Ціни на китайські електромобілі в ЄС можуть зрости у 2025 році

Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм субсидування з екологічних і протекціоністських міркувань.

Франція ще у 2023 році переглянула систему держпідтримки, додавши екологічні критерії – враховується енергобаланс країни-виробника та вуглецевий слід транспортування. У підсумку такі популярні моделі, як Dacia Spring та MG4, втратили право на отримання субсидій. Британія пішла тим самим шляхом, поширивши нові правила не лише на автомобілі, а й на їх батареї. За даними Transport & Environment, схожі рішення зараз розглядають Італія та Іспанія.

Реклама

Китайські виробники намагаються підлаштуватися під нові умови. BYD вже будує завод в Угорщині та планує виробничий майданчик у Туреччині, тоді як Chery готується запускати збірку електричної версії Omoda 5 у Барселоні. Очікується, що локалізація допоможе зберегти їхню присутність на ринку ЄС.

Для європейських покупців нових авто у 2025 році це означатиме можливе зростання цін на частину китайських моделей. Водночас машини, зібрані безпосередньо в Європі, отримають додаткову конкурентну перевагу.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!