Зима – справжнє випробування для власників дизельних авто: двигун на важкому паливі прогрівається повільніше, ніж бензиновий. Багато водіїв намагаються прискорити процес, але не всі методи корисні.
За словами експерта, сучасному дизелю достатньо 2-3 хвилин на холостих обертах, щоб масло почало циркулювати. Найефективніший спосіб прогріву – акуратно рушити та їхати без різких ривків. Також допомагають передпускові підігрівачі, зимове дизпаливо, олія потрібної в’язкості, справні свічки розжарювання та акумулятор.
Не варто одразу включати піч на максимум, газувати на холодну або довго стояти на місці: це шкодить двигуну, спричиняє нагар і підвищує знос деталей. Утеплення радіатора картоном виправдане лише при сильних морозах, а постійний автопрогрів за таймером даремно витрачає паливо.
Правила швидкого та безпечного прогріву дизеля прості: дайте мотору кілька хвилин попрацювати після пуску, рушайте плавно без високих обертів і різких навантажень, а за можливості використовуйте допоміжний обігрів. Це допоможе швидко вивести двигун на робочу температуру і без проблем пережити зиму.
Компактні преміальні кросовери вирізняються поєднанням привабливого дизайну, якісних матеріалів салону, сучасних функцій та високої залишкової…
Купуючи нові шини, водії часто очікують, що вони відслужать увесь заявлений ресурс, але на практиці…
Toyota оголосила про сервісну кампанію у США для понад 55 тисяч гібридних автомобілів через дефект…
Дарницький районний суд Києва визнав законними червоні задні покажчики повороту на автомобілі Tesla. Справа стосувалася…
Електроліт у акумуляторі сам по собі замерзає нечасто, але ризик підвищується при низькій щільності, що…
З настанням холодів водії стикаються з проблемою довгого очікування прогріву салону. Сучасні технології, як автономні…
Leave a Comment