Mercedes-AMG продовжує підтримувати восьмициліндрові двигуни, незважаючи на загальний тренд у галузі на даунсайзинг та електрифікацію. Компанія підтвердила, що в Афальтербасі ведеться розробка нового покоління V8, яке обіцяє бути потужнішим, більш чуйним і водночас екологічнішим.
Сьогодні багато виробників відмовляються від V8 на користь V6, включно з Ferrari, а у актуальному Mercedes-AMG C 63 S “вісімку” замінили гібридним чотирициліндровим мотором, що викликало невдоволення шанувальників марки. Проте AMG вирішили зберегти V8 у своїй лінійці.
Керівник розробки AMG Стеффен Ястроу в інтерв’ю Auto Express зазначив, що ключовою зміною стане перехід на плоский колінвал, що дозволить двигуну розкручуватися до вищих обертів і забезпечить швидший відгук на натискання педалі газу. Зміни торкнуться й звуку: фірмовий “оксамитовий гул” нинішнього 4,0-літрового бітурбо V8 частково зміниться на більш різкий і агресивний тембр.
Гендиректор AMG Міхаель Шібе підкреслив, що стратегія компанії будується на запитах клієнтів. Якщо попит на V8 зберігатиметься, інженери шукатимуть способи утримати такі двигуни в лінійці, дотримуючись екологічних норм. Новий агрегат отримає розширений діапазон потужності, при цьому його верхня межа перевищить показники актуальної версії, а чутливість педалі газу буде покращена.
Паралельно AMG активно розвиває електричний напрямок і вже готує дебют серійного седана AMG XX.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment