У власників «євроблях», після того, як вступили в силу нові закони про розмитнення, є як мінімум два способи для того, щоб не платити мита. Правда, ці способи вимагають багато часу, сил і грошей. Про це розповів глава Association of Troubleshooters Сергій Креймер, повідомляє AutoNews.
По-перше, машину на європейських номерах можна зареєструвати в Україні на офіційне представництво будь-якої іноземної фірми. На це піде кілька місяців, велика кількість різних документів і як мінімум 3 000 доларів. У цьому випадку «евробляху» потрібно буде щорічно переоформляти.
По-друге, «евробляху» можна поставити на консульський облік в країні, де вона зареєстрована. Це теж займе багато часу і, звичайно ж, не обійдеться без грошових витрат. Правда, в цьому випадку грошові витрати будуть меншими, ніж оформляти «евробляху» на представництво іноземної фірми. В кінцевому підсумку поставити «евробляху» на консульський облік в країні, де вона зареєстрована, зможе тільки той, хто там постійно проживає, має офіційну роботу і т.д.
Як бачите, у власників машин з іноземною реєстрацією навіть після прийняття законів про розмитнення залишилися «лазівки», щоб не платити мита. Але ці «лазівки» такі вузькі, що скористатися ними можуть тільки одиниці. Решті власників «евроблях» доводиться їх розмитнювати або різними способами позбавлятися від них.
Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…
В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…
З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…
Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…
Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…
До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…
Leave a Comment