Водії зі стажем пам’ятають, коли прямо на дорогах проводились “облави” з газоаналізатором для перевірки відповідності вихлопних газів автомобілів нормам допустимого вмісту шкідливих речовин. Потім цю процедуру обмежили і перевірку дозволили проводити при проходженні періодичного техогляду. Зі скасуванням обов’язкового техогляду для авто некомерційного використання контроль шкідливості викидів фактично припинився зовсім. Але від цього шкідливий вплив загазованості повітря на здоров’я людей ніяк не змінилося, а в КУпАП (ст. 81) залишився непрацюючий штраф за експлуатацію несправних автомобілів 510 грн.
Нещодавно в Раді зареєстрований законопроект №9360, яким пропонують зобов’язати поліцію контролювати вихлопні гази – в статі 23 закону “Про національну поліцію” доданий такий пункт: “поліція … вживає заходів для виявлення фактів експлуатації автомототранспортних та інших пересувних засобів з перевищенням нормативів вмісту забруднюючих речовин у відпрацьованих газах”.
Правда, з огляду на те, що депутати за 4 роки роботи зареєстрували понад 10 тисяч законопроектів, а проголосували менше 10%, такий закон навряд чи візьмуть в найближчому майбутньому.
У роботі шиномонтажних майстерень, як показує практика, трапляються серйозні помилки, які можуть не лише скоротити…
Прем'єра нового BMW 3 Series уже не за горами. Від моделі очікують помітного технологічного прориву,…
Автоматичні коробки передач (АКПП) стають дедалі популярнішими серед водіїв, і багато виробників вже відмовилися від…
Новий Peugeot 208 готується до виходу на ринок. Очікується, що автомобіль з'явиться у продажу наступного…
Porsche продовжує збільшувати асортимент електромобілів, і цього разу увага прикута до оновленого Macan GTS 2026…
Експерти розповіли, які звукові сигнали мають насторожити водія та стати приводом для звернення на СТО.…
Leave a Comment