Євросоюз запроваджує стандарт Euro 7 , який уперше регулює не лише вихлопні гази, а й викиди частинок від зносу шин. Компанія Michelin підтримала цю ініціативу, назвавши її важливим кроком до зниження екологічного впливу, але наголосила, що ефективність нової норми залежить від методу вимірювань.
Французький виробник виступає за випробування на дорогах у реальних умовах, які вже шість років розробляються спільно з регуляторами та отримали підтримку німецького автоклубу ADAC . Такий підхід дозволяє об’єктивно вимірювати знос у грамах на кілометр та тонну навантаження.
Альтернативою є лабораторний тест на барабані, що знаходиться на стадії розробки. Michelin вважає його вразливим до спотворення даних, що може призвести до виходу на ринок дешевих та менш екологічних шин. В окремих випадках відмінності у результатах досягають критичних значень.
Компанія заявила про готовність відповідати новим вимогам з 2028 для всіх нових продуктів, а до 2030 – для всієї лінійки. Цей підхід важливий і для сегмента нових авто 2025, оскільки виробники враховуватимуть екологічні стандарти при розробці моделей.