Взимку тиск у шинах падає через охолодження повітря: при зниженні температури на 10 °C він падає приблизно на 0,1 бар (1,5 psi). Наприклад, шини, накачані до 2,2 бар при +20 °C, при 0 °C будуть близько 2,0 бар, а при −20 °C – приблизно 1,8 бар. Тобто навіть справні колеса можуть виглядати “недокачаними”.
З осені до середини зими падіння тиску може сягати 0,3-0,4 бар, тоді як заводські норми зазвичай вказані для +20 °C. Автоексперт радить регулярно перевіряти тиск і вчасно підкачувати шини, щоб компенсувати сезонне падіння.
Контролювати тиск слід хоча б раз на місяць, а взимку оптимально – раз на два тижні. Перевірку роблять на холодних шинах, використовуючи точний манометр, і підкачуйте до значень виробника. У сильні морози іноді радять тримати тиск трохи вище (0,1-0,2 бар) або трохи нижче для кращого зчеплення на снігу, але не виходити за межі норм.
Недокачані шини взимку небезпечні: зменшується керованість, зростає ризик занесення, подовжується гальмівний шлях, швидше зношується гума і підвищується витрата палива. Надмірна накачка теж шкідлива: знижується зчеплення, погіршується комфорт і нерівномірно зношується протектор.
За словами експерта, регулярне стеження за тиском у зимових шинах так само важливе для безпеки, як і сам вибір правильних коліс та розумна швидкість.
Volkswagen припиняє прямі продажі електромобілів приватним клієнтам через агентську модель по всій Європі. Рішення ухвалено…
Зарубіжні фотошпигуни помітили на тестах новий BMW M5 2027 року. Судячи зі знімків, модель отримала…
Взимку мити автомобіль можна - прямої заборони немає. Так, існують ризики: можуть примерзнути двері, ущільнювачі…
Jaguar завершив еру двигунів внутрішнього згоряння та тепер зосередиться виключно на виробництві електрокарів. Наразі заводи…
Нерідко під час наближення до світлофора водій стикається з раптовим увімкненням жовтого сигналу. У такі…
У щорічному рейтингу надійності автомобілів від журналу Consumer Reports відбулися зміни серед лідерів. Subaru, яка…
Leave a Comment