до сучасних екологічних стандартів, прості німці вже почали викидати такі транспортні засоби на звалища.
Зараз в Німеччині налічується кілька мільйонів старих машин з дизельними двигунами. З урахуванням того, що в деяких великих містах їх заборонили, а в інших цей процес починає набирати обертів, то перед німцями постає питання, що з ними робити? Чекати, коли нарешті старі дизельні машини будуть переобладнати? Чекати доведеться довго. Або продати? З цим теж проблема, так як покупця потрібно ще знайти. До того ж коштують такі машини зовсім дешево.
Ось і доводиться німцям, щоб позбутися від «головного болю», кидати старі дизельні автомобілі на звалищах. Правда, при цьому їм належить грошовий бонус при покупці нового авто. Причому бонус може досягти декількох тисяч євро.
Таким чином, наприклад, на звалищі виявився VW Lupo, який випускався з 1998 року по 2005 рік. У цій конкретно моделі пробіг всього 83 000 км.
Експерти склали рейтинг десяти електромобілів, які визначили тенденції ринку 2025 року, і перше місце в…
Надійність залишається одним із ключових критеріїв при виборі автомобіля, тому експерти порталу TopSpeed склали новий…
Китайська Мережа якості автомобілів оприлюднила рейтинг найнадійніших автомобілів, що виробляються в Китаї, охопивши 175 бензинових…
Renault може повернути двигун внутрішнього згоряння у модель Megane. Про це повідомляють французькі медіа, зазначаючи,…
З 1 листопада на дорогах України знову діє звичний режим обмеження швидкості. Якщо влітку на…
Фахівці автомобільного видання Carbuzz склали рейтинг найдовговічніших німецьких автомобілів, здатних без серйозних поломок подолати 480…
Leave a Comment