В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення митного контролю в румунському порту Констанца, через який надходить значна частина імпорту.
Зокрема, більшість дизелю до Румунії постачається з Індії, що активно співпрацює з Росією та має доступ до дешевої нафти. Лише у вересні в Констанцу прибуло близько 200 тисяч тонн індійського пального, а вже з 1 жовтня ці вантажі проходять суворіші перевірки, що одразу відобразилося на українському ринку.
Додатковим фактором стало подорожчання морських перевезень. Якщо раніше фрахт суден коштував $33-35 за тонну, то тепер він зріс до $42, і це напряму впливає на кінцеву вартість пального для споживачів.
Водночас експерти наголошують, що дефіциту дизелю в Україні не очікується. Постачання з Констанци триватимуть, хоча баржі можуть надходити із затримками через лабораторні перевірки.
За словами засновника компанії “Мартін Трейд” Володимира Порайка, ринок збалансують додаткові поставки з альтернативних напрямків, що дозволить уникнути паливної кризи попри зростання цін.
Незважаючи на постійний контроль з боку відповідних органів, ризик заправки автомобіля неякісним паливом на АЗС…
В Україні готуються зміни, які можуть істотно вплинути на життя літніх водіїв. У Верховній Раді…
У 2026 році електричні компактні автомобілі Volkswagen Group чекає велике оновлення, крім Skoda Elroq, яка…
Двічі на рік автолюбителі змушені змінювати шини залежно від сезону, але не всі знають, як…
BMW вирішила підігріти інтерес публіки до своїх електромобілів , випустивши загадковий святковий ролик. У центрі…
Toyota RAV4 - один із найпопулярніших кросоверів у світі. Його успіх часто пояснюють репутацією довговічного…
Leave a Comment