Categories: Новини

Авто на єврономерах: власникам приготували нововведення

Share

Українців, які ввозять в країну автомобілі на єврономерах в режимі транзиту, хочуть зобов’язати вносити фінансову гарантію – грошову заставу, яка в разі подальшої розмитнення буде зарахована в суму необхідних платежів.

Якщо ж власник у визначений термін офіційно не оформить своє авто, то грошову заставу йому не повернуть.

Про це заявила народний депутат від БПП, глава парламентського комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна, коментуючи проблему “єврономерів”.

Варто зазначити, що сума застави буде гарантувати оплату митних платежів. Якщо вивезти машину в зазначений термін, гроші повернуть, якщо ж власник прийме рішення розмитнити авто, вони підуть в рахунок оплати мита, акцизу та податку.

За її словами, відповідні законопроекти “просуваються, будуть розглянуті до другого читання на комітеті і будуть в залі наступного пленарного тижня розглядатися”.

“Я хочу звернути увагу всіх громадян, як викладені в законопроекті №8488 зміни до статей Митного кодексу 469 і 381. Ми передбачили, що саме є порушенням. Крім того, переміщення громадянами України в митному режимі транзиту без фінансової гарантії (грошової застави у вигляді митних платежів) в подальшому буде неможливим”, – зазначила депутат.

Як підкреслила Южаніна, нинішня ситуація не може тривати довго. За її словами, нинішні норми щодо ввезення автомобілів і переміщення їх в режимі транзиту дозволяють “отримати на підставі цього таку пільгу як “умовне повне звільнення”.

“А потім фізична особа перервала заявлений при митному оформленні транзит і хоче не нести за це відповідальності, посилаючись на невірно застосовану до неї статтю”, – додала вона.

Нардеп вважає, що до водіїв “єврономерів” необхідно застосовувати статтю 485 Митного кодексу – дії, спрямовані на неправомірне звільнення від сплати митних платежів. Покарання, передбачене цією статтею – штраф у розмірі 300% від несплаченої суми платежів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Китаї стартував продаж Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 з 408 к.с.

У Китаї стартував продаж нового седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 року. Автомобіль виділяється переважно…

16.06.2025

Як відкриті вікна впливають на комфорт і безпеку в авто

З настанням спеки багато водіїв вважають за краще не вмикати кондиціонер і відчиняють вікна, сподіваючись…

16.06.2025

Toyota готує цілу лінійку спорткарів: від нового GR86 до відродженої Celica

Розробка нових спортивних моделей компанії Toyota йде повним ходом, а список новинок у цьому сегменті…

16.06.2025

10 бензинових кросоверів, які можуть подолати 500 000 км без капремонту

У час, коли автовиробники активно просувають гібридні та електричні технології, не втрачають популярності й класичні…

16.06.2025

Як ребра на даху роблять кросовер безпечнішим і економнішим

Якщо придивитися до будь-якого сучасного кросовера або позашляховика зверху - можна помітити характерні ребра на…

16.06.2025

Опубліковано перший рендер нового Hyundai Sonata дев’ятого покоління

Компанія Hyundai наближається до дебюту дев'ятого покоління седана Sonata. Хоча остаточний вигляд новинки залишається загадкою,…

16.06.2025