Вимоги належної якості для громадського транспорту повинні бути прописані у законах України, пише bogdan.com.ua. Життя та здоров’я пасажирів має охоронятися державою, наголосив прес-секретар корпорації «Богдан» Сергій Красуля у своєму блозі «Чи виїдуть українські міста-мільйонники із заторів?».
«В Україні належні транспортні засоби – лише ініціатива самих виробників, і норма жодним чином не закріплена в документах. Як наслідок – чималою кількістю міст продовжує і надалі курсувати застаріла техніка, часто малогабаритна, яка лише засмічує і завантажує дороги, а не рятує від колапсу. Відсутність прописаних норм дає зелено світло як місцевій владі, так і приватним перевізникам порушувати права пасажирів», – зауважив він.
Сергій Красуля звернув увагу, що саме великий транспорт вирішує проблему якості перевезень, а також є ефективним методом зменшення заторів у містах. Прес-секретар корпорації пояснив, що габаритні засоби перевезення транспортують у 25 разів більше людей, ніж приватні авто.
Водночас він додав, що проїзд містом має забезпечувати нова якісна техніка: до того ж українські виробники вже пропонують такі автобуси та тролейбуси європейського зразка.
Hyundai i30 2024 готовий до запуску на іспанському ринку Ця модель швидко стала однією з…
Українські водії мають два тижні, щоб заплатити штраф. Якщо вони зроблять це протягом перших 10…
BMW поставила хрест на ідеї пікапа. Старший віце-президент BMW з бренду та управління продуктами Бернд…
Усі звикли до того, що більшість рейтингів надійності автомобілів публікується незалежними американськими аналітичними виданнями на…
На початку 2024 року німецька автомобільна преса опублікувала чутки про плани керівництва Volkswagen повернути в…
Hyundai відклала прем'єру оновленої Сreta із трьома рядами. Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai…
Leave a Comment