Categories: Новини

Дешева «євробляха»: купувати чи ні

Share

Українці, які не змогли або не захотіли легалізувати свою «євробляху», намагаються їх продати мало не за ціною мобільного телефону. При цьому вони йдуть на різні хитрощі. «Обозреватель» розібрався, чому не потрібно купувати машини на єврономерах, і як взагалі проходить їх легалізація.

Далеко не всі «євробляхи» виходить легалізувати. Цьому є кілька причин. Наприклад, потрібно знайти реального власника цього авто, зняти його з реєстрації в тій чи іншій країні, заплатити значні гроші.

На даний момент за пільговим розмитненням зареєстрували близько 65 000 «євроблях». Хто до травня не оформить «євробляху», тому доведеться платити значний штраф, аж до 170 000 грн.

Капкан для покупця «євроблях»

Власники машин з іноземною реєстрацією зараз намагаються їх продати за мінімальною ціною. Наприклад, Renault Clio 2001 року коштує приблизно в районі 100 000 гривень, а його продають всього за 25 000 грн. Нинішній його власник не хоче або не може морочитися розмитненням, тому така ціна. В результаті покупець цього автомобіля отримує насправді не транспортний засіб, а головний біль. Він може в кінцевому рахунку залишитися не тільки без грошей, але навіть без самого автомобіля, який за законом забере держава.

Скільки всього «євроблях»?

Є різні дані щодо кількості в Україні авто з іноземною реєстрацією. Офіційно стверджується, що в нашій країні налічується приблизно 500 тис. таких машин. Неофіційно їх до 1,5 млн. одиниць. Кому вірити – офіційною статистикою або незалежним експертам? Це складне питання. Чомусь ми більше віримо незалежним експертам.

Що чекає «євробляхерів»?

З травня 2019 року власникам «євроблях», які їх не розмитнили, загрожують дуже великі штрафи. Вони будуть залежати від того, наскільки прострочено розмитнення. Якщо на 1-10 діб, то штраф становитиме 340 грн, а якщо на більше ніж 30 діб, то 170 000 грн.

Тому ціни на «євробляхи», думаємо, будуть ще опускатися. Найбільш «убиті» з них виявляться просто на смітниках.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025