Багато водіїв, керуючись звичкою, намагаються заправити бак “під зав’язку”, сподіваючись таким чином збільшити запас ходу. Однак така практика може призвести до серйозних несправностей у паливній системі авто. Про це в інтерв’ю порталу ceny avto.com розповів керівник автозаправної станції.
Сучасні автомобілі оснащуються адсорбером — елементом, що відповідає за поглинання парів бензину. При переповненні бака паливо може потрапити в цей вузол, який призначений лише для парів. Результат — пошкодження адсорбера, що часто супроводжується появою індикатора Check Engine на панелі приладів. Виправлення несправності — доволі дорогий та складний процес, а її ігнорування може погіршити загальну роботу двигуна.
Ще одна проблема — порушення вентиляції паливного бака. У спекотну погоду при повному баку створюється надмірний тиск, який не встигає виходити через передбачені канали. Через це бензин може просочуватися назовні, навіть при закритій кришці, що згодом проявляється запахом палива в салоні.
Крім того, регулярна заправка до відмови негативно впливає на точність роботи датчика рівня пального, що може спричинити його вихід з ладу або хибні показники. Тож фахівці радять зупиняти заправку одразу після першого спрацювання автоматичного відсікача.
На автосалоні в Гуанчжоу відбулася прем'єра Audi E SUV Concept - другої моделі нової електричної…
На автосалоні в Гуанчжоу Ford показав оновлений Mondeo 2026, який отримав помітні зміни у дизайні…
Глава європейського підрозділу Fiat Гаетано Торель розповів, що новий Fiat 500 2025 став проривом у…
Український авторинок зазнає стрімких змін, і експерти попереджають: уже у 2026 році придбати новий автомобіль…
У мережі з'явився новий дизайн-скетч компактного електрокара Chevrolet, створений у GM China Advanced Design. Рендер…
Автомобільний ринок змінюється так швидко, що інколи важко встигати за новими трендами: бренди з'являються і…
Leave a Comment