BMW пояснила появу величезних “ніздрів” у дизайні своїх автомобілів ринковими тенденціями. Нещодавно баварська марка представила перший електричний кросовер нового сімейства Neue Klasse – iX3, який показав оновлений стиль бренду і частково відмовився від гігантської решітки радіатора, що часто критикувалася.
Шеф-дизайнер BMW Адріан ван Хойдонк пояснив в інтерв’ю CarExpert, що великі грати радіатора особливо популярні на деяких ринках, зокрема в Китаї, і таке рішення не було надто радикальним, адже сприйняття стилю сильно залежить від країни.
Хоча критикували екстер’єри M3, 7 Series, X7 та XM, продажі цих моделей не падали, а навпаки зростали, тому BMW не бачила потреби змінювати дизайн. Проте надлишкові вертикальні ніздрі, схоже, залишаються в минулому: у 2023 році дебютував концепт Vision Neue Klasse, стиль якого обіцяно поширити на нові моделі.
Перший серійний представник Neue Klasse – iX3 – отримав уже інший варіант решітки з невеликими вертикальними “зубцями” по центру, що відображає прагнення бренду до поміркованішого і сучасного вигляду.
Сьогодні автомийки самообслуговування дуже популярні: вони працюють цілодобово, дешевші за звичайні і дають водію відчуття…
Спільне підприємство Sony Honda Mobility, що розвиває бренд Afeela, анонсувало швидку прем'єру нової моделі на…
На мюнхенському автосалоні Skoda представила новий концепт, який викликав великий інтерес публіки. Генеральний директор Клаус…
В Україні останнім часом спостерігається зростання суперечливих ситуацій на дорогах: патрульні все частіше виписують протоколи…
На півночі Нової Зеландії помітили прототипи абсолютно нового Audi SQ2 e-tron 2027, що одразу привернуло…
Зі зростанням вартості пального та розхідників багато водіїв дедалі частіше замислюються над тим, як скоротити…
Leave a Comment