Categories: Новини

Як законно їздити на “євробляхах” через 180 днів: три способи

Share

Через півроку використання авто на іноземній реєстрації буде пов’язане з серйозними фінансовими ризиками – вступлять в силу норми, що передбачає дуже серйозні штрафи за експлуатацію авто “на бляхах”. Спробуємо розібратися в тому, як уникнути цих репресій.

Нові правила розмитнення авто на іноземній реєстрації багато активістів називають “антинародними”. Сукупність митних платежів (акцизу, мита і ПДВ) необхідних для легалізації “евробляхі”, в більшості випадків, порівнянна з вартістю самого автомобіля. Природно, мало хто захоче митниць старий автомобіль за такими ставками і навіть 50% знижка на акциз в цій ситуації здається малопривабливою. Але через півроку можуть початися репресії і до них можна підготуватися.

Розмитнити автомобіль за новими правилами – все лише один з варіантів дій. Але є й інші. Про них докладніше:

1 Консульський облік

Нові правила дозволяють використовувати в Україні автомобіль на іноземній реєстрації особам, які пебивают закордоном і складаються на тимчасовому або постійному консульському обліку.

Слід пам’ятати, на консульський облік ставиться не автомобіль, а людина. Процедура не складна і на прикладі Польщі пройти її можна в Генконсульствах України, розташованих в Гданську, Кракові, Любліні, і в консульському відділі посольства України у Варшаві. Попереднім записом не потрібно, а заявникам не потрібно вносити ніяких оплат.

Перелік необхідних документів не великий. Окрім закордонного паспорта потрібно відповідну заяву, документ який дає дозвіл на перебування в Польщі, документ, який підтверджуватиме проживання людини на території відповідного консульського округу і пара фотографій розміром 35х45 мм.

Після проходження процедури реєстрації в закордонному паспорті ставиться штамп про постановку на тимчасовий консульський облік. Наявність такого штампа дає право власникам зареєстрованих в Польщі автомобілів легально перебувати з ними на території України протягом 60 днів без внесення заставних платежів.

За новими правилами у резидента менше прав, ніж у нерезидента

2 Нерезиденти

Нерезидентам України дозволено тимчасове ввезення та експлуатація автомобіля строком до одного року (з правом Перезаїзд). Для багатьох ця норма може послужити стимулом для отримання іноземного громадянства.

Зараз є досить багато юридичних фірм, що пропонують послуги з отримання румунського паспорта. Сукупна вартість такої процедури в кілька разів менше, ніж розмитнення середньостатистичної “евробляхі”. Але такий крок вимагає серйозних юридичних консультацій.

Паспорт громадянина ЄС дає масу переваг. Серед них не тільки можливість легального використання авто на іноземній реєстрації, а й ширші можливості у підприємницькій діяльності, працевлаштування, подорожей і т.д.

Отримання румунського паспорта і посвідчення водія може обійтися значно дешевше, ніж розмитнення “евробляхі”

3 Вимагати змін

Чинна українська влада відвела для легалізації “евроблях” півроку (180 днів з моменту вступу в силу нових правил розмитнення). Але існує досить висока ймовірність того, що ці правила зміняться. Навіть якщо уявити, що в Україні зараз знаходиться близько одного мільйона автомобілів, для їх легалізації протягом 180 днів доведеться розмитнювати і реєструвати по 5-6 тисяч машин щодня! Державні структури просто фізично до цього не готові. Тому цілком ймовірно, що ці терміни продовжать.

Акції протесту і страйки – дуже популярний в європейських країнах спосіб тиску на владу. Від згуртованості й організованості “евробляхеров” залежить їх подальша доля

Не викликає сумнівів і те, що “евробляхеров” політики будуть використовуватися в своїх передвиборчих іграх. Вже зараз ті, хто виводив людей на акції протесту з метою прийняття діючих правил розмитнення, заявляють про створення “політичної платформи”.

Перспективи цієї політсили поки вельми туманні, але з огляду на величезну кількість авто на інстранних реєстрації і людей які ними користуються, можна припустити, що вони таки доб’ються змін або скасування чинних правил.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлений BMW iX: революційна ефективність і запас ходу до 700 км

BMW анонсує випуск оновленої моделі BMW iX на літо 2025 року, представляючи значні покращення в…

02.01.2025

Зеленський підписав два закони, які вплинуть на всіх автомобілістів

Ну ось, Зеленський підписав два нових закони, які стосуються авто. Якщо чесно, я вважаю, що…

02.01.2025

Перевищення швидкості без штрафу: як довести свою правоту

В Україні дедалі частіше суди ухвалюють рішення про закриття адміністративних справ, пов’язаних із перевищенням швидкості,…

02.01.2025

Що варто знати про нові акцизи на пальне, які вступили в силу з 2025 року

З 1 січня 2025 року вступили в силу нові ставки акцизів на пальне, що є…

02.01.2025

Renault відмовляється від кросоверів: що чекає на майбутні моделі

З 2028 року французька автомобільна компанія Renault має намір кардинально переглянути свій модельний ряд, відмовившись…

02.01.2025

Чорне масло в двигуні: чому мотористи радять не поспішати із заміною

Багато водіїв вважають, що якщо масло у двигуні їхнього автомобіля почорніло, то це вірна ознака…

02.01.2025