З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов’язкового технічного контролю транспортних засобів. Відтепер кожен пункт огляду зобов’язаний здійснювати фото- та відеофіксацію перевірки. Принаймні дві камери мають повністю охоплювати процес огляду, а якщо цього недостатньо, встановлюють додаткові пристрої. Основна мета таких змін – запобігти фіктивним техоглядам і привести процедуру у відповідність до європейських стандартів.
Техогляд потрібно проходити легковим автомобілям і їхнім причепам, що використовуються для комерційних цілей і мають строк експлуатації понад 2 роки; вантажівкам до 3,5 тонн і їхнім причепам, які експлуатуються більше 2 років; вантажним авто понад 3,5 тонн, їхнім причепам і таксі незалежно від віку; а також автобусам і транспортним засобам, що перевозять небезпечні вантажі.
За керування авто без чинного техогляду передбачено штраф у розмірі 340 гривень, для підприємств, які надають послуги техконтролю з порушеннями, – близько 1400 гривень. Водночас інформація про введення з 1 липня додаткових штрафів за перевищення швидкості, неправильне паркування чи розмови телефоном за кермом є хибною – Нацполіція офіційно спростувала такі повідомлення.
Компактний SUV у ретростилі Toyota FJ Cruiser з'явився у 2006 році. Ця модель спочатку була…
Способи шахрайства постійно вдосконалюються. Поліцейський зазначив, що у 2025 році з'явилося кілька нових схем "розводу"…
Оновлений електричний кросовер Nissan Ariya уперше анонсували минулого тижня. Світова прем'єра моделі відбудеться на автосалоні…
Осінній вечір і в голові не відпускає одне питання: чи треба гріти машину взимку і…
Модель Nissan Pathfinder з'явилася 40 років тому як класичний рамний позашляховик і залишалася такою протягом…
Статистика, оприлюднена Державною митною службою, змушує по-новому поглянути на економічну ситуацію в Україні під час…
Leave a Comment