Categories: Новини

Експерт назвав дві біди євроблях в Україні

Share

Рішення Верховного суду по використанню авто на Єврономер нічого не змінює, оскільки в Україні не прецедентне право. Про це повідомив експерт громадської кампанії «Євро-патруль» В’ячеслав Коновалов.

« Є принципова схема, що ти транзитом завозиш машину, чесно платиш 8,5 тисячі гривень штрафу і по ідеї ти більше нічого не винен, можеш кататися на ній – головне, щоб не виїжджав за територію України. Це якщо ми говоримо, про ось цю схему. Проблема полягає в тому, що у нас не прецедентне право. У цьому вся проблема. Якщо в Англії прецедентне право, один раз суд щось прийняв, і все «катаються». А у нас же, виходить, немає », – заявив експерт.

Проблема «Єврономер» в Україні ще в тому, що компетентні органи намагаються обчислити схему імпорту автомобілів для побудови корупційних схем, а не вирішення існуючих проблем. А водіїв нерозмитнених машин часто чіпляють на дрібниці.

«Ось вони придумали зараз, що буде існувати обмін базами даних митними та всякими іншими з Литвою. А відповідно, якщо ти купив машину, тебе зареєстрували співробітником якоїсь прибалтійської фірми і відповідно ти маєш право кататися транзитом по території України, тому що ти співробітник, нібито. Йде обмін між митницями та іншими прибалтійськими компаніями, що ти не є співробітником, що ти не є платником податків, і тебе ось просто за формальною ознакою починають чіпляти, зупиняти і говорити: «товариш, а ти не є .., а давай ти доведеш, а давай ти пришлеш ще якусь довідку .. ». І тобі доведеться доплатити 50-100 доларів, щоб просто довести, що ти все-таки являєшся співробітником. Я це і намагаюся пояснити, що почали діставати по дрібницях. Принципово схему не закривають, хоча б могли б закрити. Поліція бачить евробляху – а у них інструкція така, що давай ми його про всяк випадок зупинимо, раптом у нього страховки немає. Хоча зупиняють з іншого приводу, але коли перевіряють документи, може виявитися, що немає страховки. Ось і попався», – зазначив він.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіїв чекають штрафи до 1700 грн за неправильне паркування

В Україні посилились правила паркування автомобілів. Тепер водіям, які паркуються у заборонених місцях, загрожують штрафи…

24.02.2025

Mercedes-Benz збільшує виробництво авто з ДВЗ і переходить на жорстку економію

Mercedes-Benz оголосила про подальше скорочення витрат і збільшення виробництва авто з ДВЗ, намагаючись відновити рентабельність…

24.02.2025

Обираємо бюджетний кросовер: 7 найнадійніших моделей 2025 року

Фахівці iSeeCars провели масштабне дослідження, проаналізувавши 3,8 млн нових авто та 368 млн машин у…

24.02.2025

Новий Citroen C5 Aircross показали без камуфляжу (ФОТО)

У модельній лінійці Citroen кросовер C5 Aircross з'явився далекого 2017 року. Через п'ять років паркетник…

24.02.2025

Водіям загрожує штраф 680 грн за порушення, яке часто ігнорують у містах

Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…

23.02.2025

Експерти склали список із 4 марок авто з відмінною надійністю

Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…

23.02.2025