Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету – стати автовиробником, який асоціюється насамперед із безпекою, випередивши навіть нинішнього беззаперечного лідера у цій сфері – Volvo.
За планами компанії, протягом наступних 25 років Honda прагне досягти нульового рівня смертності у своїх автомобілях. Про це заявив генеральний директор австралійського офісу бренду Джей Джозеф, додавши, що паралельно виробник продовжує рух у напрямку вуглецевої нейтральності та поступового переходу на електромобілі.
Попри різний характер цих завдань, у компанії переконані, що вони мають спільне підґрунтя, адже стосуються безпеки та відповідальності перед суспільством. Інженери Honda вже працюють над тим, щоб не лише підвищувати захищеність пасажирів у разі аварій, а й максимально зменшувати ризик їхнього виникнення.
“Наша мантра у створенні автомобілів проста: вони мають бути екологічними, безпечними та приносити задоволення від керування”, – наголосив Джозеф.
Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…
Toyota готує повернення класичного V8, але в абсолютно новому форматі. Якщо раніше мова йшла виключно…
Журналісти іспанського видання Km77 провели серію динамічних випробувань нового Audi Q5, включаючи знаменитий «лосиний тест»…
За даними GlobalData Automotive, за перші дев'ять місяців 2025 року у світі було продано понад…
Компанія Bentley, як і низка інших преміальних брендів, відкладає плани повного переходу на електротягу до…
Суд підтвердив, що водій не зобов'язаний виконувати незаконні вимоги поліції, якщо немає факту порушення. Таке…
Leave a Comment