Новини

В Україні посилять контроль за водіями з гучними двигунами та дрифтом у містах

В Україні патрульні поліцейські можуть посилити контроль за водіями на дорогах, повідомив керівник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко. За його словами, КМВА вже звернулася до Патрульної поліції з проханням звернути особливу увагу на водіїв, які використовують автомобілі з надто гучним двигуном через несанкціоновані втручання у систему вихлопних газів.

Наразі адміністрація розробляє комплексні заходи для боротьби з дрифтом у населених пунктах та водіями, які встановлюють “прямоточні глушники”, “подвійну спортивну систему” та інші технічні пристрої, не передбачені конструкцією авто, адже вони порушують громадський спокій. Це питання планують врегулювати як на законодавчому рівні, так і шляхом посилення поліційного контролю, хоча деталі того, як саме це буде здійснюватися, поки що не розкриваються.

Таку заяву Тимур Ткаченко зробив у відповідь на інцидент із дріфтом автомобілів у центрі Києва під час Дня жалоби 18 червня 2025 року, присвяченого загиблим від російського ракетного удару.

У деяких регіонах України вже введено місцеву відповідальність за водіння автомобілів із перевищенням допустимого рівня шуму та за дрифт, особливо під час війни. На законодавчому рівні також розглядають можливість впровадження адміністративної відповідальності за використання прямоточних глушників і дрифту під час воєнного стану. У 2023 році у Верховній Раді зареєстрували відповідний законопроєкт № 9564, який наразі перебуває на розгляді в парламентському Комітеті з питань правоохоронної діяльності.

Автори законопроєкту зазначають, що в Україні серед водіїв поширена практика втручання в систему вихлопних газів, що не передбачена конструкцією транспортних засобів. Такі авто видають звуки, схожі на шум ворожих безпілотних літальних апаратів, що створює відволікаючий ефект для систем протиповітряної оборони. Тому пропонується штрафувати водіїв на 17 000 гривень за керування гучними автомобілями в населених пунктах під час воєнного стану. У разі повторного порушення протягом року штраф збільшується до 34 000 гривень, а також передбачено можливе позбавлення права керування транспортними засобами на строк до 6 місяців.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти розповіли, на що звертати увагу при виборі автомобільного АКБ

Багато автовласників стикаються з потребою заміни акумулятора і замислюються, чи варто встановлювати батарею більшої ємності.…

11.09.2025

ТОП-10 найнадійніших автомобілів 2025 року: вибір власників

Вибір нового автомобіля завжди є балансом між бажаннями та можливостями, дизайном і практичністю, але для…

11.09.2025

Mercedes готує компактний G-Class: нові рендери показують дизайн

Після численних повідомлень у Мережі про плани Mercedes-Benz випустити компактний аналог G-Class і появи офіційних…

11.09.2025

Японські авто 2025 року, які не виправдали очікувань покупців

Японські автомобілі традиційно вважаються символом надійності, і водії по всьому світу часто обирають їх за…

11.09.2025

Чи безпечно змішувати бензин різних марок та октанових чисел

Питання сумісності бензину різних марок хвилює багатьох водіїв. Одні вважають, що змішування не несе загрози…

11.09.2025

Що перевіряти у сучасному авто: поради від професіонала СТО

Сучасні автомобілі оснащені «розумними» системами, які попереджають про несправності та допомагають не прогаяти важливий момент.…

11.09.2025