Новини

5 кросоверів з автосалону в Шанхаї-2025, які копіюють стиль Land Rover

Наші друзі побували на Шанхайському автосалоні — явищі, що нині трапляється вкрай рідко у світі живих моторшоу. І, скажемо відверто, побачили чимало цікавого. Одразу кілька новинок, представлених різними брендами, виявились стилістично спорідненими із Land Rover Defender нового покоління. Ось найяскравіші з них:

MG Cyber X

Англо-китайський бренд представив концептуального “брутала” з мінімалістичним підходом до дизайну. Сувора геометрія кузова, діодні смуги спереду й ззаду, підсвічений логотип, висувна оптика та приховані дверні ручки — все це формує образ сучасного електропозашляховика, хоч офіційні технічні деталі поки залишаються в таємниці.

Exeed Dimensity

Новий “позашляховий лімузин” Exeed не приховує натхнення Defender’ом: впізнавані пропорції та схожа графіка фар. Втім, індивідуальності додають незвичні двері, що відчиняються проти руху, і повністю електричний характер авто (про технічні характеристики поки що не повідомляється).

Zeekr 9X

Цей преміальний гібрид — перший у своєму роді для бренду. Його дизайн тяжіє до грубих форм та виразної оптики, що знову ж таки викликає асоціації з Land Rover. Автомобіль має чотиримісний салон, дворівневу передню оптику, функцію автопілота та гібридну установку, що поєднує пару електромоторів із 2,0-літровим бензиновим двигуном. До 80% батарея заряджається лише за 9 хвилин, а запас ходу — до 389 км.

Jetour G700

Ще одна відповідь Defender’у — цього разу у вигляді G700. Брутальний 5-метровий “квадрат” обладнано гібридною силовою установкою: 2,0-літровий ДВЗ плюс два електромотори, що сумарно видають 761 к.с. Запас ходу — до 1400 км. Для бездоріжжя передбачено адаптивну пневмопідвіску з можливістю підняти кліренс на 200 мм.

iCar V23

Chery вирішила зміксувати ретро і хай-тек — і результат вийшов напрочуд оригінальним. Чи справді щось нове? Питання відкрите. Але в активі моделі — автопілот, інтелектуальний повний привід, система взаємодії з водієм на базі ШІ та цілий арсенал опцій комфорту й безпеки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Механік пояснив, чому завжди слід ставити авто на ручне гальмо

Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…

22.12.2025

Автовиробники розділилися через рішення ЄС не забороняти ДВЗ

Оновлений план Єврокомісії щодо скорочення автомобільних викидів до 2035 року загалом отримав позитивну реакцію ринку,…

22.12.2025

Чому повний привід не гарантує безпеки взимку

Повний привід давно сприймається багатьма водіями як синонім безпеки взимку. Значок 4x4 на кузові створює…

22.12.2025

Названо 10 найдоступніших трирядних SUV на 2026 рік

Трирядні SUV давно стали альтернативою мінівенам для тих, кому потрібно 6-8 місць, але хочеться кросоверного…

22.12.2025

Топ-5 електромобілів, запас ходу яких становить 800 км

Реальні далекі поїздки на електромобілі залежать не лише від ємності батареї, а й від швидкості…

22.12.2025

Експерт назвав оптимальний тиск в автомобільних шинах

Багато водіїв думають, що тиск, зазначений на боковині шини, - це норма, але це максимум,…

22.12.2025