Багато водіїв, керуючись звичкою, намагаються заправити бак “під зав’язку”, сподіваючись таким чином збільшити запас ходу. Однак така практика може призвести до серйозних несправностей у паливній системі авто. Про це в інтерв’ю порталу ceny avto.com розповів керівник автозаправної станції.
Сучасні автомобілі оснащуються адсорбером — елементом, що відповідає за поглинання парів бензину. При переповненні бака паливо може потрапити в цей вузол, який призначений лише для парів. Результат — пошкодження адсорбера, що часто супроводжується появою індикатора Check Engine на панелі приладів. Виправлення несправності — доволі дорогий та складний процес, а її ігнорування може погіршити загальну роботу двигуна.
Ще одна проблема — порушення вентиляції паливного бака. У спекотну погоду при повному баку створюється надмірний тиск, який не встигає виходити через передбачені канали. Через це бензин може просочуватися назовні, навіть при закритій кришці, що згодом проявляється запахом палива в салоні.
Крім того, регулярна заправка до відмови негативно впливає на точність роботи датчика рівня пального, що може спричинити його вихід з ладу або хибні показники. Тож фахівці радять зупиняти заправку одразу після першого спрацювання автоматичного відсікача.
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Італійський бренд Lamborghini анонсував дебют нового спортивного автомобіля, дизайн якого поки що ретельно приховується. Днями…
На боковинах шин іноді можна помітити кружечки або інші геометричні позначки різних кольорів - червоного,…
Leave a Comment