Європейський суд ухвалив рішення, згідно з яким автовиробники, включаючи Volkswagen, несуть відповідальність за використання так званих «defeat devices» — програмних чи технічних засобів, що спотворюють реальні показники викидів.
Навіть якщо автомобіль формально відповідає екологічним нормам ЄС, застосування таких пристроїв незаконно. Справа стосувалася двох позовів у Німеччині, пов’язаних з дизельними автомобілями Volkswagen, у які defeat devices були вбудовані або на стадії виробництва, або пізніше через оновлення ПЗ.
Суд ухвалив, що покупці мають право на компенсацію, яка може бути зменшена з урахуванням зносу автомобіля, але не може бути меншою за 15% від його вартості. Це рішення – серйозний прецедент, здатний викликати хвилю нових позовів не тільки до Volkswagen, але і до всіх автовиробників, які раніше застосовували подібні системи.
Навіть через 10 років «дизельгейт» продовжує отруювати репутацію бренду, і, схоже, кінця юридичних наслідків поки не видно. Автоіндустрія Європи явно розплачується за спроби оминути екологічні правила минулого десятиліття.
Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
На ринку кросоверів з варіаторними коробками передач є моделі, у яких цей вузол виходить з…
Чеський виробник Skoda продовжує розкривати деталі свого майбутнього електромобіля, який замінить актуальну Octavia. Концепт під…
Leave a Comment