Тепер, після всіх анонсів і поліцейських камуфляжів, новий Explorer можна розглянути з усіх боків. До речі, його зовнішність не так важлива як технічна складова. Вся справа в тому, що Explorer повернувся до витоків, точніше сказати, перейшов на задньопривідну платформу
Так, автомобіль повернувся до класичного компонування. Кросовер побудований на новій базі CD6 з поздовжнім розташуванням двигуна і постійним приводом на задні колеса. Цю платформу Explorer ділить з представленим в кінці минулого року новим Lincoln Aviator. До слова, як і попередник, автомобіль володіє несучим кузовом замість рамної конструкції.
Що стосується двигунів, то їх буде два. Перший – турбований мотор об’ємом 2.3 літра і потужністю в 304 кінських сили. Другий – трилітровий EcoBoost V6 з віддачею в 370 кінських сил. До речі, обидва мотори безальтернативно комплектуються 10-ступінчастим автоматом. Цікаво, що повний привід є опцією і доступний за окрему плату. Тим часом крім звичайних версій з’явиться автомобіль з гібридною силовою установкою і заряджена версія Explorer ST з 405-сильним мотором.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment