Заборона пояснюється тим, що автомобілі були везені під час дії минулих правил.
У власників “евроблях” нижче екостандарта Євро-5 масово виникають проблеми з їх розмитненням. Про це повідомляє УБР, з посиланням на главу Association of Troubleshooters Сергія Креймера.
Заборона на розмитнення авто нижче екостандарта Євро-5 було сильно пом’якшене в кінці 2018 року – за новими правилами до розмитнення повинні допускатися автомобілі вже не нижче екостандарту Євро-2.
Проте, на практиці, зареєструвати авто нижче екостандарта Євро-5 не виходить, не дивлячись на всі сплачені внески.
Заборона пояснюється тим, що автомобілі було везено під час дії минулих правил, а закон зворотної сили не має. Проблему обіцяли вирішити, але до сих пір просування по цьому питанню не спостерігається. За словами експерта, єдиний шанс пройти сертифікацію для цих авто зараз – через хабарі.
Аварійка - це офіційний попереджувальний сигнал, який використовують лише у небезпечних ситуаціях. Частою помилкою є…
У Києві почали тестувати новий світлофорний сигнал "Грецький хрест", який має підвищити безпеку та полегшити…
На автосалоні в Гуанчжоу представили Audi E5 Sportback Special Performance quattro - нову версію електричного…
На автосалоні в Гуанчжоу FAW-Volkswagen представив оновлений кросовер Volkswagen Tayron L PHEV 2026, що надійде…
Audi завжди асоціювалася з престижем, проте навіть у німецького бренду траплялися невдалі рішення, які давалися…
Взимку багато водіїв не люблять чекати, поки прогріється салон. Проблема в тому, що тепле повітря…
Leave a Comment