Віднедавна в Україні набули чинності нові правила розмитнення авто на іноземних номерах. Втім, чи змінилося щось на краще для самих водіїв, які все ще мріють придбати “євробляху”?
Як зазначив на сторінці у Facebook український музикант Антон Панфілов, після особистої перевірки він виявив, що машини на українських номерах досі втричі дорожчі.
“Вирішив подивитися ціни на авто з українськими номерами. Ситуація анітрохи не змінилася за останні кілька років навіть з появою можливості пригону під розмитнення і законом з Євро-5, де в результаті хоч якось, але можна заощадити. У нас за 5000-6000 $ можна купити седан / хетчбек з повноцінним автоматом, 15-20 річної давності. Це взагалі як? Тільки у нас такі ціни? Хто, що говорив про бляхи? Так, поки не прикрили тему остаточно, експлуатація бляхи – було сумнівним заняттям. Але наш Сітроен коштував в 3 рази дешевше, ніж він коштує тут! І його пробіг в 200к був по рівних дорогах, обслуговування проводилося на офіційному СТО. Що ж дістанеться покупцеві українських блях з пробігом в 300К за 6к $?” – прокоментував Панфілов.
Ціни на авто у Литві та Польщі
Яка ж ситуація у сусідніх країнах, куди так часто їдуть земляки, аби придбати авто? Як відомо, українці часто звертають свою увагу на покупку б/в авто з Литви, яка перетворилася на найбільших хаб з купівлі-продажу машин. Саме для таких клієнтів в мережі публікують найактуальніші ціни на найпопулярніші моделі автомобілів.
За великий і стильний седан BMW 525 (2001 роки) просять 1900 євро, а новіша (2005 рік) дволітрова BMW 3-Series пропонується за 4300 євро. Седан Chevrolet Cruze 2009 року коштує 3800 євро. За 3 тис. пропонують Skoda Octavia A5 2005 року випуску.
Для практичних – універсал Peugeot 407 SW 2007 року за 2650 євро або Ford Focus 2012 року майже за 6000 євро. А найгосподарські автомобілісти звернуть увагу на Volkswagen Passat Variant 2008 року за 4,5 тис.
У Польщі ситуація теж дещо краща, ніж у нас. Місцеве видання Motofakty опитало 1300 працівників СТО і на основі їхніх рекомендацій склало список найкращих вживаних автомобілів. Механіків просили оцінити надійність різних моделей – кузова, електрообладнання, двигуна і трансмісії, підвіски.
Пальма першості дісталася першому поколінню Audi A4 B5 (1994-2001 роки випуску), яке прийшло на зміну седану Audi 80 B4. 2-ге місце – у п’ятидверного хетчбека малого сімейного класу Audi A3 8L (1996-2003), бронза – у четвертого покоління BMW Seria 3 E46 (1998-2007).
З настанням холодів я, як і багато водіїв, постійно стикаюся з однією й тією ж…
Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…
Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…
Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…
Щоб зимові шини прослужили якнайдовше, головне — це використовувати їх лише в сезон. Не варто…
Прототип майбутнього Mercedes-Benz CLA встановив світовий рекорд за найдовшим 24-годинним пробігом на електромобілі. Завданням пілота було проїхати…
Leave a Comment