Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету – стати автовиробником, який асоціюється насамперед із безпекою, випередивши навіть нинішнього беззаперечного лідера у цій сфері – Volvo.
За планами компанії, протягом наступних 25 років Honda прагне досягти нульового рівня смертності у своїх автомобілях. Про це заявив генеральний директор австралійського офісу бренду Джей Джозеф, додавши, що паралельно виробник продовжує рух у напрямку вуглецевої нейтральності та поступового переходу на електромобілі.
Попри різний характер цих завдань, у компанії переконані, що вони мають спільне підґрунтя, адже стосуються безпеки та відповідальності перед суспільством. Інженери Honda вже працюють над тим, щоб не лише підвищувати захищеність пасажирів у разі аварій, а й максимально зменшувати ризик їхнього виникнення.
“Наша мантра у створенні автомобілів проста: вони мають бути екологічними, безпечними та приносити задоволення від керування”, – наголосив Джозеф.
Надто дешеві автомобільні шини можуть почати руйнуватися та кришитися вже після 10 тисяч кілометрів пробігу.…
Багато водіїв навіть не підозрюють, наскільки небезпечним може бути неякісне паливо для двигуна їхнього автомобіля.…
Навіть найбільш авторитетні автовиробники іноді допускають помилки, за які потім розплачуються власники автомобілів. Загалом продукція…
У минулому Ford Mondeo був справжнім бестселером, зокрема й в Україні. Проте з часом попит…
Компанія Nissan завершує розробку нового субкомпактного мінівена, який поєднує компактні розміри з простором для сімейних…
Поблизу легендарного автодрому Нюрбургринг фотошпигуни помітили прототип найкомпактнішого кросовера Mercedes-Benz, який незабаром замінить поточний GLA.…
Leave a Comment