У власників «євроблях», після того, як вступили в силу нові закони про розмитнення, є як мінімум два способи для того, щоб не платити мита. Правда, ці способи вимагають багато часу, сил і грошей. Про це розповів глава Association of Troubleshooters Сергій Креймер, повідомляє AutoNews.
По-перше, машину на європейських номерах можна зареєструвати в Україні на офіційне представництво будь-якої іноземної фірми. На це піде кілька місяців, велика кількість різних документів і як мінімум 3 000 доларів. У цьому випадку «евробляху» потрібно буде щорічно переоформляти.
По-друге, «евробляху» можна поставити на консульський облік в країні, де вона зареєстрована. Це теж займе багато часу і, звичайно ж, не обійдеться без грошових витрат. Правда, в цьому випадку грошові витрати будуть меншими, ніж оформляти «евробляху» на представництво іноземної фірми. В кінцевому підсумку поставити «евробляху» на консульський облік в країні, де вона зареєстрована, зможе тільки той, хто там постійно проживає, має офіційну роботу і т.д.
Як бачите, у власників машин з іноземною реєстрацією навіть після прийняття законів про розмитнення залишилися «лазівки», щоб не платити мита. Але ці «лазівки» такі вузькі, що скористатися ними можуть тільки одиниці. Решті власників «евроблях» доводиться їх розмитнювати або різними способами позбавлятися від них.
Ford готує новий Mondeo для ринку Китаю. Автомобіль отримав великий 27-дюймовий дисплей, сучасний дизайн і…
З настанням холодів підготовка автомобіля до зимової експлуатації стає особливо актуальною. Автоексперт зазначає, що традиційне…
Виповнилося два роки з моменту появи на ринку футуристичного пікапа Tesla Cybertruck, і, судячи з…
В автомобілі, окрім аптечки та вогнегасника, обов'язково мають бути знак аварійної зупинки, запасне колесо, домкрат…
Автомобілі Toyota давно здобули славу надзвичайно витривалих, і особливо це стосується кросовера RAV4. Ця модель…
Якщо вас зупинили нібито через вимкнене світло, слід ввічливо попросити поліцейського пояснити, яку саме норму…
Leave a Comment