Categories: Новини

Дешева «євробляха»: купувати чи ні

Share

Українці, які не змогли або не захотіли легалізувати свою «євробляху», намагаються їх продати мало не за ціною мобільного телефону. При цьому вони йдуть на різні хитрощі. «Обозреватель» розібрався, чому не потрібно купувати машини на єврономерах, і як взагалі проходить їх легалізація.

Далеко не всі «євробляхи» виходить легалізувати. Цьому є кілька причин. Наприклад, потрібно знайти реального власника цього авто, зняти його з реєстрації в тій чи іншій країні, заплатити значні гроші.

На даний момент за пільговим розмитненням зареєстрували близько 65 000 «євроблях». Хто до травня не оформить «євробляху», тому доведеться платити значний штраф, аж до 170 000 грн.

Капкан для покупця «євроблях»

Власники машин з іноземною реєстрацією зараз намагаються їх продати за мінімальною ціною. Наприклад, Renault Clio 2001 року коштує приблизно в районі 100 000 гривень, а його продають всього за 25 000 грн. Нинішній його власник не хоче або не може морочитися розмитненням, тому така ціна. В результаті покупець цього автомобіля отримує насправді не транспортний засіб, а головний біль. Він може в кінцевому рахунку залишитися не тільки без грошей, але навіть без самого автомобіля, який за законом забере держава.

Скільки всього «євроблях»?

Є різні дані щодо кількості в Україні авто з іноземною реєстрацією. Офіційно стверджується, що в нашій країні налічується приблизно 500 тис. таких машин. Неофіційно їх до 1,5 млн. одиниць. Кому вірити – офіційною статистикою або незалежним експертам? Це складне питання. Чомусь ми більше віримо незалежним експертам.

Що чекає «євробляхерів»?

З травня 2019 року власникам «євроблях», які їх не розмитнили, загрожують дуже великі штрафи. Вони будуть залежати від того, наскільки прострочено розмитнення. Якщо на 1-10 діб, то штраф становитиме 340 грн, а якщо на більше ніж 30 діб, то 170 000 грн.

Тому ціни на «євробляхи», думаємо, будуть ще опускатися. Найбільш «убиті» з них виявляться просто на смітниках.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024

У Лос-Анджелесі оголосили фіналістів престижної автопремії “Автомобіль року 2025”

До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…

22.11.2024

Як діяти водієві, якщо спустилися два колеса одночасно

На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…

22.11.2024

BMW відкликає 5 000 машин через несправності в гальмівній системі

BMW (Китай) оголосила про масштабне відкликання автомобілів, включаючи популярні моделі X5, X7, 5-ї та 7-ї…

22.11.2024