У власників «євроблях», після того, як вступили в силу нові закони про розмитнення, є як мінімум два способи для того, щоб не платити мита. Правда, ці способи вимагають багато часу, сил і грошей. Про це розповів глава Association of Troubleshooters Сергій Креймер, повідомляє AutoNews.
По-перше, машину на європейських номерах можна зареєструвати в Україні на офіційне представництво будь-якої іноземної фірми. На це піде кілька місяців, велика кількість різних документів і як мінімум 3 000 доларів. У цьому випадку «евробляху» потрібно буде щорічно переоформляти.
По-друге, «евробляху» можна поставити на консульський облік в країні, де вона зареєстрована. Це теж займе багато часу і, звичайно ж, не обійдеться без грошових витрат. Правда, в цьому випадку грошові витрати будуть меншими, ніж оформляти «евробляху» на представництво іноземної фірми. В кінцевому підсумку поставити «евробляху» на консульський облік в країні, де вона зареєстрована, зможе тільки той, хто там постійно проживає, має офіційну роботу і т.д.
Як бачите, у власників машин з іноземною реєстрацією навіть після прийняття законів про розмитнення залишилися «лазівки», щоб не платити мита. Але ці «лазівки» такі вузькі, що скористатися ними можуть тільки одиниці. Решті власників «евроблях» доводиться їх розмитнювати або різними способами позбавлятися від них.
Компанія Lamborghini, яка колись асоціювалася виключно з суперкарами, сьогодні впевнено зміцнила позиції у масовому сегменті…
Після багатьох років занепаду сегмент великих представницьких седанів не збирається поступатися натиску кросоверів і позашляховиків.…
Схоже, компанія Tesla готується переглянути традиційний підхід до видачі фізичних карт-ключів своїм клієнтам. За наявною…
Якість шин впливає не лише на безпеку водіння, а й на комфорт під час поїздок.…
З настанням осені дороги змінюються буквально на очах. Ще вчора асфальт був сухим і передбачуваним,…
У Франції готують незвичне нововведення: з 2026 року на дорогах з'являться автомобілі з рожевими тимчасовими…
Leave a Comment