Незабаром в Україну почнуть масово ввозити не тільки старі дизельні автомобілі з Німеччини, але і їх аналоги з застарілими бензиновими моторами. Німецька влада вирішила боротися з бензиновими двигунами стандартів Євро-1 і Євро-2.
Виявляється, бензиновий мотор Євро-1 викидає в атмосферу стільки ж оксиду азоту (NOx), скільки і дизель Євро-4. Німецькі «зелені» вважають, що такі бензинові агрегати теж потрібно забороняти. Багато німецьких політиків з цим погоджуються.
Якщо в Німеччині дійсно заборонять бензинові машини стандарту Євро-1 і Євро-2, то тоді багато з них можуть потрапити в Україну (наприклад, BMW 5-Series, Mercedes W124, Mercedes E-Class, Audi A4 і ін.). А таких автомобілів у німців – мільйони.
Щоправда, поки українським автолюбителям рано радіти, адже депутати Верховної Ради можуть затвердити незабаром два законопроекти, які хоча і легалізують авто з іноземною реєстрацією, але роблять процес розмитнення не надто дешевим. Наприклад, за 20-річний автомобіль з 2,0-літровим бензиновим двигуном доведеться заплатити 2000 євро акцизу, не враховуючи інших зборів. Залишається сподіватися, що такі машини німці будуть продавати всього за кілька сотень євро.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment