Categories: Новини

Експерт назвав дві біди євроблях в Україні

Рішення Верховного суду по використанню авто на Єврономер нічого не змінює, оскільки в Україні не прецедентне право. Про це повідомив експерт громадської кампанії «Євро-патруль» В’ячеслав Коновалов.

« Є принципова схема, що ти транзитом завозиш машину, чесно платиш 8,5 тисячі гривень штрафу і по ідеї ти більше нічого не винен, можеш кататися на ній – головне, щоб не виїжджав за територію України. Це якщо ми говоримо, про ось цю схему. Проблема полягає в тому, що у нас не прецедентне право. У цьому вся проблема. Якщо в Англії прецедентне право, один раз суд щось прийняв, і все «катаються». А у нас же, виходить, немає », – заявив експерт.

Проблема «Єврономер» в Україні ще в тому, що компетентні органи намагаються обчислити схему імпорту автомобілів для побудови корупційних схем, а не вирішення існуючих проблем. А водіїв нерозмитнених машин часто чіпляють на дрібниці.

«Ось вони придумали зараз, що буде існувати обмін базами даних митними та всякими іншими з Литвою. А відповідно, якщо ти купив машину, тебе зареєстрували співробітником якоїсь прибалтійської фірми і відповідно ти маєш право кататися транзитом по території України, тому що ти співробітник, нібито. Йде обмін між митницями та іншими прибалтійськими компаніями, що ти не є співробітником, що ти не є платником податків, і тебе ось просто за формальною ознакою починають чіпляти, зупиняти і говорити: «товариш, а ти не є .., а давай ти доведеш, а давай ти пришлеш ще якусь довідку .. ». І тобі доведеться доплатити 50-100 доларів, щоб просто довести, що ти все-таки являєшся співробітником. Я це і намагаюся пояснити, що почали діставати по дрібницях. Принципово схему не закривають, хоча б могли б закрити. Поліція бачить евробляху – а у них інструкція така, що давай ми його про всяк випадок зупинимо, раптом у нього страховки немає. Хоча зупиняють з іншого приводу, але коли перевіряють документи, може виявитися, що немає страховки. Ось і попався», – зазначив він.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як безпечно мити двигун: поради для збереження електроніки

Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…

13.11.2025

Наступник Pajero Sport стане флагманом SUV-лінійки Mitsubishi

Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…

13.11.2025

Nissan випустить новий універсал на базі Dacia Jogger

Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…

13.11.2025

Dacia готує до виходу найдешевший гібридний універсал у Європі

Dacia готує до дебюту новий універсал C-класу, який, за даними Autocar, з'явиться у 2026 році…

13.11.2025

У Німеччині розпочався новий судовий процес щодо Дизельгейту проти Volkswagen

Хоча штаб-квартира Volkswagen у Вольфсбурзі вже давно зосередилася на електромобілях та нових технологічних напрямах, у…

13.11.2025

BMW наймає фахівців для удосконалення систем допомоги водієві

Стало відомо, що BMW активно розширює команду фахівців у сфері систем допомоги водієві. Компанія шукає…

13.11.2025