Заборона пояснюється тим, що автомобілі були везені під час дії минулих правил.
У власників “евроблях” нижче екостандарта Євро-5 масово виникають проблеми з їх розмитненням. Про це повідомляє УБР, з посиланням на главу Association of Troubleshooters Сергія Креймера.
Заборона на розмитнення авто нижче екостандарта Євро-5 було сильно пом’якшене в кінці 2018 року – за новими правилами до розмитнення повинні допускатися автомобілі вже не нижче екостандарту Євро-2.
Проте, на практиці, зареєструвати авто нижче екостандарта Євро-5 не виходить, не дивлячись на всі сплачені внески.
Заборона пояснюється тим, що автомобілі було везено під час дії минулих правил, а закон зворотної сили не має. Проблему обіцяли вирішити, але до сих пір просування по цьому питанню не спостерігається. За словами експерта, єдиний шанс пройти сертифікацію для цих авто зараз – через хабарі.
Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…
Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…
Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…
Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…
Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…
Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…
Leave a Comment