Японський портал Creative Trend стверджує, що найближчим часом з лінійки приберуть два кросовери, хетчбек і седан. Першим вирушить у відставку електромобіль MX-30: паркетник так і не став популярним, тому в гамі залишиться лише гібрид із роторним двигуном у вигляді подовжувача ходу. Далі припиниться виробництво Mazda6. Восени завершиться життєвий цикл хетчбека Mazda2 та кросовера CX-3.
Mazda CX-30 всього п’ять років, але попит настільки низький, що ні про рестайлінг, ні тим більше про друге покоління немає й мови. Трохи краще йдуть справи у модифікації R-EV з роторно-поршневим двигуном, але в даному випадку продовження виробництва частково іміджевий хід, адже світових аналогів немає. Інший кросовер – CX-3 – знімуть з конвеєра у вересні, і наступник на підході.
Mazda вже натякнула на новий субкомпактний паркетник: його випускатимуть у Таїланді. Однак не цілком зрозуміло, чи новий CX-3 пропонуватиметься в Європі, США та Японії. Актуальна модель на ключових ринках вже не пропонується, хоча в Азії все ще залишається конфігуратором. Перспективи хетчбека Mazda2 туманні: оригінальна модель застаріла, а випуск клону Yaris залежить від Toyota.
Компактні авто залишаються популярними завдяки економічності та маневровості. Експерти визначили п’ять найкращих малолітражок 2025 року,…
Європейський Союз планує посилити правила щодо позбавлення водійських прав, створюючи єдину базу порушень. Це дозволить…
У США сталася аварія за участю Tesla Cybertruck, в якій електропікап продемонстрував свою виняткову міцність.…
В Україні патрульні активізували перевірки щодо дотримання правил використання номерних знаків на транспортних засобах. Найбільше…
Амбіційний план Nissan впоратися з поточними фінансовими труднощами і повернутися до списку найпопулярніших японських автовиробників…
У місті Сен-Шамон на південному сході Франції підпалили 12 зарядних станцій Tesla, розташованих на парковці…
Leave a Comment