Поки влада Німеччини і німецькі автовиробники вирішують, хто і скільки платитиме за модернізацію старих дизельних автомобілів до сучасних екологічних стандартів, прості німці вже почали викидати такі транспортні засоби на звалища.
Зараз в Німеччині налічується кілька мільйонів старих машин з дизельними двигунами. З урахуванням того, що в деяких великих містах їх заборонили, а в інших цей процес починає набирати обертів, то перед німцями постає питання, що з ними робити? Чекати, коли нарешті старі дизельні машини будуть переобладнати? Чекати доведеться довго. Або продати? З цим теж проблема, так як покупця потрібно ще знайти. До того ж коштують такі машини зовсім дешево.
Ось і доводиться німцям, щоб позбутися від «головного болю», кидати старі дизельні автомобілі на звалищах. Правда, при цьому їм належить грошовий бонус при покупці нового авто. Причому бонус може досягти декількох тисяч євро.
Таким чином, наприклад, на звалищі виявився VW Lupo, який випускався з 1998 року по 2005 рік. У цій конкретно моделі пробіг всього 83 000 км.
Антифриз – це справжній рятівник для машини. Він не дає двигуну замерзнути взимку чи перегрітися…
Ford Ranger з'явиться важка версія Super Duty: перші фото. Австралійський підрозділ «блакитного овалу» поділився тизером…
Про це в інтерв'ю Autocar розповів відповідальний за технічний розвиток німецького автогіганта Кай Грюніц на…
Експерт розвіяв популярні міфи та дав чіткі поради щодо заміни моторної оливи. Він зазначив, що…
Великобританія рішуче затвердила нову дату заборони виробництва автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) — 2030…
Чесно кажучи, багато водіїв в Україні вважають, що вигляд їхнього авто — це їхня особиста…
Leave a Comment