Федерали з NHTSA (це управління безпеки дорожнього руху в США) розпочали тотальну перевірку після численних скарг водіїв: сучасні V6 в автомобілях Honda та його суббренду Acura раптово перестають заводитися після роботи системи старт-стоп. Причому «ліки» від самого виробника у вигляді софтових «латок» та заміни стартерів практично не допомогли.
У Honda спочатку відмахувалися – мовляв, просто баг у софті упорскування палива. Але тепер ясно: проблема глибша. Дилери, як і раніше, пропонують старе рішення — перепрошивку та заміну стартера з реле, плюс продовжену гарантію на 10 років. Тільки ось власники скаржаться, що це не допомагає. Особливо дістається власникам Pilot і MDX — їх «залізні коні» можуть затихнути будь-якої миті, навіть після всіх маніпуляцій у сервісі.
Поки що NHTSA тільки збирає дані, але ситуація натякає на новий масштабний відгук. Найтривожніше — Honda досі не визнає, що це є загроза безпеці. Хоча машина, що заглохла на трасі, — це вже не жарти. Втім, на сьогоднішній день поки що не зафіксовано аварій із постраждалими. Але якщо японці не вигадають нормальний фікс, статистика може змінитися. Залишається сподіватися, що вони не будуть тягнути, як з подушками Takata, і швидко вирішать проблему, що виникла. А поки що власникам V6-двигунів від Honda варто бути напоготові – особливо на світлофорах і в пробках.
Щоб автомобіль, який не використовуватиметься взимку, зберігся у справному стані, його потрібно правильно підготувати до…
Відмова від огляду на стан сп'яніння часто перетворює тверезого водія на фігуранта адміністративної справи за…
В останні роки не вщухають чутки щодо повернення Toyota FJ Cruiser 2026, а інтерес до…
У серпні цього року стало відомо про розробку компанією BMW нового позашляховика, який повинен скласти…
Аварійна світлова сигналізація - це офіційний попереджувальний сигнал, який покликаний привертати увагу інших учасників руху…
Від 2026 року Euro NCAP запроваджує оновлені стандарти безпеки, які можуть позбавити багато автовиробників звичних…
Leave a Comment