Незабаром в Україну почнуть масово ввозити не тільки старі дизельні автомобілі з Німеччини, але і їх аналоги з застарілими бензиновими моторами. Німецька влада вирішила боротися з бензиновими двигунами стандартів Євро-1 і Євро-2.
Виявляється, бензиновий мотор Євро-1 викидає в атмосферу стільки ж оксиду азоту (NOx), скільки і дизель Євро-4. Німецькі «зелені» вважають, що такі бензинові агрегати теж потрібно забороняти. Багато німецьких політиків з цим погоджуються.
Якщо в Німеччині дійсно заборонять бензинові машини стандарту Євро-1 і Євро-2, то тоді багато з них можуть потрапити в Україну (наприклад, BMW 5-Series, Mercedes W124, Mercedes E-Class, Audi A4 і ін.). А таких автомобілів у німців – мільйони.
Щоправда, поки українським автолюбителям рано радіти, адже депутати Верховної Ради можуть затвердити незабаром два законопроекти, які хоча і легалізують авто з іноземною реєстрацією, але роблять процес розмитнення не надто дешевим. Наприклад, за 20-річний автомобіль з 2,0-літровим бензиновим двигуном доведеться заплатити 2000 євро акцизу, не враховуючи інших зборів. Залишається сподіватися, що такі машини німці будуть продавати всього за кілька сотень євро.
Компанія Peugeot розкрила плани розширення свого модельного ряду за рахунок збільшення кількості високопродуктивних моделей, натякаючи…
Флагманський седан Mercedes-Benz S-Class пройшов плановий рестайлінг. Він отримав ряд сучасних функцій, а також два нові відтінки…
Восени 2022 року відбулася прем'єра першого в історії Ferrari кросовера — модель Purosangue стала одним…
Skoda продовжує радувати шанувальників новими версіями своїх автомобілів, і останній додаток до лінійки Octavia -…
Ford Mustang EcoBoost 2024 виділяється як найдоступніше американське купе з потужністю понад 300 кінських сил.…
Kia продовжує радувати автолюбителів, представляючи оновлену версію свого популярного міського автомобіля Kia Picanto . Модель…
Leave a Comment