Categories: Новини

Як законно їздити на “євробляхах” через 180 днів: три способи

Share

Через півроку використання авто на іноземній реєстрації буде пов’язане з серйозними фінансовими ризиками – вступлять в силу норми, що передбачає дуже серйозні штрафи за експлуатацію авто “на бляхах”. Спробуємо розібратися в тому, як уникнути цих репресій.

Нові правила розмитнення авто на іноземній реєстрації багато активістів називають “антинародними”. Сукупність митних платежів (акцизу, мита і ПДВ) необхідних для легалізації “евробляхі”, в більшості випадків, порівнянна з вартістю самого автомобіля. Природно, мало хто захоче митниць старий автомобіль за такими ставками і навіть 50% знижка на акциз в цій ситуації здається малопривабливою. Але через півроку можуть початися репресії і до них можна підготуватися.

Розмитнити автомобіль за новими правилами – все лише один з варіантів дій. Але є й інші. Про них докладніше:

1 Консульський облік

Нові правила дозволяють використовувати в Україні автомобіль на іноземній реєстрації особам, які пебивают закордоном і складаються на тимчасовому або постійному консульському обліку.

Слід пам’ятати, на консульський облік ставиться не автомобіль, а людина. Процедура не складна і на прикладі Польщі пройти її можна в Генконсульствах України, розташованих в Гданську, Кракові, Любліні, і в консульському відділі посольства України у Варшаві. Попереднім записом не потрібно, а заявникам не потрібно вносити ніяких оплат.

Перелік необхідних документів не великий. Окрім закордонного паспорта потрібно відповідну заяву, документ який дає дозвіл на перебування в Польщі, документ, який підтверджуватиме проживання людини на території відповідного консульського округу і пара фотографій розміром 35х45 мм.

Після проходження процедури реєстрації в закордонному паспорті ставиться штамп про постановку на тимчасовий консульський облік. Наявність такого штампа дає право власникам зареєстрованих в Польщі автомобілів легально перебувати з ними на території України протягом 60 днів без внесення заставних платежів.

За новими правилами у резидента менше прав, ніж у нерезидента

2 Нерезиденти

Нерезидентам України дозволено тимчасове ввезення та експлуатація автомобіля строком до одного року (з правом Перезаїзд). Для багатьох ця норма може послужити стимулом для отримання іноземного громадянства.

Зараз є досить багато юридичних фірм, що пропонують послуги з отримання румунського паспорта. Сукупна вартість такої процедури в кілька разів менше, ніж розмитнення середньостатистичної “евробляхі”. Але такий крок вимагає серйозних юридичних консультацій.

Паспорт громадянина ЄС дає масу переваг. Серед них не тільки можливість легального використання авто на іноземній реєстрації, а й ширші можливості у підприємницькій діяльності, працевлаштування, подорожей і т.д.

Отримання румунського паспорта і посвідчення водія може обійтися значно дешевше, ніж розмитнення “евробляхі”

3 Вимагати змін

Чинна українська влада відвела для легалізації “евроблях” півроку (180 днів з моменту вступу в силу нових правил розмитнення). Але існує досить висока ймовірність того, що ці правила зміняться. Навіть якщо уявити, що в Україні зараз знаходиться близько одного мільйона автомобілів, для їх легалізації протягом 180 днів доведеться розмитнювати і реєструвати по 5-6 тисяч машин щодня! Державні структури просто фізично до цього не готові. Тому цілком ймовірно, що ці терміни продовжать.

Акції протесту і страйки – дуже популярний в європейських країнах спосіб тиску на владу. Від згуртованості й організованості “евробляхеров” залежить їх подальша доля

Не викликає сумнівів і те, що “евробляхеров” політики будуть використовуватися в своїх передвиборчих іграх. Вже зараз ті, хто виводив людей на акції протесту з метою прийняття діючих правил розмитнення, заявляють про створення “політичної платформи”.

Перспективи цієї політсили поки вельми туманні, але з огляду на величезну кількість авто на інстранних реєстрації і людей які ними користуються, можна припустити, що вони таки доб’ються змін або скасування чинних правил.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автоексперт поділився порадами щодо підготовки кузова до холодів

Досвідчений фахівець поділився рекомендаціями щодо захисту авто від зимових неприємностей. Що ще відомо Багато автовласників…

10.11.2024

Новий бюджетний електромобіль GAC повністю розкритий перед прем’єрою

Новий дешевий електромобіль GAC повністю розкритий до прем’єри. У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилися фотографії…

10.11.2024

Новий Nissan Micra показали перед прем’єрою — це клон Renault

Новий Nissan Micra розкрили до прем'єри: це клон Renault. У Мережі з'явився скріншот брошури альянсу,…

10.11.2024

Водіям роз’яснили, коли можна не показувати документи поліції

В Україні ми, водії, завжди маємо тримати при собі документи на машину та права, а…

10.11.2024

Що робити, якщо розрядився ключ-брелок від автомобіля

Сучасні автомобілі стали більш технологічними, але це не позбавило їх несподіваних проблем. Багато автомобілістів потрапляли…

10.11.2024

Чому важливо купити інші шини, навіть з майже новим протектором

Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…

10.11.2024