Федерали з NHTSA (це управління безпеки дорожнього руху в США) розпочали тотальну перевірку після численних скарг водіїв: сучасні V6 в автомобілях Honda та його суббренду Acura раптово перестають заводитися після роботи системи старт-стоп. Причому «ліки» від самого виробника у вигляді софтових «латок» та заміни стартерів практично не допомогли.
У Honda спочатку відмахувалися – мовляв, просто баг у софті упорскування палива. Але тепер ясно: проблема глибша. Дилери, як і раніше, пропонують старе рішення — перепрошивку та заміну стартера з реле, плюс продовжену гарантію на 10 років. Тільки ось власники скаржаться, що це не допомагає. Особливо дістається власникам Pilot і MDX — їх «залізні коні» можуть затихнути будь-якої миті, навіть після всіх маніпуляцій у сервісі.
Поки що NHTSA тільки збирає дані, але ситуація натякає на новий масштабний відгук. Найтривожніше — Honda досі не визнає, що це є загроза безпеці. Хоча машина, що заглохла на трасі, — це вже не жарти. Втім, на сьогоднішній день поки що не зафіксовано аварій із постраждалими. Але якщо японці не вигадають нормальний фікс, статистика може змінитися. Залишається сподіватися, що вони не будуть тягнути, як з подушками Takata, і швидко вирішать проблему, що виникла. А поки що власникам V6-двигунів від Honda варто бути напоготові – особливо на світлофорах і в пробках.
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Leave a Comment