Categories: Новини

Експерт назвав дві біди євроблях в Україні

Share

Рішення Верховного суду по використанню авто на Єврономер нічого не змінює, оскільки в Україні не прецедентне право. Про це повідомив експерт громадської кампанії «Євро-патруль» В’ячеслав Коновалов.

« Є принципова схема, що ти транзитом завозиш машину, чесно платиш 8,5 тисячі гривень штрафу і по ідеї ти більше нічого не винен, можеш кататися на ній – головне, щоб не виїжджав за територію України. Це якщо ми говоримо, про ось цю схему. Проблема полягає в тому, що у нас не прецедентне право. У цьому вся проблема. Якщо в Англії прецедентне право, один раз суд щось прийняв, і все «катаються». А у нас же, виходить, немає », – заявив експерт.

Проблема «Єврономер» в Україні ще в тому, що компетентні органи намагаються обчислити схему імпорту автомобілів для побудови корупційних схем, а не вирішення існуючих проблем. А водіїв нерозмитнених машин часто чіпляють на дрібниці.

«Ось вони придумали зараз, що буде існувати обмін базами даних митними та всякими іншими з Литвою. А відповідно, якщо ти купив машину, тебе зареєстрували співробітником якоїсь прибалтійської фірми і відповідно ти маєш право кататися транзитом по території України, тому що ти співробітник, нібито. Йде обмін між митницями та іншими прибалтійськими компаніями, що ти не є співробітником, що ти не є платником податків, і тебе ось просто за формальною ознакою починають чіпляти, зупиняти і говорити: «товариш, а ти не є .., а давай ти доведеш, а давай ти пришлеш ще якусь довідку .. ». І тобі доведеться доплатити 50-100 доларів, щоб просто довести, що ти все-таки являєшся співробітником. Я це і намагаюся пояснити, що почали діставати по дрібницях. Принципово схему не закривають, хоча б могли б закрити. Поліція бачить евробляху – а у них інструкція така, що давай ми його про всяк випадок зупинимо, раптом у нього страховки немає. Хоча зупиняють з іншого приводу, але коли перевіряють документи, може виявитися, що немає страховки. Ось і попався», – зазначив він.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Відбувся дебют нових базових версій Mercedes-Benz EQA та EQB

У відповідь на зростання попиту на електромобілі Mercedes-Benz оголосив про значне зниження стартової ціни на…

02.05.2024

Tesla Model Y залишається найпопулярнішою моделлю американської марки

Tesla Cybertruck став одним із найбільш значних запусків в автомобільній індустрії США минулого року, не…

02.05.2024

Volkswagen знову оновив хетчбек ID.3 (фото)

Volkswagen оснастив ID.3 штучним інтелектом ChatGPT. Також електрокари отримали мультимедійну систему останнього покоління з дисплеєм…

02.05.2024

Найдешевший кросовер Nissan скоро оновиться (фото)

Компанія Nissan ввела у свою модельну лінійку кросовер Magnite у 2020-му році. Автомобіль виявився найдоступнішим…

02.05.2024

Компактний кросовер Renault Symbioz 2025 повністю розсекретили

Компанія Renault показала нового представника компактних кросоверів під назвою Symbioz. Ця модель завершує наступ на…

02.05.2024

Cadillac показав новий кросовер Optiq для китайського ринку (фото)

Cadillac представив молодіжний кросовер Optiq "на батарейках". Нова модель дебютувала на автосалоні в Пекіні, і…

02.05.2024