Федерали з NHTSA (це управління безпеки дорожнього руху в США) розпочали тотальну перевірку після численних скарг водіїв: сучасні V6 в автомобілях Honda та його суббренду Acura раптово перестають заводитися після роботи системи старт-стоп. Причому «ліки» від самого виробника у вигляді софтових «латок» та заміни стартерів практично не допомогли.
У Honda спочатку відмахувалися – мовляв, просто баг у софті упорскування палива. Але тепер ясно: проблема глибша. Дилери, як і раніше, пропонують старе рішення — перепрошивку та заміну стартера з реле, плюс продовжену гарантію на 10 років. Тільки ось власники скаржаться, що це не допомагає. Особливо дістається власникам Pilot і MDX — їх «залізні коні» можуть затихнути будь-якої миті, навіть після всіх маніпуляцій у сервісі.
Поки що NHTSA тільки збирає дані, але ситуація натякає на новий масштабний відгук. Найтривожніше — Honda досі не визнає, що це є загроза безпеці. Хоча машина, що заглохла на трасі, — це вже не жарти. Втім, на сьогоднішній день поки що не зафіксовано аварій із постраждалими. Але якщо японці не вигадають нормальний фікс, статистика може змінитися. Залишається сподіватися, що вони не будуть тягнути, як з подушками Takata, і швидко вирішать проблему, що виникла. А поки що власникам V6-двигунів від Honda варто бути напоготові – особливо на світлофорах і в пробках.
Деяким українським водіям доведеться повторно складати іспити, навіть якщо вони вже мають водійське посвідчення. Як…
Toyota випускає одні з найнадійніших автомобілів на ринку. Незважаючи на те, що останнім часом репутація…
Mazda представила тизер свого нового електричного кросовера - Mazda EZ-60 2026. Судячи з усього, машина…
Nissan анонсував випуск нового електромобіля, розробленого на базі Renault Twingo, який обіцяє стати одним із…
Кросовер BMW XM 2025 - це один з провальних продуктів баварської марки. Автомобіль, що відрізняється…
При купівлі старого автомобіля можна зіткнутися з варіантами, які не протягнуть і кілька місяців без…
Leave a Comment