В останні роки цінова різниця між електромобілями та авто з ДВС помітно скоротилася, і в деяких країнах цей розрив майже зник. У Китаї, де електрокари становлять половину продажів, вони вже коштують приблизно стільки ж, як і бензинові машини. У Європі, зокрема в Португалії, доступна електроенергія робить такі авто дедалі вигіднішими для покупців.
Натомість у США ситуація розвивалася повільніше. Тут традиційно цінують великі бензинові автомобілі, і лише завдяки податковим пільгам, запровадженим адміністрацією Байдена, ринок електрокарів почав рости. Однак із приходом Дональда Трампа політика змінилася – субсидії на купівлю електромобілів вирішили скасувати з 30 вересня. Це змусило автовиробників розпочати масштабні розпродажі, пропонуючи рекордні знижки, аби встигнути позбутися складів.
За даними JD Power, у липні та серпні 2025 року середня ціна електромобіля в США вперше стала нижчою, ніж у бензинового авто – 44 908 доларів проти 45 521. Для порівняння, ще на початку 2023-го різниця становила близько 16 тисяч доларів на користь машин із ДВС.
Експерти пояснюють, що падіння цін було тимчасовим і напряму пов’язане з дією податкових стимулів. Після їхнього скасування привабливі знижки зникнуть, а продажі можуть сповільнитися. Водночас частка електрокарів у серпневих продажах досягла рекордних 9,9%, що підтверджує: навіть попри тимчасові труднощі, сегмент електромобілів має значний потенціал для подальшого зростання.