Volkswagen припиняє прямі продажі електромобілів приватним клієнтам через агентську модель по всій Європі. Рішення ухвалено після переговорів із дилерськими асоціаціями, повідомляє Handelsblatt. У Німеччині від цієї схеми відмовилися ще торік.
За словами члена правління VW з продажу Мартіна Зандера, компанія робить ставку на роль дилерів, яку неможливо замінити однією моделлю збуту. Агентська схема залишиться лише для корпоративних та автопаркових клієнтів, де вона показала стійкі результати.
Агентська модель була впроваджена у 2020 році за прикладом Tesla: Volkswagen сам встановлював ціни на електромобілі та ніс фінансові ризики, а дилери діяли як посередники з нижчою маржею. Очікувалися зниження витрат та тісніший контакт із клієнтом, проте на практиці виникли труднощі. Концерн змушений був враховувати на балансі тисячі непроданих електрокарів, а обіцяні послаблення для дилерів не повністю реалізувалися.
Крім того, одночасне застосування різних схем для автомобілів із ДВС та електромобілів ускладнило процес продажів. Незважаючи на плани розширити агентську модель, опір дилерів виявився значним. В результаті Volkswagen повертається до класичного формату продажів, що може вплинути на представлені новинки на автосалонах у найближчі роки.
Зарубіжні фотошпигуни помітили на тестах новий BMW M5 2027 року. Судячи зі знімків, модель отримала…
Взимку мити автомобіль можна - прямої заборони немає. Так, існують ризики: можуть примерзнути двері, ущільнювачі…
Jaguar завершив еру двигунів внутрішнього згоряння та тепер зосередиться виключно на виробництві електрокарів. Наразі заводи…
Нерідко під час наближення до світлофора водій стикається з раптовим увімкненням жовтого сигналу. У такі…
У щорічному рейтингу надійності автомобілів від журналу Consumer Reports відбулися зміни серед лідерів. Subaru, яка…
Дослідження Вашингтонського університету та Інституту Toyota показало, що великі сенсорні екрани в салоні авто можуть…
Leave a Comment