Декілька років тому найбільші світові автовиробники зрозуміли, що можуть заробити на опціях проданої машини не один раз, а отримувати з них дохід постійно, запропонувавши покупцям щомісячну підписку.
Впроваджувати таку можливість активно почали преміальні бренди, але, як показала практика, виявився невдалим. Підтвердити цю тезу погодився президент компанії Lincoln Дайан Крейг, який йде зі своєї посади, розповів, що навіть забезпечені люди не горять бажанням платити за опції, які мають бути в їх машинах за умовчанням:
“Все, що ми дізналися про преміум-клієнтів, полягає в тому, що вони не хочуть підписуватися”.
Вторить йому головний технічний директор Volvo Андерс Белл, який визнав на круглому столі для ЗМІ, що клієнти компанії ненавидять передплату на очевидні функції машини (такі як підігрів сидінь, круїз-контроль і багато іншого), але все ж таки готові платити за опції, пов’язані з інтернетом в автомобілі.
Раніше на своєму гіркому досвіді в тому, що пропонувати модель підписки на основні функції автомобіля недоцільно, переконалася компанія BMW.
У 2022 році баварський автовиробник запропонував покупцям щомісяця платити фіксовану суму за опцію підігріву сидінь (18 доларів), але через короткий проміжок часу відмовився від цієї ідеї через низький попит і великий потік критики на адресу компанії в інтернеті.
Європротокол — це спрощений спосіб оформлення ДТП без виклику поліції. Він дозволяє водіям самостійно зафіксувати…
Наші друзі побували на Шанхайському автосалоні — явищі, що нині трапляється вкрай рідко у світі…
Одним із ключових моментів авто є педаль гальма, яку активно використовують при кожній поїздці. Однак…
Після тривалого очікування Toyota нарешті близька до того, щоб розширити популярне сімейство Land Cruiser більш…
У водійському середовищі поширене переконання, що безалкогольне пиво — це цілком безневинний напій за кермом.…
Не доведеться довго сперечатися: японські автомобілі вже давно вважаються одними з найнадійніших і найулюбленіших у…
Leave a Comment