Європейський суд ухвалив рішення, згідно з яким автовиробники, включаючи Volkswagen, несуть відповідальність за використання так званих «defeat devices» — програмних чи технічних засобів, що спотворюють реальні показники викидів.
Навіть якщо автомобіль формально відповідає екологічним нормам ЄС, застосування таких пристроїв незаконно. Справа стосувалася двох позовів у Німеччині, пов’язаних з дизельними автомобілями Volkswagen, у які defeat devices були вбудовані або на стадії виробництва, або пізніше через оновлення ПЗ.
Суд ухвалив, що покупці мають право на компенсацію, яка може бути зменшена з урахуванням зносу автомобіля, але не може бути меншою за 15% від його вартості. Це рішення – серйозний прецедент, здатний викликати хвилю нових позовів не тільки до Volkswagen, але і до всіх автовиробників, які раніше застосовували подібні системи.
Навіть через 10 років «дизельгейт» продовжує отруювати репутацію бренду, і, схоже, кінця юридичних наслідків поки не видно. Автоіндустрія Європи явно розплачується за спроби оминути екологічні правила минулого десятиліття.
Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…
У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…
Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…
Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…
Нинішній Mitsubishi Outlander перебуває на ринку вже чотири роки. На початку цього року кросовер отримав…
Сьогодні автомийки самообслуговування дуже популярні: вони працюють цілодобово, дешевші за звичайні і дають водію відчуття…
Leave a Comment