Європейський суд ухвалив рішення, згідно з яким автовиробники, включаючи Volkswagen, несуть відповідальність за використання так званих «defeat devices» — програмних чи технічних засобів, що спотворюють реальні показники викидів.
Навіть якщо автомобіль формально відповідає екологічним нормам ЄС, застосування таких пристроїв незаконно. Справа стосувалася двох позовів у Німеччині, пов’язаних з дизельними автомобілями Volkswagen, у які defeat devices були вбудовані або на стадії виробництва, або пізніше через оновлення ПЗ.
Суд ухвалив, що покупці мають право на компенсацію, яка може бути зменшена з урахуванням зносу автомобіля, але не може бути меншою за 15% від його вартості. Це рішення – серйозний прецедент, здатний викликати хвилю нових позовів не тільки до Volkswagen, але і до всіх автовиробників, які раніше застосовували подібні системи.
Навіть через 10 років «дизельгейт» продовжує отруювати репутацію бренду, і, схоже, кінця юридичних наслідків поки не видно. Автоіндустрія Європи явно розплачується за спроби оминути екологічні правила минулого десятиліття.
Приховані сліди перебування автомобіля у воді можуть стати серйозною проблемою майбутнього власника. Як пояснив експерт,…
Нещодавно поблизу Житомира водій Volkswagen Passat проігнорував сигнал патрульного і не зупинився. Коли його запитали,…
Volkswagen готує значне оновлення для свого електричного кросовера ID.4, що може викликати серйозні проблеми для…
Безпека на дорозі є пріоритетом для кожного водія, адже всі прагнуть подорожувати безпечно та комфортно.…
Щоб запобігти перегріву двигуна влітку, до підвищених температур слід готуватися заздалегідь - ще навесні. Експерти…
Літня спека може серйозно скоротити термін служби акумулятора, якщо його не доглядати належним чином. Про…
Leave a Comment