Навколо Volkswagen спалахнув новий скандал через проблеми з сенсорними кнопками на кермі. У США проти компанії подали колективний позов, у якому йдеться, що ємнісні елементи управління можуть бути небезпечними для водіїв. Раніше на рульових колесах встановлювали лише механічні кнопки, а сучасні сенсорні елементи виявилися надмірно чутливими і здатні реагувати навіть на ненавмисні дотики.
Проблема стосується, зокрема, електричного VW ID.4, де на сенсорні кнопки винесено управління круїз-контролем, що може створювати ризики на дорозі. Volkswagen неодноразово визнавала, що сенсорні кнопки не лише незручні, але й інколи спрацьовують неправильно. Компанія обіцяла повернутися до фізичних перемикачів у майбутніх моделях.
У позові також зазначено, що VW не повідомила покупців про відомий дефект, хоча була про нього поінформована. Водії електричних моделей кажуть, що тепер відчувають страх щоразу, коли сідають за кермо через можливі помилкові спрацьовування сенсорних кнопок.
Тривалий простій шкодить автомобілю і скорочує його ресурс. Багато водіїв думають, що залишаючи машину в…
Кросовери продовжують залишатися найпопулярнішим типом автомобілів завдяки практичності, зручності у використанні та керованості, що часто…
Хетчбек Volkswagen Polo став найкращим автомобілем для сімей у 2025 році за версією авторитетного британського…
Багатьох водіїв цікавить, чи можна змішувати бензин із різним октановим числом, особливо якщо потрібного палива…
У жовтні європейський авторинок продовжив рости: продажі нових автомобілів склали 1 091 904 одиниці, що на 4,9%…
Водії часто стикаються з незаконними діями поліції, і відеозапис може стати надійним способом захисту своїх…
Leave a Comment