Незабаром в Україну почнуть масово ввозити не тільки старі дизельні автомобілі з Німеччини, але і їх аналоги з застарілими бензиновими моторами. Німецька влада вирішила боротися з бензиновими двигунами стандартів Євро-1 і Євро-2.
Виявляється, бензиновий мотор Євро-1 викидає в атмосферу стільки ж оксиду азоту (NOx), скільки і дизель Євро-4. Німецькі «зелені» вважають, що такі бензинові агрегати теж потрібно забороняти. Багато німецьких політиків з цим погоджуються.
Якщо в Німеччині дійсно заборонять бензинові машини стандарту Євро-1 і Євро-2, то тоді багато з них можуть потрапити в Україну (наприклад, BMW 5-Series, Mercedes W124, Mercedes E-Class, Audi A4 і ін.). А таких автомобілів у німців – мільйони.
Щоправда, поки українським автолюбителям рано радіти, адже депутати Верховної Ради можуть затвердити незабаром два законопроекти, які хоча і легалізують авто з іноземною реєстрацією, але роблять процес розмитнення не надто дешевим. Наприклад, за 20-річний автомобіль з 2,0-літровим бензиновим двигуном доведеться заплатити 2000 євро акцизу, не враховуючи інших зборів. Залишається сподіватися, що такі машини німці будуть продавати всього за кілька сотень євро.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment