В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення митного контролю в румунському порту Констанца, через який надходить значна частина імпорту.
Зокрема, більшість дизелю до Румунії постачається з Індії, що активно співпрацює з Росією та має доступ до дешевої нафти. Лише у вересні в Констанцу прибуло близько 200 тисяч тонн індійського пального, а вже з 1 жовтня ці вантажі проходять суворіші перевірки, що одразу відобразилося на українському ринку.
Додатковим фактором стало подорожчання морських перевезень. Якщо раніше фрахт суден коштував $33-35 за тонну, то тепер він зріс до $42, і це напряму впливає на кінцеву вартість пального для споживачів.
Водночас експерти наголошують, що дефіциту дизелю в Україні не очікується. Постачання з Констанци триватимуть, хоча баржі можуть надходити із затримками через лабораторні перевірки.
За словами засновника компанії “Мартін Трейд” Володимира Порайка, ринок збалансують додаткові поставки з альтернативних напрямків, що дозволить уникнути паливної кризи попри зростання цін.
Toyota оголосила про сервісну кампанію у США для понад 55 тисяч гібридних автомобілів через дефект…
Дарницький районний суд Києва визнав законними червоні задні покажчики повороту на автомобілі Tesla. Справа стосувалася…
Електроліт у акумуляторі сам по собі замерзає нечасто, але ризик підвищується при низькій щільності, що…
З настанням холодів водії стикаються з проблемою довгого очікування прогріву салону. Сучасні технології, як автономні…
З 2023 року соцмережі рясніють відеороликами та статтями про нібито плани Dacia випустити ультрасучасний, але…
Багато українських водіїв під час зупинки поліцією починають панікувати та беззаперечно виконують усі вимоги інспекторів,…
Leave a Comment