Сучасні електромобілі демонструють цікаву тенденцію у розвитку гальмівних систем: поряд із традиційними дисковими гальмами на передніх осях з’являються барабанні на задніх. Дискові гальма відомі високою ефективністю та хорошим відведенням тепла завдяки відкритому ротору, тоді як барабанні, маючи закриту конструкцію, менш ефективні у охолодженні, проте мають інші переваги.
Головною причиною повернення барабанних систем стала проблема гальмівного пилу. Мікрочастинки, що утворюються при терті колодок, шкодять здоров’ю та довкіллю. У закритому барабані пил утримується всередині, не потрапляючи в атмосферу. Деякі виробники, наприклад Stellantis, удосконалюють технологію, використовуючи магнітне покриття всередині барабана, що утримує частинки пилу, разом зі спеціальними колодками та періодичним очищенням системи.
Перехід на барабанні гальма не знижує загальної безпеки електромобілів. Фрикційні системи виконують допоміжну роль, з якою барабанні конструкції справляються ефективно. Це означає, що сучасні електромобілі зберігають надійність гальмування, одночасно зменшуючи негативний вплив на навколишнє середовище.
Таким чином, сучасний підхід до гальмівних систем враховує не лише ефективність уповільнення, а й екологічні аспекти. Це призводить до переосмислення традиційних технічних рішень та адаптації їх до нових вимог автомобільної індустрії.
На місці зупинки водія за перевищення швидкості виникла суперечка між ним та інспекторами поліції. Водій…
Багато хто вважає, що сучасним автомобілям обкатка вже не потрібна, адже двигуни збираються на роботизованих…
Європейський ринок компактних автомобілів довгі роки був ареною запеклої боротьби між автовиробниками, і Renault Megane…
Багато водіїв забувають готувати автомобіль до зими, а ця пора року може виявити низку проблем…
Volkswagen офіційно представив свій новий електромобіль ID. Polo, який уперше показали у закамуфльованому вигляді на…
Схоже, епоха, коли McLaren категорично відмовлявся від ідеї позашляховика, добігає кінця. Нові чутки та заяви…
Leave a Comment