На початок 2025 року в Німеччині зареєстровано лише 14 нових водневих автомобілів, що свідчить про труднощі цієї технології. У першому кварталі 2025 року було зареєстровано лише 8 нових водневих авто, а у 2024 році спостерігався аналогічний спад. Мільйони євро у вигляді субсидій на підтримку водневих технологій виявилися неефективними. У Німеччині кількість водневих заправок скоротилася до 76, тоді як зарядних станцій для електрокарів уже понад 150 тисяч.
Незважаючи на зусилля зі створення водневої інфраструктури, попит на такі автомобілі залишається низьким. У той час як електромобілі, такі як Tesla і BYD, продовжують домінувати на ринку, водневі авто залишаються нішевим продуктом. BMW продовжує розвивати водневі технології і планує випустити модель із водневим паливним елементом у 2028 році, сподіваючись на підтримку політики та розвиток інфраструктури для водневих заправок.
На відміну від інших автовиробників, як-от Volkswagen і Audi, які відмовилися від водневих проєктів, BMW розраховує на політичну підтримку і створення мережі заправок для успіху свого нового водневого авто у 2028 році.
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…
Toyota готує повернення класичного V8, але в абсолютно новому форматі. Якщо раніше мова йшла виключно…
Журналісти іспанського видання Km77 провели серію динамічних випробувань нового Audi Q5, включаючи знаменитий «лосиний тест»…
Leave a Comment