Дуже часто можна побачити величезну кількість нових автомобілів, які займають великі площі під стоянки, що припадають пилом і гниють. Адже це саме ті машини, які не знайшли споживача.
Незрозуміло звідки вони беруться, адже дилер передбачає майбутній обсяг продажів, шле на завод депешу з вимогою необхідної кількості. Дуже часто виробники штучно створюють дефіцит, щоб був попит на їх авто. Автосалон теж говорить покупцям, що машин мало і на всіх не вистачить. Але навіть при такому розкладі, залишається величезна кількість нерозпроданих автомобілів.
Трапляється це через те, що несподівано ввели санкції, підвищився курс валют, змінилися ціни у постачальника, дилери накручують великий відсоток на продаж, погана реклама і незатребуваність моделі.
Багато хто думає, що такі авто пішли на утилізацію. Однак ні. Вони продаються, навіть якщо були випущені в минулому або позаминулому році. На них ставлять дуже хороші знижки і роблять акції, для залучення покупців. В крайньому випадку можуть запропонувати співробітникам салону, на дуже вигідних умовах.
Nissan представив завершальну серію відеооглядів LEAF Insights, у якій детально розповів про ключові технології третього…
Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…
Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…
У Китаї стартував продаж нового седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 року. Автомобіль виділяється переважно…
З настанням спеки багато водіїв вважають за краще не вмикати кондиціонер і відчиняють вікна, сподіваючись…
Розробка нових спортивних моделей компанії Toyota йде повним ходом, а список новинок у цьому сегменті…
Leave a Comment