Глава Peugeot пояснив, що повільні продажі електромобілів у компанії пов’язані з високою популярністю бренду в країнах Південної Європи, де попит на EV поки що низький.
Генеральний директор Peugeot Ален Фавей зазначив, що уповільнене зростання продажів електрокарів зумовлене географією: бренд найсильніше представлений у Південній Європі, де частка EV зростає повільніше, ніж у північних країнах. Найбільшими ринками компанії у 2024 році стали Франція, Великобританія, Італія, Німеччина та Іспанія. Через це Peugeot наразі займає лише 15-те місце з продажу електромобілів у Європі.
Водночас Фавей підкреслив, що компанія продовжує збільшувати частку електричних моделей і використовує перевагу гнучкості. На відміну від конкурентів, Peugeot може випускати як електричні, так і бензинові версії однієї моделі на одній платформі, що дозволяє швидко реагувати на коливання попиту.
Експерти вважають, що такий підхід допомагає бренду підтримувати стабільні продажі навіть у перехідний період, коли ринок тільки формує попит на нові моделі 2026 року.
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…
Leave a Comment