Новини

5 кросоверів з автосалону в Шанхаї-2025, які копіюють стиль Land Rover

Share

Наші друзі побували на Шанхайському автосалоні — явищі, що нині трапляється вкрай рідко у світі живих моторшоу. І, скажемо відверто, побачили чимало цікавого. Одразу кілька новинок, представлених різними брендами, виявились стилістично спорідненими із Land Rover Defender нового покоління. Ось найяскравіші з них:

MG Cyber X

Англо-китайський бренд представив концептуального “брутала” з мінімалістичним підходом до дизайну. Сувора геометрія кузова, діодні смуги спереду й ззаду, підсвічений логотип, висувна оптика та приховані дверні ручки — все це формує образ сучасного електропозашляховика, хоч офіційні технічні деталі поки залишаються в таємниці.

Exeed Dimensity

Новий “позашляховий лімузин” Exeed не приховує натхнення Defender’ом: впізнавані пропорції та схожа графіка фар. Втім, індивідуальності додають незвичні двері, що відчиняються проти руху, і повністю електричний характер авто (про технічні характеристики поки що не повідомляється).

Zeekr 9X

Цей преміальний гібрид — перший у своєму роді для бренду. Його дизайн тяжіє до грубих форм та виразної оптики, що знову ж таки викликає асоціації з Land Rover. Автомобіль має чотиримісний салон, дворівневу передню оптику, функцію автопілота та гібридну установку, що поєднує пару електромоторів із 2,0-літровим бензиновим двигуном. До 80% батарея заряджається лише за 9 хвилин, а запас ходу — до 389 км.

Jetour G700

Ще одна відповідь Defender’у — цього разу у вигляді G700. Брутальний 5-метровий “квадрат” обладнано гібридною силовою установкою: 2,0-літровий ДВЗ плюс два електромотори, що сумарно видають 761 к.с. Запас ходу — до 1400 км. Для бездоріжжя передбачено адаптивну пневмопідвіску з можливістю підняти кліренс на 200 мм.

iCar V23

Chery вирішила зміксувати ретро і хай-тек — і результат вийшов напрочуд оригінальним. Чи справді щось нове? Питання відкрите. Але в активі моделі — автопілот, інтелектуальний повний привід, система взаємодії з водієм на базі ШІ та цілий арсенал опцій комфорту й безпеки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У яких випадках водіям не слід використовувати гальма

Одним із ключових моментів авто є педаль гальма, яку активно використовують при кожній поїздці. Однак…

24.04.2025

Toyota готує бюджетну модель для бездоріжжя

Після тривалого очікування Toyota нарешті близька до того, щоб розширити популярне сімейство Land Cruiser більш…

24.04.2025

Пиво за кермом: скільки можна випити без ризику втратити права

У водійському середовищі поширене переконання, що безалкогольне пиво — це цілком безневинний напій за кермом.…

24.04.2025

Названо 5 футуристичних японських моделей на Auto Shanghai 2025

Не доведеться довго сперечатися: японські автомобілі вже давно вважаються одними з найнадійніших і найулюбленіших у…

24.04.2025

Хто найчастіше порушує ПДР: досвід українських патрульних

Взаємодія з поліцією на дорозі часто викликає стрес у водіїв, і деякі автомобілісти привертають увагу…

24.04.2025

Автовласників приголомшили новими штрафами: що варто знати

У 2025 році в Україні не було запроваджено нових правил дорожнього руху чи змін у…

24.04.2025