З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов’язкового технічного контролю транспортних засобів. Відтепер кожен пункт огляду зобов’язаний здійснювати фото- та відеофіксацію перевірки. Принаймні дві камери мають повністю охоплювати процес огляду, а якщо цього недостатньо, встановлюють додаткові пристрої. Основна мета таких змін – запобігти фіктивним техоглядам і привести процедуру у відповідність до європейських стандартів.
Техогляд потрібно проходити легковим автомобілям і їхнім причепам, що використовуються для комерційних цілей і мають строк експлуатації понад 2 роки; вантажівкам до 3,5 тонн і їхнім причепам, які експлуатуються більше 2 років; вантажним авто понад 3,5 тонн, їхнім причепам і таксі незалежно від віку; а також автобусам і транспортним засобам, що перевозять небезпечні вантажі.
За керування авто без чинного техогляду передбачено штраф у розмірі 340 гривень, для підприємств, які надають послуги техконтролю з порушеннями, – близько 1400 гривень. Водночас інформація про введення з 1 липня додаткових штрафів за перевищення швидкості, неправильне паркування чи розмови телефоном за кермом є хибною – Нацполіція офіційно спростувала такі повідомлення.
Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…
Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…
Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Leave a Comment