Японський портал Creative Trend стверджує, що найближчим часом з лінійки приберуть два кросовери, хетчбек і седан. Першим вирушить у відставку електромобіль MX-30: паркетник так і не став популярним, тому в гамі залишиться лише гібрид із роторним двигуном у вигляді подовжувача ходу. Далі припиниться виробництво Mazda6. Восени завершиться життєвий цикл хетчбека Mazda2 та кросовера CX-3.
Mazda CX-30 всього п’ять років, але попит настільки низький, що ні про рестайлінг, ні тим більше про друге покоління немає й мови. Трохи краще йдуть справи у модифікації R-EV з роторно-поршневим двигуном, але в даному випадку продовження виробництва частково іміджевий хід, адже світових аналогів немає. Інший кросовер – CX-3 – знімуть з конвеєра у вересні, і наступник на підході.
Mazda вже натякнула на новий субкомпактний паркетник: його випускатимуть у Таїланді. Однак не цілком зрозуміло, чи новий CX-3 пропонуватиметься в Європі, США та Японії. Актуальна модель на ключових ринках вже не пропонується, хоча в Азії все ще залишається конфігуратором. Перспективи хетчбека Mazda2 туманні: оригінальна модель застаріла, а випуск клону Yaris залежить від Toyota.