Декілька років тому найбільші світові автовиробники зрозуміли, що можуть заробити на опціях проданої машини не один раз, а отримувати з них дохід постійно, запропонувавши покупцям щомісячну підписку.
Впроваджувати таку можливість активно почали преміальні бренди, але, як показала практика, виявився невдалим. Підтвердити цю тезу погодився президент компанії Lincoln Дайан Крейг, який йде зі своєї посади, розповів, що навіть забезпечені люди не горять бажанням платити за опції, які мають бути в їх машинах за умовчанням:
“Все, що ми дізналися про преміум-клієнтів, полягає в тому, що вони не хочуть підписуватися”.
Вторить йому головний технічний директор Volvo Андерс Белл, який визнав на круглому столі для ЗМІ, що клієнти компанії ненавидять передплату на очевидні функції машини (такі як підігрів сидінь, круїз-контроль і багато іншого), але все ж таки готові платити за опції, пов’язані з інтернетом в автомобілі.
Раніше на своєму гіркому досвіді в тому, що пропонувати модель підписки на основні функції автомобіля недоцільно, переконалася компанія BMW.
У 2022 році баварський автовиробник запропонував покупцям щомісяця платити фіксовану суму за опцію підігріву сидінь (18 доларів), але через короткий проміжок часу відмовився від цієї ідеї через низький попит і великий потік критики на адресу компанії в інтернеті.
Toyota Yaris, яка давно асоціюється із сегментом сітікарів, готується до нового покоління, запуск якого очікується…
Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…
Оновлений план Єврокомісії щодо скорочення автомобільних викидів до 2035 року загалом отримав позитивну реакцію ринку,…
Повний привід давно сприймається багатьма водіями як синонім безпеки взимку. Значок 4x4 на кузові створює…
Трирядні SUV давно стали альтернативою мінівенам для тих, кому потрібно 6-8 місць, але хочеться кросоверного…
Реальні далекі поїздки на електромобілі залежать не лише від ємності батареї, а й від швидкості…
Leave a Comment