Новини

У МВС назвали найпоширеніші помилки на теоретичному іспиті з ПДР

Під час складання теоретичного іспиту в сервісних центрах МВС кандидати у водії часто припускаються типових помилок. Працівники Головного сервісного центру МВС проаналізували результати тестувань і визначили кілька тем, у яких майбутні водії помиляються найчастіше.

Однією з найпроблемніших залишається тема руху за жестами регулювальника. Кандидати плутають значення сигналів, неправильно визначають дозволені напрямки руху або не враховують, що сигнали регулювальника мають пріоритет над світлофорами та дорожніми знаками.

Часті помилки виникають і під час проїзду нерегульованих перехресть. Найбільші труднощі пов’язані з визначенням черговості руху, особливо коли присутні другорядні дороги, трамвайні колії чи перешкоди праворуч. Нерідко ігнорується базове правило “перешкоди справа”.

Не менш складною для кандидатів є тема кругового руху. Майбутні водії часто плутаються у наданні переваги, неправильно обирають смугу руху або не беруть до уваги дорожні знаки, які встановлюють пріоритет на конкретному перехресті.

Проблеми також виникають при застосуванні вимог дорожньої розмітки. Кандидати неправильно тлумачать значення суцільних і переривчастих ліній, стоп-ліній, напрямних стрілок, а також плутаються у поєднанні розмітки з дорожніми знаками.

Окрему увагу фахівці звертають на питання з домедичної допомоги. Найчастіше помилки пов’язані з алгоритмом дій при масивній кровотечі, переломах, опіках, втраті свідомості та проведенні серцево-легеневої реанімації. Кандидати плутають послідовність дій, співвідношення натискань і вдихів під час СЛР, а також способи зупинки кровотечі.

Фахівці радять майбутнім водіям не обмежуватися механічним заучуванням відповідей, а намагатися глибоко зрозуміти логіку Правил дорожнього руху та основи надання домедичної допомоги. Це допоможе не лише успішно скласти іспит, а й правильно діяти у реальних дорожніх ситуаціях.

Нагадаємо, під час теоретичного іспиту необхідно відповісти на 20 запитань за 20 хвилин. Допускається не більше двох помилок – у разі більшої кількості іспит вважається не складеним. Повторна спроба можлива через 10 календарних днів, тобто на 11-й день кандидат може знову зареєструватися для складання теорії. Цей час надається для більш ґрунтовної підготовки та опрацювання тем, у яких були допущені помилки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: МВС

Останні записи

П’ять автомобілів, із реєстрацією яких у МВС виникають проблеми

Часто власники авто в Україні забувають, що купівля машини - це лише перший крок. Після…

20.12.2025

Audi Q5L нового покоління дебютував з гібридом, Lidar та системою Huawei

20 грудня Audi оголосила про старт передпродажу нового кросовера Q5L 2026 року. Модель доступна одразу…

20.12.2025

Водіїв попередили про головні небезпеки зимової дороги

У зимовий період автомобіль значно втрачає керованість і зчеплення з промерзлою дорогою, тому водіям необхідно…

20.12.2025

Топ-10 восьмимісних кросоверів і позашляховиків 2025 року

Восьмимісні кросовери та позашляховики користуються особливою популярністю завдяки просторим салонам і практичності. Експерти порталу TopSpeed…

20.12.2025

Як визначити, що автомобільний акумулятор скоро вийде з ладу

Багато водіїв забувають, що акумулятор у машині - це витратний елемент. Рано чи пізно його…

20.12.2025

Власники електрокарів повертаються до авто з ДВЗ

Частка покупців, які розглядають електромобілі, скоротилася за рік на 10 п.п. і становила лише 14%,…

20.12.2025