Categories: Новини

Дешева «євробляха»: купувати чи ні

Share

Українці, які не змогли або не захотіли легалізувати свою «євробляху», намагаються їх продати мало не за ціною мобільного телефону. При цьому вони йдуть на різні хитрощі. «Обозреватель» розібрався, чому не потрібно купувати машини на єврономерах, і як взагалі проходить їх легалізація.

Далеко не всі «євробляхи» виходить легалізувати. Цьому є кілька причин. Наприклад, потрібно знайти реального власника цього авто, зняти його з реєстрації в тій чи іншій країні, заплатити значні гроші.

На даний момент за пільговим розмитненням зареєстрували близько 65 000 «євроблях». Хто до травня не оформить «євробляху», тому доведеться платити значний штраф, аж до 170 000 грн.

Капкан для покупця «євроблях»

Власники машин з іноземною реєстрацією зараз намагаються їх продати за мінімальною ціною. Наприклад, Renault Clio 2001 року коштує приблизно в районі 100 000 гривень, а його продають всього за 25 000 грн. Нинішній його власник не хоче або не може морочитися розмитненням, тому така ціна. В результаті покупець цього автомобіля отримує насправді не транспортний засіб, а головний біль. Він може в кінцевому рахунку залишитися не тільки без грошей, але навіть без самого автомобіля, який за законом забере держава.

Скільки всього «євроблях»?

Є різні дані щодо кількості в Україні авто з іноземною реєстрацією. Офіційно стверджується, що в нашій країні налічується приблизно 500 тис. таких машин. Неофіційно їх до 1,5 млн. одиниць. Кому вірити – офіційною статистикою або незалежним експертам? Це складне питання. Чомусь ми більше віримо незалежним експертам.

Що чекає «євробляхерів»?

З травня 2019 року власникам «євроблях», які їх не розмитнили, загрожують дуже великі штрафи. Вони будуть залежати від того, наскільки прострочено розмитнення. Якщо на 1-10 діб, то штраф становитиме 340 грн, а якщо на більше ніж 30 діб, то 170 000 грн.

Тому ціни на «євробляхи», думаємо, будуть ще опускатися. Найбільш «убиті» з них виявляться просто на смітниках.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому кузови масових автомобілів не виготовляються з пластику

Пластиковий кузов на автомобілі вперше з’явився більше 80 років тому, і здавалося, що це буде…

06.12.2024

Названо автомобільні бренди з найнадійнішими моделями

Цього року з'ясувалося, що довіра до електрокарів та гібридів знижується. Машини з ДВЗ та гібриди…

06.12.2024

Чотири незручні функції в автомобілях, які розчаровують водіїв

Сучасні авто зараз реально більше схожі на гаджети на колесах. Купа всіляких "фішок", які мали…

06.12.2024

Як уникнути проблем через нічні заморозки: поради для автомобілістів

Найпоширеніша ситуація, коли вранці після заморозків автомобіль не заводиться. Експерт вважає, що глобальна причина криється у…

06.12.2024

Названо предмети, які небезпечно залишати в авто взимку

Зима — це завжди трохи головного болю для водіїв. Треба не тільки підлаштовуватися до умов…

06.12.2024

Новий Hyundai Santa Fe 2025 отримав сучасну силову установку

Південнокорейський автовиробник Hyundai представив оновлений кросовер Santa Fe 2025 модельного року, який отримав вдосконалену силову…

06.12.2024