Categories: Новини

Ціни на євробляхи: скільки коштують машини у Польщі, Литві та Україні

Share

Віднедавна в Україні набули чинності нові правила розмитнення авто на іноземних номерах. Втім, чи змінилося щось на краще для самих водіїв, які все ще мріють придбати “євробляху”?

Як зазначив на сторінці у Facebook український музикант Антон Панфілов, після особистої перевірки він виявив, що машини на українських номерах досі втричі дорожчі.

“Вирішив подивитися ціни на авто з українськими номерами. Ситуація анітрохи не змінилася за останні кілька років навіть з появою можливості пригону під розмитнення і законом з Євро-5, де в результаті хоч якось, але можна заощадити. У нас за 5000-6000 $ можна купити седан / хетчбек з повноцінним автоматом, 15-20 річної давності. Це взагалі як? Тільки у нас такі ціни? Хто, що говорив про бляхи? Так, поки не прикрили тему остаточно, експлуатація бляхи – було сумнівним заняттям. Але наш Сітроен коштував в 3 рази дешевше, ніж він коштує тут! І його пробіг в 200к був по рівних дорогах, обслуговування проводилося на офіційному СТО. Що ж дістанеться покупцеві українських блях з пробігом в 300К за 6к $?” – прокоментував Панфілов.

Ціни на авто у Литві та Польщі

Яка ж ситуація у сусідніх країнах, куди так часто їдуть земляки, аби придбати авто? Як відомо, українці часто звертають свою увагу на покупку б/в авто з Литви, яка перетворилася на найбільших хаб з купівлі-продажу машин. Саме для таких клієнтів в мережі публікують найактуальніші ціни на найпопулярніші моделі автомобілів.

За великий і стильний седан BMW 525 (2001 роки) просять 1900 євро, а новіша (2005 рік) дволітрова BMW 3-Series пропонується за 4300 євро. Седан Chevrolet Cruze 2009 року коштує 3800 євро. За 3 тис. пропонують Skoda Octavia A5 2005 року випуску.

Для практичних – універсал Peugeot 407 SW 2007 року за 2650 євро або Ford Focus 2012 року майже за 6000 євро. А найгосподарські автомобілісти звернуть увагу на Volkswagen Passat Variant 2008 року за 4,5 тис.

У Польщі ситуація теж дещо краща, ніж у нас. Місцеве видання Motofakty опитало 1300 працівників СТО і на основі їхніх рекомендацій склало список найкращих вживаних автомобілів. Механіків просили оцінити надійність різних моделей – кузова, електрообладнання, двигуна і трансмісії, підвіски.

Пальма першості дісталася першому поколінню Audi A4 B5 (1994-2001 роки випуску), яке прийшло на зміну седану Audi 80 B4. 2-ге місце – у п’ятидверного хетчбека малого сімейного класу Audi A3 8L (1996-2003), бронза – у четвертого покоління BMW Seria 3 E46 (1998-2007).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Audi анонсувала зростання цін через нові тарифи в США

Audi заявила про можливе зростання цін на автомобілі у США. Компанія обговорює, наскільки сильно доведеться…

22.03.2025

У СТО пояснили, через що у вашому автомобілі може заклинити кермо

Заклинювання рульового колеса – це не просто неприємність, а серйозна загроза безпеці. Якщо кермо перестає…

22.03.2025

Названо три гібридні седани, які проїдуть 320 тисяч км без проблем

Зростання цін на паливо все частіше спонукає покупців автомобілів розглядати гібридні моделі. Але які з…

22.03.2025

Audi A3, який працює на газі, виявився переможцем німецького тесту на витривалість

Пробіг у 100 тисяч кілометрів є важливою позначкою для будь-якого автомобіля, після якої можуть з’явитися…

22.03.2025

АЗС знову знизили ціни: дешевшають бензин, дизель і газ

Автозаправні станції продовжують приємно дивувати українських водіїв – ціни на пальне знову пішли вниз. Про…

22.03.2025

Водіям розповіли, коли можна проїхати на червоне без покарання

В Україні проїзд на червоне світло зазвичай карається штрафом. Але є три випадки, коли це…

22.03.2025