Новини

Великі автовиробники масово відмовляються від електрокарів і повертаються до ДВЗ

Мода на «зелений порядок денний», у тому числі й на автомобілебудуванні, пройшла пік популярності, через що отримали свою частку втрат флагмани світового автомобілебудування. Так через неправильну економічну орієнтацію на випуск електромобілів, автокомпанії отримали значний збиток і зробивши певні висновки, повернулися до власних джерел: випуску машин з класичними бензиновими або дизельними моторами. Або залишивши як діючі моделі гібриди – машини з ДВС плюс електродвигун.

Ми вивчили автомобільний ринок сьогоднішнього дня і дійшов висновку, що майже дворазове скочування акцій Тесли на рівні 55 процентних пунктів ознаменувало відмову від електричних автомобілів. До попиту, що змінився, миттю прислухалися виробники машин з ДВЗ, вирішивши відновити випуск силових агрегатів з V-подібною конфігурацією циліндрів.

Так материнська компанія Stellantis, що викупила Dodge і Jeep, вирішила в екстреному режимі відновити як діючі силові установки машин 5,7-літровий і навіть 6,4-літрові мотори. Саме такі кроки зараз – це єдиний спосіб пожвавити попит на американському автомобільному ринку. Приблизно так вчинив німецький виробник Porsche, який орієнтується на продаж за океаном. У рамках актуального операційного завдання керівництво компанії оголосило про широку кулю інвестицій у випуск потужних бензинових двигунів.

Аналогічна ситуація і на українському авторинку. Власники машин найбільше люблять «класику» з ДВЗ, а якщо й купують машини з електромотором, то лише у складі гібрида. Тому тільки у таких машин є шанс бути купленими.

Так само і на найбільшому автомобільному ринку планети – китайському, де користуються популярністю бензинові або дизельні машини разом з гібридами.

Через ставку на продаж машин з електродвигунами втратила частину ринку та Ауді, через що в компанії хочуть скоротити персонал і повернути виробництво машин з ДВЗ.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: ДВЗ

Останні записи

Як холод впливає на батареї електромобілів: що потрібно знати взимку

Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…

19.11.2025

Як народжувався BMW X7: історія інновацій та переконання топ-менеджменту

Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…

19.11.2025

Топ-5 надійних та безпечних уживаних авто до 20 тисяч доларів

Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…

19.11.2025

Новий BMW iX3 2026 показали з 22-дюймовими M-колесами

На автосалоні в Цюріху BMW представила рідкісну і максимально укомплектовану версію нового електричного iX3 2026…

19.11.2025

Осінь добігає кінця: коли варто змінювати літню гуму на зимову

Осінь добігає кінця, а це означає, що водіям пора переходити на зимові шини. Вони важливі…

19.11.2025

BMW готує нове покоління 3-ї серії з оновленими двигунами та електричною версією

Наступне покоління легендарної BMW 3-серії дебютує вже у листопаді 2026 року та принесе низку технічних…

19.11.2025