Categories: Новини

Дешева «євробляха»: купувати чи ні

Українці, які не змогли або не захотіли легалізувати свою «євробляху», намагаються їх продати мало не за ціною мобільного телефону. При цьому вони йдуть на різні хитрощі. «Обозреватель» розібрався, чому не потрібно купувати машини на єврономерах, і як взагалі проходить їх легалізація.

Далеко не всі «євробляхи» виходить легалізувати. Цьому є кілька причин. Наприклад, потрібно знайти реального власника цього авто, зняти його з реєстрації в тій чи іншій країні, заплатити значні гроші.

На даний момент за пільговим розмитненням зареєстрували близько 65 000 «євроблях». Хто до травня не оформить «євробляху», тому доведеться платити значний штраф, аж до 170 000 грн.

Капкан для покупця «євроблях»

Власники машин з іноземною реєстрацією зараз намагаються їх продати за мінімальною ціною. Наприклад, Renault Clio 2001 року коштує приблизно в районі 100 000 гривень, а його продають всього за 25 000 грн. Нинішній його власник не хоче або не може морочитися розмитненням, тому така ціна. В результаті покупець цього автомобіля отримує насправді не транспортний засіб, а головний біль. Він може в кінцевому рахунку залишитися не тільки без грошей, але навіть без самого автомобіля, який за законом забере держава.

Скільки всього «євроблях»?

Є різні дані щодо кількості в Україні авто з іноземною реєстрацією. Офіційно стверджується, що в нашій країні налічується приблизно 500 тис. таких машин. Неофіційно їх до 1,5 млн. одиниць. Кому вірити – офіційною статистикою або незалежним експертам? Це складне питання. Чомусь ми більше віримо незалежним експертам.

Що чекає «євробляхерів»?

З травня 2019 року власникам «євроблях», які їх не розмитнили, загрожують дуже великі штрафи. Вони будуть залежати від того, наскільки прострочено розмитнення. Якщо на 1-10 діб, то штраф становитиме 340 грн, а якщо на більше ніж 30 діб, то 170 000 грн.

Тому ціни на «євробляхи», думаємо, будуть ще опускатися. Найбільш «убиті» з них виявляться просто на смітниках.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

На Нюрбургринзі помітили прототипи оновленої Skoda Fabia

На Нюрбургринзі помітили два прототипи оновленої Skoda Fabia, що можуть сигналізувати не лише про плановий…

06.09.2025

Mazda представила CX‑5 2026 року: що змінилося у дизайні та оснащенні

Японська компанія нещодавно представила оновлений кросовер Mazda CX-5 2026 року, який отримав невеликі зміни в…

06.09.2025

Як неправильно працюючий кондиціонер може «вбити» авто та гаманець

Неправильне використання автомобільного кондиціонера може обійтися водієві в чималу суму, адже помилки в експлуатації часто…

06.09.2025

Приховані проблеми Toyota C-HR: експерт поділився головними мінусами моделі

Toyota C-HR завоювала прихильність серед російських автомобілістів завдяки сміливому дизайну, проте за виразною зовнішністю криються…

06.09.2025

Поліцейський розповів, які вживані авто краще обминати

Придбання вживаного автомобіля завжди пов'язане з ризиком. Зовні машина може виглядати доглянутою, але її реальний…

06.09.2025

Volkswagen Golf помічений на тестах без камуфляжу

Volkswagen Golf восьмого покоління, що дебютував у 2019 році, став важливою віхою для європейського автопрому:…

06.09.2025