Новини

Чому механіки радять не встановлювати ГБО: приховані проблеми для водіїв

Газобалонне обладнання (ГБО) здається чудовим способом заощадити на паливі, адже газ коштує дешевше за бензин. Однак перехід на нього не завжди є виправданим. Власник СТО розповів, які існують міфи про газ і чи дійсно варто переходити на ГБО.

Перший та головний недолік – зниження потужності двигуна. Газ за калорійністю поступається бензину, тому двигун втрачає приблизно 10-15% своєї тяги. Розгін стає менш різким, а динаміка гірша.

Газ згоряє повільніше, ніж бензин. Це призводить до того, що частина палива догоряє вже у випускному колекторі. На швидкісних моторах це особливо помітно – випускні клапани перегріваються та зношуються швидше. Ресурс двигуна скорочується, якщо ГБО не налаштовано належним чином. Холодний запуск газу – окрема історія. Взимку паливо випаровується гірше, через що двигун може заводитися важко. Акумулятор зазнає підвищеного навантаження, а якщо морози серйозні, запуск на газі стає проблематичним. У таких випадках водії перемикаються на бензин, а це знижує очікувану економію.

Автомобілі із заводським ГБО – рідкість. Найчастіше обладнання ставлять у сервісах. Але якщо установка проводилася неофіційно, автовиробник може відмовити у гарантійному ремонті. Крім того, газобалонне обладнання потребує обов’язкової сертифікації. Без цього експлуатація машини на газі просто незаконна. Якщо машина експлуатується кожен день і великий пробіг, ГБО може окупитися. Але якщо автомобіль використовується рідко, а установка виконана без урахування всіх нюансів, економія може бути сумнівною.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Фотошпигуни показали оновлений BMW X1 із дизайном у стилі Neue Klasse

BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…

05.09.2025

Honda прагне перевершити Volvo та стати найнадійнішим брендом у світі

Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…

05.09.2025

Чому влітку краще обирати А-95, а взимку можна заправлятися А-92

Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…

05.09.2025

Рендери показали, яким може стати Toyota Corolla Cross другої генерації

Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…

05.09.2025

Mercedes готує повернення кабріолету G-Class

Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…

05.09.2025

Hyundai Tucson наступного покоління хоче перевершити Toyota RAV4

Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…

05.09.2025