Заборона пояснюється тим, що автомобілі були везені під час дії минулих правил.
У власників “евроблях” нижче екостандарта Євро-5 масово виникають проблеми з їх розмитненням. Про це повідомляє УБР, з посиланням на главу Association of Troubleshooters Сергія Креймера.
Заборона на розмитнення авто нижче екостандарта Євро-5 було сильно пом’якшене в кінці 2018 року – за новими правилами до розмитнення повинні допускатися автомобілі вже не нижче екостандарту Євро-2.
Проте, на практиці, зареєструвати авто нижче екостандарта Євро-5 не виходить, не дивлячись на всі сплачені внески.
Заборона пояснюється тим, що автомобілі було везено під час дії минулих правил, а закон зворотної сили не має. Проблему обіцяли вирішити, але до сих пір просування по цьому питанню не спостерігається. За словами експерта, єдиний шанс пройти сертифікацію для цих авто зараз – через хабарі.
Volkswagen, який багато років утримував статус одного з головних гігантів автомобільної індустрії, сьогодні змушений адаптуватися…
Флагманський седан Tesla Model S був визнаний журналом TIME одним із найкращих винаходів 2000-х років,…
Експерти Інституту споживчих експертиз провели масштабне дослідження, щоб перевірити, чи дійсно українці отримують повну кількість…
Сучасні машини наповнені опціями, багато з яких приховані, але при цьому призначені для підвищення безпеки…
У жовтні водіям не варто зволікати з переходом на зимову гуму, адже це не лише…
Сучасні автомобілі оснащені безліччю розумних технологій, і навіть звичайна кнопка «Старт-Стоп» здатна на більше, ніж…
Leave a Comment