Європейський суд ухвалив рішення, згідно з яким автовиробники, включаючи Volkswagen, несуть відповідальність за використання так званих «defeat devices» — програмних чи технічних засобів, що спотворюють реальні показники викидів.
Навіть якщо автомобіль формально відповідає екологічним нормам ЄС, застосування таких пристроїв незаконно. Справа стосувалася двох позовів у Німеччині, пов’язаних з дизельними автомобілями Volkswagen, у які defeat devices були вбудовані або на стадії виробництва, або пізніше через оновлення ПЗ.
Суд ухвалив, що покупці мають право на компенсацію, яка може бути зменшена з урахуванням зносу автомобіля, але не може бути меншою за 15% від його вартості. Це рішення – серйозний прецедент, здатний викликати хвилю нових позовів не тільки до Volkswagen, але і до всіх автовиробників, які раніше застосовували подібні системи.
Навіть через 10 років «дизельгейт» продовжує отруювати репутацію бренду, і, схоже, кінця юридичних наслідків поки не видно. Автоіндустрія Європи явно розплачується за спроби оминути екологічні правила минулого десятиліття.
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Платформа Consumer Reports, спираючись на результати власних досліджень і опитування власників автомобілів, оприлюднила добірку найнадійніших…
Leave a Comment