Categories: Новини

Європейський суд поставив крапку щодо заборони на дизельні автомобілі

Share

Суд в Люксембурзі задовольнив спільну скаргу Парижа, Брюсселя і Мадрида на Єврокомісію, підвищити граничні норми викидів оксидів азоту автомобілями.

Європейський суд загальної юрисдикції в Люксембурзі підтвердив правомірність заборони руху дизельних автомобілів нового покоління в населених пунктах Європи, частково скасувавши розпорядження Європейської комісії від 2016 року, яке регулює норми вихлопів продуктів згоряння дизельних автомобілів з двигунами класу Євро-6. У четвер, 13 грудня, суд задовольнив спільний позов Парижа, Брюсселя і Мадрида, дозволивши їм оскаржувати розширені Єврокомісією граничні норми викидів оксидів азоту.

Йдеться про введення в ЄС нової системи тестування рівня вихлопних газів RDE (Real Driving Emissions), в якій вихлопи вимірюються не в лабораторії, як раніше, а в умовах вуличного руху. Єврокомісія підвищила максимальні норми викидів оксидів азоту з 80 мг/км до 168 мг/км на час перехідного періоду і до 120 мг/км – після нього, пославшись на неточності при вимірюванні вихлопів. Суд визнав це рішення недійсним.

Екологічна організація Deutsche Umwelthilfe вітала рішення європейського суду. “Тим самим ми отримуємо підтримку з нашим позовами, спрямованим на підтримку чистоти повітря”, – заявив глава організації Юрген Реш (Jürgen Resch) агентству AFP. Після цього рішення більш сприятливі шанси матимуть і позови споживачів проти автомобільних концернів, вказав він далі.

На думку Сказали, не пізніше за 2020 рік в містах з особливо високим рівнем загазованості з’являться заборони на рух дизельних автомобілів нового покоління. Він порадив споживачам купувати тільки машини, виробники яких гарантують дотримання екологічних стандартів в умовах реального дорожнього руху.

У Німеччині після задоволення судових позовів Deutsche Umwelthilfe був заборонений в’їзд на певні вулиці для дизельних і бензинових автомобілів старих моделей в Штутгарті, Гамбурзі, Берліні, Кельні, Бонні, Франкфурті-на-Майні і деяких інших містах. Йдеться про дизельні машини з екологічним стандартом Євро-4 і Євро-5.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Дизель

Останні записи

Сервісні центри МВС відновили послугу щодо замовлення індивідуальних номерних знаків

Міністерство внутрішніх справ України повідомило, що популярні серед водіїв індивідуальні номерні знаки знову доступні для…

16.05.2024

Volkswagen оголосив грандіозні знижки на свій електромобіль

Головна автомобільна новина для ринку США: покупка Volkswagen ID.4 2023 зараз може стати відмінною угодою…

16.05.2024

Renault показала 300-сильний гібридний Rafale

Лінійку флагманського Renault Rafale 2024 поповнила топова спортивна версія E-Tech 4x4 300 HP. Купе-кросовер є найшвидшою…

16.05.2024

Honda готує сім нових електромобілів

Компанія Honda розповіла про плани щодо розвитку свого електричного напрямку. З 2026 року почнеться глобальне…

16.05.2024

Nissan хоче відродити позашляховик XTerra: як він може виглядати

У світі знову спостерігається попит на рамні позашляховики, що змушує багатьох автовиробників не тільки не…

16.05.2024

Bentley Continental GT нового покоління буде представлено у червні

Bentley готується представити четверте покоління свого знакового Continental GT . Новий розкішний гран-турер отримає оновлену…

16.05.2024