Categories: Новини

Експерт назвав дві біди євроблях в Україні

Share

Рішення Верховного суду по використанню авто на Єврономер нічого не змінює, оскільки в Україні не прецедентне право. Про це повідомив експерт громадської кампанії «Євро-патруль» В’ячеслав Коновалов.

« Є принципова схема, що ти транзитом завозиш машину, чесно платиш 8,5 тисячі гривень штрафу і по ідеї ти більше нічого не винен, можеш кататися на ній – головне, щоб не виїжджав за територію України. Це якщо ми говоримо, про ось цю схему. Проблема полягає в тому, що у нас не прецедентне право. У цьому вся проблема. Якщо в Англії прецедентне право, один раз суд щось прийняв, і все «катаються». А у нас же, виходить, немає », – заявив експерт.

Проблема «Єврономер» в Україні ще в тому, що компетентні органи намагаються обчислити схему імпорту автомобілів для побудови корупційних схем, а не вирішення існуючих проблем. А водіїв нерозмитнених машин часто чіпляють на дрібниці.

«Ось вони придумали зараз, що буде існувати обмін базами даних митними та всякими іншими з Литвою. А відповідно, якщо ти купив машину, тебе зареєстрували співробітником якоїсь прибалтійської фірми і відповідно ти маєш право кататися транзитом по території України, тому що ти співробітник, нібито. Йде обмін між митницями та іншими прибалтійськими компаніями, що ти не є співробітником, що ти не є платником податків, і тебе ось просто за формальною ознакою починають чіпляти, зупиняти і говорити: «товариш, а ти не є .., а давай ти доведеш, а давай ти пришлеш ще якусь довідку .. ». І тобі доведеться доплатити 50-100 доларів, щоб просто довести, що ти все-таки являєшся співробітником. Я це і намагаюся пояснити, що почали діставати по дрібницях. Принципово схему не закривають, хоча б могли б закрити. Поліція бачить евробляху – а у них інструкція така, що давай ми його про всяк випадок зупинимо, раптом у нього страховки немає. Хоча зупиняють з іншого приводу, але коли перевіряють документи, може виявитися, що немає страховки. Ось і попався», – зазначив він.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлений Jeep Renegade показали на нових рендерах

Концерн Stellantis, який володіє маркою Jeep, готує до випуску нове покоління компактного кросовера Renegade. Ця…

30.06.2025

Техогляд в Україні: як змінюються вимоги з 1 липня

З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.…

30.06.2025

Volkswagen поверне звичні кнопки управління в салони своїх нових моделей

Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим…

30.06.2025

Яка дистанція на дорозі найкраща під час дощу

Під час дощу водіям потрібно бути дуже обережними, особливо щодо вибору безпечної дистанції до машини…

30.06.2025

Кабмін пропонує суттєво підвищити штрафи для водіїв, які займають пільгові місця

Кабінет Міністрів України запропонував збільшити штраф за одне з порушень Правил дорожнього руху до 5100…

30.06.2025

Jeep Compass 2026 отримав кращу аеродинаміку та три варіанти силових установок

Компанія Jeep представила Compass 2026, який несподівано виявився найбільш аеродинамічним автомобілем марки для європейського ринку.…

30.06.2025