Заборона пояснюється тим, що автомобілі були везені під час дії минулих правил.
У власників “евроблях” нижче екостандарта Євро-5 масово виникають проблеми з їх розмитненням. Про це повідомляє УБР, з посиланням на главу Association of Troubleshooters Сергія Креймера.
Заборона на розмитнення авто нижче екостандарта Євро-5 було сильно пом’якшене в кінці 2018 року – за новими правилами до розмитнення повинні допускатися автомобілі вже не нижче екостандарту Євро-2.
Проте, на практиці, зареєструвати авто нижче екостандарта Євро-5 не виходить, не дивлячись на всі сплачені внески.
Заборона пояснюється тим, що автомобілі було везено під час дії минулих правил, а закон зворотної сили не має. Проблему обіцяли вирішити, але до сих пір просування по цьому питанню не спостерігається. За словами експерта, єдиний шанс пройти сертифікацію для цих авто зараз – через хабарі.
Офіційно оголошено ціни та технічні характеристики оновленої Toyota Corolla Cross 2025 модельного року для австралійського…
Nissan готує оновлену версію кросовера X-Trail, і днями в китайських ЗМІ з'явилися перші зображення машини.…
Після введення з 1 травня 2025 року обов'язкового додавання 5% біоетанолу (технічного спирту) до бензину…
У застосунку "Дія" з'явилася можливість замінити техпаспорт повністю онлайн. Якщо ви втратили або пошкодили документ,…
Під час вибору вживаного автомобіля одним із головних показників залишається пробіг. Він багато що розповідає…
Концерн Stellantis, який володіє маркою Jeep, готує до випуску нове покоління компактного кросовера Renegade. Ця…
Leave a Comment