Пройшло вже шість років з дебюту концепту BMW 4 Series у 2019 році, коли компанія вперше показала екстремально збільшені фірмові грати. Тоді рішення викликало шквал критики, проте продажі доводять протилежне.
За словами глави дизайну BMW Group Адріана ван Хойдонка, незважаючи на хвилю негативних коментарів, у статистиці продажів не зафіксовано падіння. Більше того, 2023 року компанія встановила рекорд — продано 2,25 млн автомобілів. Це означає, що частину клієнтів нові «ніздрі» навіть залучили.
У різних регіонах ставлення до дизайну відрізняється. У Китаї, як і раніше, цінують максимально великі грати, в Європі та США попит на такий стиль не такий очевидний. Проте BMW не має наміру відмовлятися від експериментів. Нові покоління 7 Series і X7 вже помічені зі знайомими масивними елементами, хоча майбутні моделі на платформі Neue Klasse обіцяють трохи стриманіші пропорції.
Цікаво, що одна з найбільш обговорюваних моделей BMW XM, ймовірно, не отримає другого покоління, але причиною стане не дизайн грати, а перегляд стратегії в сегменті.
Міністерство промисловості та інформаційних технологій КНР офіційно представило оновлену версію електричного кросовера Toyota bZ4X 2026.…
Tesla представила новий сервіс MultiPass , який дозволяє власникам електромобілів використовувати один обліковий запис для…
Компанія Renault розглядає можливість створення нових моделей із високими динамічними характеристиками, а перші концепти можуть…
На Мюнхенском автосалоне компания Skoda представила несколько концептов, среди которых кроссовер Epiq, запланированный к выходу…
Здавалося б, нічого страшного, коли машина більшість часу стоїть під вікном і виїжджає лише раз…
Toyota Korea оголосила про старт продажів нової модифікації Prius HEV AWD XLE . З виходом…
Leave a Comment