Водії зі стажем пам’ятають, коли прямо на дорогах проводились “облави” з газоаналізатором для перевірки відповідності вихлопних газів автомобілів нормам допустимого вмісту шкідливих речовин. Потім цю процедуру обмежили і перевірку дозволили проводити при проходженні періодичного техогляду. Зі скасуванням обов’язкового техогляду для авто некомерційного використання контроль шкідливості викидів фактично припинився зовсім. Але від цього шкідливий вплив загазованості повітря на здоров’я людей ніяк не змінилося, а в КУпАП (ст. 81) залишився непрацюючий штраф за експлуатацію несправних автомобілів 510 грн.
Нещодавно в Раді зареєстрований законопроект №9360, яким пропонують зобов’язати поліцію контролювати вихлопні гази – в статі 23 закону “Про національну поліцію” доданий такий пункт: “поліція … вживає заходів для виявлення фактів експлуатації автомототранспортних та інших пересувних засобів з перевищенням нормативів вмісту забруднюючих речовин у відпрацьованих газах”.
Правда, з огляду на те, що депутати за 4 роки роботи зареєстрували понад 10 тисяч законопроектів, а проголосували менше 10%, такий закон навряд чи візьмуть в найближчому майбутньому.
Дві працівниці однієї з автозаправних станцій на Житомирщині стали фігурантками кримінального провадження через привласнення коштів…
Автомобіль-"утопленник" можна впізнати за низкою характерних ознак, які рідко ховаються від уважного покупця. Найперше, що…
Перевірка палива "на око" - звичка, яка дісталася нам ще з часів, коли контроль якості…
Hyundai офіційно підтвердила випуск спортивної версії Ioniq 6 N, яка не орієнтована на комерційний успіх…
Компанія General Motors подала патент на систему, здатну попереджати водіїв про пошкодження дорожнього покриття до…
Шведська марка Volvo, що належить китайському холдингу Geely, випускає флагманський кросовер XC90 ще з 2002…
Leave a Comment