Багато водіїв, керуючись звичкою, намагаються заправити бак “під зав’язку”, сподіваючись таким чином збільшити запас ходу. Однак така практика може призвести до серйозних несправностей у паливній системі авто. Про це в інтерв’ю порталу ceny avto.com розповів керівник автозаправної станції.
Сучасні автомобілі оснащуються адсорбером — елементом, що відповідає за поглинання парів бензину. При переповненні бака паливо може потрапити в цей вузол, який призначений лише для парів. Результат — пошкодження адсорбера, що часто супроводжується появою індикатора Check Engine на панелі приладів. Виправлення несправності — доволі дорогий та складний процес, а її ігнорування може погіршити загальну роботу двигуна.
Ще одна проблема — порушення вентиляції паливного бака. У спекотну погоду при повному баку створюється надмірний тиск, який не встигає виходити через передбачені канали. Через це бензин може просочуватися назовні, навіть при закритій кришці, що згодом проявляється запахом палива в салоні.
Крім того, регулярна заправка до відмови негативно впливає на точність роботи датчика рівня пального, що може спричинити його вихід з ладу або хибні показники. Тож фахівці радять зупиняти заправку одразу після першого спрацювання автоматичного відсікача.
В Україні поліцейські мають право вимагати від водіїв пред'явлення документів на право керування транспортним засобом,…
Рано чи пізно кожному водієві доводиться замислюватися про заміну свого автомобіля на новіший. Звісно, усі…
BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…
Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…
Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…
Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…
Leave a Comment