Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим рішенням. У нових моделях ID.3 і ID.4 виробник планує повернути традиційні кнопки на панель керування, щоб зробити використання автомобіля простішим і комфортнішим. Перші ознаки такого повернення вже видно у концепті ID.2all, де представлено оновлену концепцію дизайну інтер’єру.
За новою стратегією, звичні кнопки для регулювання гучності, обігріву сидінь, вентиляції та аварійної сигналізації знову з’являться на видному місці під екраном. Як розповів керівник дизайнерського підрозділу Андреас Міндт, такі елементи стануть стандартом для всіх майбутніх моделей Volkswagen. Крім того, на кермі будуть встановлені фізичні кнопки з тактильною віддачею, щоб водіям було зручніше керувати без відволікання від дороги.
Концепт Volkswagen ID.2all вже демонструє ці зміни, що свідчить про повернення компанії до більш традиційних і перевірених рішень. За інформацією з внутрішніх джерел, на нових моделях з’явиться навіть знайомий багатьом користувачам круглий регулятор гучності. Керівництво бренду визнає, що відмова від класичної панелі управління була поспішною і не до кінця обґрунтованою.
Очікується, що оновлені Volkswagen ID.3 і ID.4 з фізичними кнопками з’являться на ринку орієнтовно у 2026 році. Наразі не відомо, чи вплинуть ці зміни на інші бренди Volkswagen Group, такі як Skoda та Audi, які також довгий час експериментували з мінімалістичними сенсорними інтерфейсами.
Якщо суцільну лінію дорожньої розмітки погано видно через сніг, бруд, сильну зношеність або вона фактично…
2026 рік обіцяє стати насиченим на прем'єри: автомобільна індустрія одночасно рухається в бік електрифікації, повертає…
Російські удари по Одеській області пошкодили важливу інфраструктуру, зокрема міст через Дністер у Маяках, який…
Компанія Ford вирішила зняти з виробництва свої найдоступніші бензинові моделі в США через масштабну реконструкцію…
Перші заморозки щороку перевіряють водія не на досвід, а на дисципліну. Ми виділили вісім типових…
Витрата пального залежить від умов їзди. У місті її збільшують затори та часті зупинки, а…
Leave a Comment