Авто

Головна помилка при мийці двигуна, яку допускають більшість водіїв

Так як зараз тепла пора, а це означає, що багато автомобілістів починають мити двигун. Проте при неправильному митті можна завдати шкоди, і ремонт обійдеться дорого. У цій статті розповімо, як безпечно відмити мотор і уникнути помилок.

У мережі можна знайти багато протилежних думок: одні категорично забороняють мити двигун, інші вважають це необхідним. Насправді автомобіль не може довго обходитися без чищення, особливо через бруд, реагенти та сіль, які осідають на двигуні та підкапотному просторі, особливо в зимовий період. Чистий мотор не тільки виглядає привабливо, але й допомагає запобігти локальним перегрівам.

Противники миття кажуть, що вода може потрапити на контакти, котушки запалювання чи генератор, що призведе до окислення і помилок у системі, наприклад, CHECK ENGINE. Насправді це перебільшення: усі ключові елементи розраховані на вологу і оснащені захисними гумками або конструкціями, що не бояться води.

Щодо хімії, найкраще використовувати спеціальні засоби для миття двигуна – вони досить агресивні, щоб очистити бруд і технічні забруднення, але не шкодять фарбі та гумовим елементам. Побутові миючі засоби, наприклад Fairy, теж можуть допомогти, але для сильних забруднень потрібно наносити кілька разів. Агресивні засоби для кухні або плит типу Азеліта застосовувати не можна – вони можуть пошкодити фарбу та пластик.

Найпоширеніші помилки при митті двигуна пов’язані з високим тиском води. Потужний струмінь від мийки Керхер (100-150 бар) може пошкодити дроти, котушки, генератор, стартер або навіть електронний блок управління (ЕБУ). Тому мити двигун потрібно акуратно: спочатку захистити ЕБУ пакетом, який не пропускає вологу, а також накрити генератор і повітрозабірник. Тиск води слід зменшити до 15-30 бар або тримати мийку на відстані 1-2 метрів. Акумуляторні мийки з тиском 30 бар теж підходять і точно не зашкодять.

Після миття двигун необхідно ретельно висушити. У спекотну погоду він висохне швидко самостійно, але можна прискорити процес за допомогою ганчірок або стисненого повітря. Після цього мотор і підкапотний простір можна обробити чорнителем із антистатиком – двигун виглядатиме як новий.

Мити мотор краще влітку, у теплу суху погоду. У сильні морози це робити не варто. Дотримуючись цих простих правил, ви зможете підтримувати двигун у чистоті, не завдаючи шкоди автомобілю.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Четвертий колір на світлофорі: як він змінить рух на дорогах

Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…

09.11.2025

Названо 10 найбільш ненадійних сімейних кросоверів

Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…

09.11.2025

Названо найпопулярніші автомобілі в Німеччині

Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…

09.11.2025

Toyota представила 4Runner 2026 модельного року

Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…

09.11.2025

Чому сучасні авто рідко отримують «гарячу» оцинковку кузова

Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…

09.11.2025

Показано рендери п’ятого покоління Nissan X-Trail

Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…

09.11.2025