Categories: Новини

Європейський суд поставив крапку щодо заборони на дизельні автомобілі

Share

Суд в Люксембурзі задовольнив спільну скаргу Парижа, Брюсселя і Мадрида на Єврокомісію, підвищити граничні норми викидів оксидів азоту автомобілями.

Європейський суд загальної юрисдикції в Люксембурзі підтвердив правомірність заборони руху дизельних автомобілів нового покоління в населених пунктах Європи, частково скасувавши розпорядження Європейської комісії від 2016 року, яке регулює норми вихлопів продуктів згоряння дизельних автомобілів з двигунами класу Євро-6. У четвер, 13 грудня, суд задовольнив спільний позов Парижа, Брюсселя і Мадрида, дозволивши їм оскаржувати розширені Єврокомісією граничні норми викидів оксидів азоту.

Йдеться про введення в ЄС нової системи тестування рівня вихлопних газів RDE (Real Driving Emissions), в якій вихлопи вимірюються не в лабораторії, як раніше, а в умовах вуличного руху. Єврокомісія підвищила максимальні норми викидів оксидів азоту з 80 мг/км до 168 мг/км на час перехідного періоду і до 120 мг/км – після нього, пославшись на неточності при вимірюванні вихлопів. Суд визнав це рішення недійсним.

Екологічна організація Deutsche Umwelthilfe вітала рішення європейського суду. “Тим самим ми отримуємо підтримку з нашим позовами, спрямованим на підтримку чистоти повітря”, – заявив глава організації Юрген Реш (Jürgen Resch) агентству AFP. Після цього рішення більш сприятливі шанси матимуть і позови споживачів проти автомобільних концернів, вказав він далі.

На думку Сказали, не пізніше за 2020 рік в містах з особливо високим рівнем загазованості з’являться заборони на рух дизельних автомобілів нового покоління. Він порадив споживачам купувати тільки машини, виробники яких гарантують дотримання екологічних стандартів в умовах реального дорожнього руху.

У Німеччині після задоволення судових позовів Deutsche Umwelthilfe був заборонений в’їзд на певні вулиці для дизельних і бензинових автомобілів старих моделей в Штутгарті, Гамбурзі, Берліні, Кельні, Бонні, Франкфурті-на-Майні і деяких інших містах. Йдеться про дизельні машини з екологічним стандартом Євро-4 і Євро-5.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Дизель

Останні записи

Замерзла вода в бачку омивача: як впоратися з проблемою за 10 хвилин

З настанням холодів я, як і багато водіїв, постійно стикаюся з однією й тією ж…

23.11.2024

Названо водії, які можуть не пристібатися ременем без штрафу

Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…

23.11.2024

Renault відмовиться від спільного мотора для своїх кросоверів з Mercedes-Benz

Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…

23.11.2024

Українцям дали поради, як уникнути обману в автосервісах

Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…

23.11.2024

Як зберегти зимові шини в хорошому стані на довше

Щоб зимові шини прослужили якнайдовше, головне — це використовувати їх лише в сезон. Не варто…

23.11.2024

Mercedes-Benz CLA став лідером за відстанню, подоланою за добу

Прототип майбутнього Mercedes-Benz CLA встановив світовий рекорд за найдовшим 24-годинним пробігом на електромобілі. Завданням пілота було проїхати…

23.11.2024