В інтернеті часто поширюються відео про пожежі електромобілів, що створює враження, ніби вони небезпечніші за звичайні автомобілі з ДВЗ. Насправді статистика показує інше: у США машини з бензиновим або дизельним двигуном стають причиною пожеж кожні 2-3 хвилини, тоді як на 100 000 електромобілів припадає лише близько 25 випадків.
Міф про “пожежонебезпечність” електрокарів підтримується медіа та психологією сприйняття. Пожежі в ДВЗ настільки звичайні, що рідко потрапляють у новини, тоді як спалах електромобіля виглядає драматично. Крім того, літій-іонні батареї горять довше, складніше гасяться та можуть повторно займатися, що робить ситуацію більш видовищною.
Основна причина пожеж у електромобілях – механічне пошкодження батареї при аварії, а не самозаймання. У традиційних автомобілів загоряння найчастіше викликане витоком палива, перегрівом двигуна або електросистемою. Тож пожежі електромобілів рідкісні, але технічно складні, тоді як у ДВЗ вони трапляються частіше, але механізм простіший.
Зима - справжнє випробування для власників дизельних авто: двигун на важкому паливі прогрівається повільніше, ніж…
Компактні преміальні кросовери вирізняються поєднанням привабливого дизайну, якісних матеріалів салону, сучасних функцій та високої залишкової…
Купуючи нові шини, водії часто очікують, що вони відслужать увесь заявлений ресурс, але на практиці…
Toyota оголосила про сервісну кампанію у США для понад 55 тисяч гібридних автомобілів через дефект…
Дарницький районний суд Києва визнав законними червоні задні покажчики повороту на автомобілі Tesla. Справа стосувалася…
Електроліт у акумуляторі сам по собі замерзає нечасто, але ризик підвищується при низькій щільності, що…
Leave a Comment