Новини

В Україні посилять контроль за водіями з гучними двигунами та дрифтом у містах

В Україні патрульні поліцейські можуть посилити контроль за водіями на дорогах, повідомив керівник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко. За його словами, КМВА вже звернулася до Патрульної поліції з проханням звернути особливу увагу на водіїв, які використовують автомобілі з надто гучним двигуном через несанкціоновані втручання у систему вихлопних газів.

Наразі адміністрація розробляє комплексні заходи для боротьби з дрифтом у населених пунктах та водіями, які встановлюють “прямоточні глушники”, “подвійну спортивну систему” та інші технічні пристрої, не передбачені конструкцією авто, адже вони порушують громадський спокій. Це питання планують врегулювати як на законодавчому рівні, так і шляхом посилення поліційного контролю, хоча деталі того, як саме це буде здійснюватися, поки що не розкриваються.

Таку заяву Тимур Ткаченко зробив у відповідь на інцидент із дріфтом автомобілів у центрі Києва під час Дня жалоби 18 червня 2025 року, присвяченого загиблим від російського ракетного удару.

У деяких регіонах України вже введено місцеву відповідальність за водіння автомобілів із перевищенням допустимого рівня шуму та за дрифт, особливо під час війни. На законодавчому рівні також розглядають можливість впровадження адміністративної відповідальності за використання прямоточних глушників і дрифту під час воєнного стану. У 2023 році у Верховній Раді зареєстрували відповідний законопроєкт № 9564, який наразі перебуває на розгляді в парламентському Комітеті з питань правоохоронної діяльності.

Автори законопроєкту зазначають, що в Україні серед водіїв поширена практика втручання в систему вихлопних газів, що не передбачена конструкцією транспортних засобів. Такі авто видають звуки, схожі на шум ворожих безпілотних літальних апаратів, що створює відволікаючий ефект для систем протиповітряної оборони. Тому пропонується штрафувати водіїв на 17 000 гривень за керування гучними автомобілями в населених пунктах під час воєнного стану. У разі повторного порушення протягом року штраф збільшується до 34 000 гривень, а також передбачено можливе позбавлення права керування транспортними засобами на строк до 6 місяців.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes тестує електричну версію C-Class із запасом ходу до 1000 км

Mercedes-Benz завершує випробування повністю електричного C-Class, дебют якого заплановано на 2026 рік. Новинку вже помітили…

23.10.2025

Які штрафи можна отримати в очікуванні зеленого сигналу світлофора

Навіть під час очікування зеленого сигналу світлофора водії в Україні можуть отримати штраф, якщо порушують…

23.10.2025

Електрокари в Україні залишаються пільговими ще на рік

Верховна Рада України підтримала поправку до держбюджету на 2026 рік, яка передбачає продовження пільгових умов…

23.10.2025

Чому досвідчені водії обирають білий колір для авто

Багато досвідчених автолюбителів віддають перевагу білому кольору кузова - він одночасно простий, ефектний і практичний.…

23.10.2025

Нове покоління Toyota RAV4 GR Sport завалили похвалою після перших тестів

Шосте покоління Toyota RAV4 було представлено цього року. Продажі очікуються наприкінці 2025-го - на початку…

23.10.2025

Як економити паливо на авто з АКПП: поради експертів

Керування витратою пального на авто з автоматичною трансмісією часто стає складнішим завданням. На відміну від…

23.10.2025