Водії зі стажем пам’ятають, коли прямо на дорогах проводились “облави” з газоаналізатором для перевірки відповідності вихлопних газів автомобілів нормам допустимого вмісту шкідливих речовин. Потім цю процедуру обмежили і перевірку дозволили проводити при проходженні періодичного техогляду. Зі скасуванням обов’язкового техогляду для авто некомерційного використання контроль шкідливості викидів фактично припинився зовсім. Але від цього шкідливий вплив загазованості повітря на здоров’я людей ніяк не змінилося, а в КУпАП (ст. 81) залишився непрацюючий штраф за експлуатацію несправних автомобілів 510 грн.
Нещодавно в Раді зареєстрований законопроект №9360, яким пропонують зобов’язати поліцію контролювати вихлопні гази – в статі 23 закону “Про національну поліцію” доданий такий пункт: “поліція … вживає заходів для виявлення фактів експлуатації автомототранспортних та інших пересувних засобів з перевищенням нормативів вмісту забруднюючих речовин у відпрацьованих газах”.
Правда, з огляду на те, що депутати за 4 роки роботи зареєстрували понад 10 тисяч законопроектів, а проголосували менше 10%, такий закон навряд чи візьмуть в найближчому майбутньому.
Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…
Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…
Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…
Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…
Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…
Subaru вирішила переглянути свою стратегію в галузі автомобілів. Компанія оголосила, що зосередиться на гібридах та…
Leave a Comment