Декілька років тому найбільші світові автовиробники зрозуміли, що можуть заробити на опціях проданої машини не один раз, а отримувати з них дохід постійно, запропонувавши покупцям щомісячну підписку.
Впроваджувати таку можливість активно почали преміальні бренди, але, як показала практика, виявився невдалим. Підтвердити цю тезу погодився президент компанії Lincoln Дайан Крейг, який йде зі своєї посади, розповів, що навіть забезпечені люди не горять бажанням платити за опції, які мають бути в їх машинах за умовчанням:
“Все, що ми дізналися про преміум-клієнтів, полягає в тому, що вони не хочуть підписуватися”.
Вторить йому головний технічний директор Volvo Андерс Белл, який визнав на круглому столі для ЗМІ, що клієнти компанії ненавидять передплату на очевидні функції машини (такі як підігрів сидінь, круїз-контроль і багато іншого), але все ж таки готові платити за опції, пов’язані з інтернетом в автомобілі.
Раніше на своєму гіркому досвіді в тому, що пропонувати модель підписки на основні функції автомобіля недоцільно, переконалася компанія BMW.
У 2022 році баварський автовиробник запропонував покупцям щомісяця платити фіксовану суму за опцію підігріву сидінь (18 доларів), але через короткий проміжок часу відмовився від цієї ідеї через низький попит і великий потік критики на адресу компанії в інтернеті.
В Україні набирає обертів нова схема шахрайства, спрямована проти водіїв, до якої, ймовірно, можуть бути…
В умовах зростання цін чимало автовласників у Росії дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних…
В Китаї готують фейслифтинг великого бензинового кросовера Audi Q6, який не має жодного стосунку до…
В Україні почали діяти нові норми, які передбачають відповідальність водіїв за використання автомобіля із застарілою…
Після прем'єри нового покоління кросовера RAV4 одним із майбутніх автомобілів Toyota, який має побачити світ…
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
Leave a Comment