Водії зі стажем пам’ятають, коли прямо на дорогах проводились “облави” з газоаналізатором для перевірки відповідності вихлопних газів автомобілів нормам допустимого вмісту шкідливих речовин. Потім цю процедуру обмежили і перевірку дозволили проводити при проходженні періодичного техогляду. Зі скасуванням обов’язкового техогляду для авто некомерційного використання контроль шкідливості викидів фактично припинився зовсім. Але від цього шкідливий вплив загазованості повітря на здоров’я людей ніяк не змінилося, а в КУпАП (ст. 81) залишився непрацюючий штраф за експлуатацію несправних автомобілів 510 грн.
Нещодавно в Раді зареєстрований законопроект №9360, яким пропонують зобов’язати поліцію контролювати вихлопні гази – в статі 23 закону “Про національну поліцію” доданий такий пункт: “поліція … вживає заходів для виявлення фактів експлуатації автомототранспортних та інших пересувних засобів з перевищенням нормативів вмісту забруднюючих речовин у відпрацьованих газах”.
Правда, з огляду на те, що депутати за 4 роки роботи зареєстрували понад 10 тисяч законопроектів, а проголосували менше 10%, такий закон навряд чи візьмуть в найближчому майбутньому.
BMW запропонувала сучасний спосіб боротьби з проблемою керування в нетверезому стані, використовуючи можливості цифрових ключів…
Зростання вартості нових авто у США дедалі частіше змушує покупців переходити на компактніші моделі, адже…
Готуючи автомобіль до зими, важливо думати про все: не лише про гуму та незамерзайку, а…
Більшість українських водіїв рідко замислюються про те, що робити після дорожньо-транспортної пригоди. Зазвичай автомобілісти сподіваються,…
У новорічні свята багато людей вирушать у поїздки на авто, але взимку дороги стають небезпечнішими.…
Автозлодії зазвичай готуються до викрадення заздалегідь: стежать за авто, оцінюють охорону та реакцію власника. Тому…
Leave a Comment