Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету – стати автовиробником, який асоціюється насамперед із безпекою, випередивши навіть нинішнього беззаперечного лідера у цій сфері – Volvo.
За планами компанії, протягом наступних 25 років Honda прагне досягти нульового рівня смертності у своїх автомобілях. Про це заявив генеральний директор австралійського офісу бренду Джей Джозеф, додавши, що паралельно виробник продовжує рух у напрямку вуглецевої нейтральності та поступового переходу на електромобілі.
Попри різний характер цих завдань, у компанії переконані, що вони мають спільне підґрунтя, адже стосуються безпеки та відповідальності перед суспільством. Інженери Honda вже працюють над тим, щоб не лише підвищувати захищеність пасажирів у разі аварій, а й максимально зменшувати ризик їхнього виникнення.
“Наша мантра у створенні автомобілів проста: вони мають бути екологічними, безпечними та приносити задоволення від керування”, – наголосив Джозеф.
Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…
Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…
Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…
Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…
BMW офіційно презентувала новий iX3 - перший серійний кросовер із сімейства Neue Klasse. Виробництво стартує…
В Україні у справі про керування автомобілем у стані сп'яніння суд вперше визнав пріоритет норм…
Leave a Comment