Categories: Новини

Європейський суд поставив крапку щодо заборони на дизельні автомобілі

Суд в Люксембурзі задовольнив спільну скаргу Парижа, Брюсселя і Мадрида на Єврокомісію, підвищити граничні норми викидів оксидів азоту автомобілями.

Європейський суд загальної юрисдикції в Люксембурзі підтвердив правомірність заборони руху дизельних автомобілів нового покоління в населених пунктах Європи, частково скасувавши розпорядження Європейської комісії від 2016 року, яке регулює норми вихлопів продуктів згоряння дизельних автомобілів з двигунами класу Євро-6. У четвер, 13 грудня, суд задовольнив спільний позов Парижа, Брюсселя і Мадрида, дозволивши їм оскаржувати розширені Єврокомісією граничні норми викидів оксидів азоту.

Йдеться про введення в ЄС нової системи тестування рівня вихлопних газів RDE (Real Driving Emissions), в якій вихлопи вимірюються не в лабораторії, як раніше, а в умовах вуличного руху. Єврокомісія підвищила максимальні норми викидів оксидів азоту з 80 мг/км до 168 мг/км на час перехідного періоду і до 120 мг/км – після нього, пославшись на неточності при вимірюванні вихлопів. Суд визнав це рішення недійсним.

Екологічна організація Deutsche Umwelthilfe вітала рішення європейського суду. “Тим самим ми отримуємо підтримку з нашим позовами, спрямованим на підтримку чистоти повітря”, – заявив глава організації Юрген Реш (Jürgen Resch) агентству AFP. Після цього рішення більш сприятливі шанси матимуть і позови споживачів проти автомобільних концернів, вказав він далі.

На думку Сказали, не пізніше за 2020 рік в містах з особливо високим рівнем загазованості з’являться заборони на рух дизельних автомобілів нового покоління. Він порадив споживачам купувати тільки машини, виробники яких гарантують дотримання екологічних стандартів в умовах реального дорожнього руху.

У Німеччині після задоволення судових позовів Deutsche Umwelthilfe був заборонений в’їзд на певні вулиці для дизельних і бензинових автомобілів старих моделей в Штутгарті, Гамбурзі, Берліні, Кельні, Бонні, Франкфурті-на-Майні і деяких інших містах. Йдеться про дизельні машини з екологічним стандартом Євро-4 і Євро-5.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Дизель

Останні записи

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025

Відома світова страхова компанія назвала автомобілі, які варто інвестувати в 2026 році

Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…

15.12.2025

Mazda CX-5 2026 отримала за безпеку 5 зірок Euro NCAP

Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…

15.12.2025

Експерти назвали 10 найнадійніших електричних позашляховиків

Платформа Consumer Reports, спираючись на результати власних досліджень і опитування власників автомобілів, оприлюднила добірку найнадійніших…

15.12.2025