Незабаром в Україну почнуть масово ввозити не тільки старі дизельні автомобілі з Німеччини, але і їх аналоги з застарілими бензиновими моторами. Німецька влада вирішила боротися з бензиновими двигунами стандартів Євро-1 і Євро-2.
Виявляється, бензиновий мотор Євро-1 викидає в атмосферу стільки ж оксиду азоту (NOx), скільки і дизель Євро-4. Німецькі «зелені» вважають, що такі бензинові агрегати теж потрібно забороняти. Багато німецьких політиків з цим погоджуються.
Якщо в Німеччині дійсно заборонять бензинові машини стандарту Євро-1 і Євро-2, то тоді багато з них можуть потрапити в Україну (наприклад, BMW 5-Series, Mercedes W124, Mercedes E-Class, Audi A4 і ін.). А таких автомобілів у німців – мільйони.
Щоправда, поки українським автолюбителям рано радіти, адже депутати Верховної Ради можуть затвердити незабаром два законопроекти, які хоча і легалізують авто з іноземною реєстрацією, але роблять процес розмитнення не надто дешевим. Наприклад, за 20-річний автомобіль з 2,0-літровим бензиновим двигуном доведеться заплатити 2000 євро акцизу, не враховуючи інших зборів. Залишається сподіватися, що такі машини німці будуть продавати всього за кілька сотень євро.
Український ринок уживаних автомобілів у 2025 році перебуває в непростій ситуації. Покупці стали значно обережнішими,…
Власники електричного хетчбека Volkswagen ID.3 у Великій Британії тепер можуть підвищити потужність свого авто, однак…
Купівля недорогого автомобіля завжди передбачає певний компроміс між вартістю, комфортом і надійністю. Одним із головних…
На заводі Tesla у Фрімонті (Каліфорнія) було помічено корпуси кількох відлитих під тиском автомобілів, які…
Концерн Mercedes-Benz спільно з TSR Group запустив пілотний центр з утилізації та переробки автомобілів, які…
В Україні адміністративні штрафи залишаються найпоширенішим видом покарання для водіїв. Зазвичай, коли поліцейський фіксує порушення,…
Leave a Comment