Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету – стати автовиробником, який асоціюється насамперед із безпекою, випередивши навіть нинішнього беззаперечного лідера у цій сфері – Volvo.
За планами компанії, протягом наступних 25 років Honda прагне досягти нульового рівня смертності у своїх автомобілях. Про це заявив генеральний директор австралійського офісу бренду Джей Джозеф, додавши, що паралельно виробник продовжує рух у напрямку вуглецевої нейтральності та поступового переходу на електромобілі.
Попри різний характер цих завдань, у компанії переконані, що вони мають спільне підґрунтя, адже стосуються безпеки та відповідальності перед суспільством. Інженери Honda вже працюють над тим, щоб не лише підвищувати захищеність пасажирів у разі аварій, а й максимально зменшувати ризик їхнього виникнення.
“Наша мантра у створенні автомобілів проста: вони мають бути екологічними, безпечними та приносити задоволення від керування”, – наголосив Джозеф.
Моторна олива супроводжує автомобілі з моменту винаходу двигуна. Спершу для цього використовували тваринні жири та…
Експерти порталу HotCars проаналізували статистику продажів на вторинному ринку та склали рейтинг найдоступніших автомобілів із…
У холодну пору року будь-який силовий агрегат потребує прогріву, незалежно від його типу. Насамперед це…
Соплатформенний із Kia Sportage кросовер Hyundai Tucson у нинішньому поколінні дебютував у 2020 році. Через…
Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring модельного року 2026, який став найдешевшим електрокаром…
Американська компанія Ford оголосила про відкликання понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США через…
Leave a Comment