Пройшло вже шість років з дебюту концепту BMW 4 Series у 2019 році, коли компанія вперше показала екстремально збільшені фірмові грати. Тоді рішення викликало шквал критики, проте продажі доводять протилежне.
За словами глави дизайну BMW Group Адріана ван Хойдонка, незважаючи на хвилю негативних коментарів, у статистиці продажів не зафіксовано падіння. Більше того, 2023 року компанія встановила рекорд — продано 2,25 млн автомобілів. Це означає, що частину клієнтів нові «ніздрі» навіть залучили.
У різних регіонах ставлення до дизайну відрізняється. У Китаї, як і раніше, цінують максимально великі грати, в Європі та США попит на такий стиль не такий очевидний. Проте BMW не має наміру відмовлятися від експериментів. Нові покоління 7 Series і X7 вже помічені зі знайомими масивними елементами, хоча майбутні моделі на платформі Neue Klasse обіцяють трохи стриманіші пропорції.
Цікаво, що одна з найбільш обговорюваних моделей BMW XM, ймовірно, не отримає другого покоління, але причиною стане не дизайн грати, а перегляд стратегії в сегменті.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment