Японський портал Creative Trend стверджує, що найближчим часом з лінійки приберуть два кросовери, хетчбек і седан. Першим вирушить у відставку електромобіль MX-30: паркетник так і не став популярним, тому в гамі залишиться лише гібрид із роторним двигуном у вигляді подовжувача ходу. Далі припиниться виробництво Mazda6. Восени завершиться життєвий цикл хетчбека Mazda2 та кросовера CX-3.
Mazda CX-30 всього п’ять років, але попит настільки низький, що ні про рестайлінг, ні тим більше про друге покоління немає й мови. Трохи краще йдуть справи у модифікації R-EV з роторно-поршневим двигуном, але в даному випадку продовження виробництва частково іміджевий хід, адже світових аналогів немає. Інший кросовер – CX-3 – знімуть з конвеєра у вересні, і наступник на підході.
Mazda вже натякнула на новий субкомпактний паркетник: його випускатимуть у Таїланді. Однак не цілком зрозуміло, чи новий CX-3 пропонуватиметься в Європі, США та Японії. Актуальна модель на ключових ринках вже не пропонується, хоча в Азії все ще залишається конфігуратором. Перспективи хетчбека Mazda2 туманні: оригінальна модель застаріла, а випуск клону Yaris залежить від Toyota.
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Leave a Comment