Обмеження швидкості у містах, встановлене на рівні 50 км/год, часто викликає дискусії: чому саме ця цифра, а не 60 чи 70 км/год? Насправді така норма має наукове обґрунтування і пов’язана не лише з комфортом, а й із безпекою учасників руху. У Європі та США встановлення подібного обмеження ґрунтується на дослідженнях аварій, і в густонаселених районах навіть застосовують ще нижчу межу – 40 км/год.
Ключовим аргументом є час реакції водія та гальмівний шлях. При 50 км/год водій помічає небезпеку приблизно на 20 метрів раніше, ніж за 60 км/год, а зупинка автомобіля займає 25 метрів замість 33. У місті така різниця часто вирішальна.
Ще важливіше – наслідки ДТП: ризик смерті пішохода при ударі на 50 км/год становить близько 20%, тоді як при швидкості на 10 км/год більше – майже вдвічі. Тому дотримання встановленого обмеження може буквально врятувати життя.
Крім безпеки, помірна швидкість знижує рівень шуму та шкідливих викидів, що особливо актуально для густонаселених вулиць. Тому обмеження 50 км/год – це не просто формальність, а баланс між ритмом міського руху та шансом на виживання для пішоходів, велосипедистів і самих водіїв.
У холодну пору року будь-який силовий агрегат потребує прогріву, незалежно від його типу. Насамперед це…
Соплатформенний із Kia Sportage кросовер Hyundai Tucson у нинішньому поколінні дебютував у 2020 році. Через…
Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring модельного року 2026, який став найдешевшим електрокаром…
Американська компанія Ford оголосила про відкликання понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США через…
ЄС планує різко скоротити кількість дизельних авто, щоб зменшити шкідливі викиди. Пропонується заборонити використання машин…
Гібридна версія компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління викликала справжній ажіотаж у Таїланді. За кілька…
Leave a Comment