Навколо Volkswagen спалахнув новий скандал через проблеми з сенсорними кнопками на кермі. У США проти компанії подали колективний позов, у якому йдеться, що ємнісні елементи управління можуть бути небезпечними для водіїв. Раніше на рульових колесах встановлювали лише механічні кнопки, а сучасні сенсорні елементи виявилися надмірно чутливими і здатні реагувати навіть на ненавмисні дотики.
Проблема стосується, зокрема, електричного VW ID.4, де на сенсорні кнопки винесено управління круїз-контролем, що може створювати ризики на дорозі. Volkswagen неодноразово визнавала, що сенсорні кнопки не лише незручні, але й інколи спрацьовують неправильно. Компанія обіцяла повернутися до фізичних перемикачів у майбутніх моделях.
У позові також зазначено, що VW не повідомила покупців про відомий дефект, хоча була про нього поінформована. Водії електричних моделей кажуть, що тепер відчувають страх щоразу, коли сідають за кермо через можливі помилкові спрацьовування сенсорних кнопок.
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…
Toyota готує повернення класичного V8, але в абсолютно новому форматі. Якщо раніше мова йшла виключно…
Журналісти іспанського видання Km77 провели серію динамічних випробувань нового Audi Q5, включаючи знаменитий «лосиний тест»…
Leave a Comment