Categories: Новини

Ціни на євробляхи: скільки коштують машини у Польщі, Литві та Україні

Share

Віднедавна в Україні набули чинності нові правила розмитнення авто на іноземних номерах. Втім, чи змінилося щось на краще для самих водіїв, які все ще мріють придбати “євробляху”?

Як зазначив на сторінці у Facebook український музикант Антон Панфілов, після особистої перевірки він виявив, що машини на українських номерах досі втричі дорожчі.

“Вирішив подивитися ціни на авто з українськими номерами. Ситуація анітрохи не змінилася за останні кілька років навіть з появою можливості пригону під розмитнення і законом з Євро-5, де в результаті хоч якось, але можна заощадити. У нас за 5000-6000 $ можна купити седан / хетчбек з повноцінним автоматом, 15-20 річної давності. Це взагалі як? Тільки у нас такі ціни? Хто, що говорив про бляхи? Так, поки не прикрили тему остаточно, експлуатація бляхи – було сумнівним заняттям. Але наш Сітроен коштував в 3 рази дешевше, ніж він коштує тут! І його пробіг в 200к був по рівних дорогах, обслуговування проводилося на офіційному СТО. Що ж дістанеться покупцеві українських блях з пробігом в 300К за 6к $?” – прокоментував Панфілов.

Ціни на авто у Литві та Польщі

Яка ж ситуація у сусідніх країнах, куди так часто їдуть земляки, аби придбати авто? Як відомо, українці часто звертають свою увагу на покупку б/в авто з Литви, яка перетворилася на найбільших хаб з купівлі-продажу машин. Саме для таких клієнтів в мережі публікують найактуальніші ціни на найпопулярніші моделі автомобілів.

За великий і стильний седан BMW 525 (2001 роки) просять 1900 євро, а новіша (2005 рік) дволітрова BMW 3-Series пропонується за 4300 євро. Седан Chevrolet Cruze 2009 року коштує 3800 євро. За 3 тис. пропонують Skoda Octavia A5 2005 року випуску.

Для практичних – універсал Peugeot 407 SW 2007 року за 2650 євро або Ford Focus 2012 року майже за 6000 євро. А найгосподарські автомобілісти звернуть увагу на Volkswagen Passat Variant 2008 року за 4,5 тис.

У Польщі ситуація теж дещо краща, ніж у нас. Місцеве видання Motofakty опитало 1300 працівників СТО і на основі їхніх рекомендацій склало список найкращих вживаних автомобілів. Механіків просили оцінити надійність різних моделей – кузова, електрообладнання, двигуна і трансмісії, підвіски.

Пальма першості дісталася першому поколінню Audi A4 B5 (1994-2001 роки випуску), яке прийшло на зміну седану Audi 80 B4. 2-ге місце – у п’ятидверного хетчбека малого сімейного класу Audi A3 8L (1996-2003), бронза – у четвертого покоління BMW Seria 3 E46 (1998-2007).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

BMW готує нові ексклюзивні моделі для підрозділу M

BMW, відома своїми рідкісними серіями, схоже, хоче зробити ексклюзивні моделі трохи доступнішими, але не менш…

01.07.2025

Як не нашкодити собі під час складання протоколу за порушення ПДР

Складання протоколу за порушення правил дорожнього руху часто стає стресом для водія, проте варто пам'ятати:…

01.07.2025

Toyota представила стильну спецверсію Prius Night Shade з потужним гібридом

Відбулася прем'єра спеціальної версії плагін-гібридного Toyota Prius під назвою Night Shade. Модель вирізняють глянцеві чорні…

01.07.2025

Названо 12 авто, які здатні проїхати 400 000 км без поломок

Сучасні автомобілі все рідше долають позначку у 200 тисяч кілометрів пробігу, а деякі потребують ремонту…

01.07.2025

Mazda показала офіційні фото нового покоління CX-5

До презентації нового покоління Mazda CX-5 2026 залишилося зовсім небагато часу - офіційна прем'єра запланована…

01.07.2025

Що робити, коли уникнути аварії неможливо: практичні рекомендації водіям

Дорожня аварія завжди пов'язана зі стресом, але якщо зіткнення вже неминуче, важливо розуміти, як мінімізувати…

01.07.2025