Чому механіки радять не встановлювати ГБО: приховані проблеми для водіїв

Час читання: < 1 хв.
0
Чому механіки радять не встановлювати ГБО: приховані проблеми для водіїв

Газобалонне обладнання (ГБО) здається чудовим способом заощадити на паливі, адже газ коштує дешевше за бензин. Однак перехід на нього не завжди є виправданим. Власник СТО розповів, які існують міфи про газ і чи дійсно варто переходити на ГБО.

Перший та головний недолік – зниження потужності двигуна. Газ за калорійністю поступається бензину, тому двигун втрачає приблизно 10-15% своєї тяги. Розгін стає менш різким, а динаміка гірша.

Газ згоряє повільніше, ніж бензин. Це призводить до того, що частина палива догоряє вже у випускному колекторі. На швидкісних моторах це особливо помітно – випускні клапани перегріваються та зношуються швидше. Ресурс двигуна скорочується, якщо ГБО не налаштовано належним чином. Холодний запуск газу – окрема історія. Взимку паливо випаровується гірше, через що двигун може заводитися важко. Акумулятор зазнає підвищеного навантаження, а якщо морози серйозні, запуск на газі стає проблематичним. У таких випадках водії перемикаються на бензин, а це знижує очікувану економію.

Реклама

Автомобілі із заводським ГБО – рідкість. Найчастіше обладнання ставлять у сервісах. Але якщо установка проводилася неофіційно, автовиробник може відмовити у гарантійному ремонті. Крім того, газобалонне обладнання потребує обов’язкової сертифікації. Без цього експлуатація машини на газі просто незаконна. Якщо машина експлуатується кожен день і великий пробіг, ГБО може окупитися. Але якщо автомобіль використовується рідко, а установка виконана без урахування всіх нюансів, економія може бути сумнівною.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!