З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов’язкового технічного контролю транспортних засобів. Відтепер кожен пункт огляду зобов’язаний здійснювати фото- та відеофіксацію перевірки. Принаймні дві камери мають повністю охоплювати процес огляду, а якщо цього недостатньо, встановлюють додаткові пристрої. Основна мета таких змін – запобігти фіктивним техоглядам і привести процедуру у відповідність до європейських стандартів.
Техогляд потрібно проходити легковим автомобілям і їхнім причепам, що використовуються для комерційних цілей і мають строк експлуатації понад 2 роки; вантажівкам до 3,5 тонн і їхнім причепам, які експлуатуються більше 2 років; вантажним авто понад 3,5 тонн, їхнім причепам і таксі незалежно від віку; а також автобусам і транспортним засобам, що перевозять небезпечні вантажі.
За керування авто без чинного техогляду передбачено штраф у розмірі 340 гривень, для підприємств, які надають послуги техконтролю з порушеннями, – близько 1400 гривень. Водночас інформація про введення з 1 липня додаткових штрафів за перевищення швидкості, неправильне паркування чи розмови телефоном за кермом є хибною – Нацполіція офіційно спростувала такі повідомлення.
BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…
Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…
Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…
Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…
Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…
Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…
Leave a Comment