На початок 2025 року в Німеччині зареєстровано лише 14 нових водневих автомобілів, що свідчить про труднощі цієї технології. У першому кварталі 2025 року було зареєстровано лише 8 нових водневих авто, а у 2024 році спостерігався аналогічний спад. Мільйони євро у вигляді субсидій на підтримку водневих технологій виявилися неефективними. У Німеччині кількість водневих заправок скоротилася до 76, тоді як зарядних станцій для електрокарів уже понад 150 тисяч.
Незважаючи на зусилля зі створення водневої інфраструктури, попит на такі автомобілі залишається низьким. У той час як електромобілі, такі як Tesla і BYD, продовжують домінувати на ринку, водневі авто залишаються нішевим продуктом. BMW продовжує розвивати водневі технології і планує випустити модель із водневим паливним елементом у 2028 році, сподіваючись на підтримку політики та розвиток інфраструктури для водневих заправок.
На відміну від інших автовиробників, як-от Volkswagen і Audi, які відмовилися від водневих проєктів, BMW розраховує на політичну підтримку і створення мережі заправок для успіху свого нового водневого авто у 2028 році.
Німецький автоклуб ADAC оприлюднив результати власного дослідження, яке порівнювало надійність електромобілів та традиційних авто з…
Зупинила поліція? Особливо якщо почали складати протокол, важливо не наробити типових помилок, які потім можуть…
З 1 липня 2025 року Польща запроваджує нові обмеження для дизельних автомобілів, що не відповідають…
На автосалоні в Сеулі, що проходив у квітні цього року, Kia представила концепт-кар на базі…
В Україні готуються запустити 5G-зв'язок, і першим містом, де він запрацює, стане Львів. Перед цим…
Renault представила концепт електричного позашляховика 4 Savane 4x4 - сучасну інтерпретацію легендарної моделі з характерним…
Leave a Comment