Водії зі стажем пам’ятають, коли прямо на дорогах проводились “облави” з газоаналізатором для перевірки відповідності вихлопних газів автомобілів нормам допустимого вмісту шкідливих речовин. Потім цю процедуру обмежили і перевірку дозволили проводити при проходженні періодичного техогляду. Зі скасуванням обов’язкового техогляду для авто некомерційного використання контроль шкідливості викидів фактично припинився зовсім. Але від цього шкідливий вплив загазованості повітря на здоров’я людей ніяк не змінилося, а в КУпАП (ст. 81) залишився непрацюючий штраф за експлуатацію несправних автомобілів 510 грн.
Нещодавно в Раді зареєстрований законопроект №9360, яким пропонують зобов’язати поліцію контролювати вихлопні гази – в статі 23 закону “Про національну поліцію” доданий такий пункт: “поліція … вживає заходів для виявлення фактів експлуатації автомототранспортних та інших пересувних засобів з перевищенням нормативів вмісту забруднюючих речовин у відпрацьованих газах”.
Правда, з огляду на те, що депутати за 4 роки роботи зареєстрували понад 10 тисяч законопроектів, а проголосували менше 10%, такий закон навряд чи візьмуть в найближчому майбутньому.
Компактний кросовер Toyota, побудований на платформі легковика Corolla, був представлений ще в 2020 році, а…
У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…
Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…
Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…
Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…
Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…
Leave a Comment