Новини

Поліція пояснила, у яких місцях обгін заборонено

Share

Обгін — це один із найризикованіших маневрів під час руху, оскільки він вимагає виїзду на зустрічну смугу для випередження інших транспортних засобів. Така дія потребує максимальної концентрації, адже найменша помилка може обернутися серйозною аварією. Саме тому Патрульна поліція Київської області нагадує, у яких випадках обгін категорично заборонено.

Коли обгін заборонено

На перехрестях обгін не допускається, адже в місцях перетину доріг завжди підвищена інтенсивність руху, що суттєво збільшує ймовірність ДТП. Також суворо заборонено обганяти на залізничних переїздах і за 100 метрів до них — обмежена видимість і можливість раптової появи поїзда створюють критичну небезпеку.

У межах населених пунктів не дозволяється виконувати обгін ближче ніж за 50 метрів до пішохідного переходу, а за містом — менш ніж за 100 метрів. Ці обмеження введені для захисту пішоходів та зниження ризику наїздів.

Також не дозволяється обганяти в зонах із поганою видимістю — на крутих підйомах, поворотах, мостах, естакадах і шляхопроводах. У таких місцях огляд дорожньої обстановки ускладнений, а тому небезпека зіткнення з авто, яке рухається назустріч, зростає в рази.

Обгін транспортного засобу, який сам уже обганяє або об’їжджає інші автомобілі, також заборонено. Це стосується і руху в тунелях — простір там обмежений, а умови не сприяють безпечному маневруванню. Ще одне правило: не можна обганяти на дорогах, де в одному напрямку є дві або більше смуги руху — у таких умовах обгін втрачає сенс і порушує логіку дорожнього потоку.

Особлива заборона стосується колон транспорту, в яких присутній автомобіль із проблисковим маячком (за винятком оранжевого). Якщо такий транспорт є в колоні, обгін вважається порушенням правил.

Порушення правил обгону карається штрафом у розмірі 510 гривень. Тож важливо не лише орієнтуватися, де дозволено здійснювати обгін, але й суворо дотримуватись правил — це гарантія безпеки як для водія, так і для всіх учасників дорожнього руху.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як поводитись водієві під час оформлення протоколу: головні поради

Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…

16.06.2025

У Китаї стартував продаж Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 з 408 к.с.

У Китаї стартував продаж нового седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 року. Автомобіль виділяється переважно…

16.06.2025

Як відкриті вікна впливають на комфорт і безпеку в авто

З настанням спеки багато водіїв вважають за краще не вмикати кондиціонер і відчиняють вікна, сподіваючись…

16.06.2025

Toyota готує цілу лінійку спорткарів: від нового GR86 до відродженої Celica

Розробка нових спортивних моделей компанії Toyota йде повним ходом, а список новинок у цьому сегменті…

16.06.2025

10 бензинових кросоверів, які можуть подолати 500 000 км без капремонту

У час, коли автовиробники активно просувають гібридні та електричні технології, не втрачають популярності й класичні…

16.06.2025

Як ребра на даху роблять кросовер безпечнішим і економнішим

Якщо придивитися до будь-якого сучасного кросовера або позашляховика зверху - можна помітити характерні ребра на…

16.06.2025