Дуже часто можна побачити величезну кількість нових автомобілів, які займають великі площі під стоянки, що припадають пилом і гниють. Адже це саме ті машини, які не знайшли споживача.
Незрозуміло звідки вони беруться, адже дилер передбачає майбутній обсяг продажів, шле на завод депешу з вимогою необхідної кількості. Дуже часто виробники штучно створюють дефіцит, щоб був попит на їх авто. Автосалон теж говорить покупцям, що машин мало і на всіх не вистачить. Але навіть при такому розкладі, залишається величезна кількість нерозпроданих автомобілів.
Трапляється це через те, що несподівано ввели санкції, підвищився курс валют, змінилися ціни у постачальника, дилери накручують великий відсоток на продаж, погана реклама і незатребуваність моделі.
Багато хто думає, що такі авто пішли на утилізацію. Однак ні. Вони продаються, навіть якщо були випущені в минулому або позаминулому році. На них ставлять дуже хороші знижки і роблять акції, для залучення покупців. В крайньому випадку можуть запропонувати співробітникам салону, на дуже вигідних умовах.
CarVertical оприлюднив Market Transparency Index 2025, за яким Україна посіла останнє, 25-те місце серед європейських…
Транспортна революція набирає обертів, формуючи нових лідерів і аутсайдерів на світовій арені. За даними аналітичного…
Розробка нового покоління Toyota Corolla триває повним ходом. У найближчі кілька років модель очікує масштабне…
В Україні часто можна зустріти випадки продажу неякісного бензину. Фахівці пояснили, як автовласники можуть самостійно…
Стаття розглядає основні аспекти вимушеної зупинки в заборонених місцях, зокрема визначення такого типу зупинки, перелік…
Деякі автомобільні міфи здаються безпечними, але насправді вони можуть призвести до поломок і зайвих витрат.…
Leave a Comment