Новини

Великі автовиробники масово відмовляються від електрокарів і повертаються до ДВЗ

Мода на «зелений порядок денний», у тому числі й на автомобілебудуванні, пройшла пік популярності, через що отримали свою частку втрат флагмани світового автомобілебудування. Так через неправильну економічну орієнтацію на випуск електромобілів, автокомпанії отримали значний збиток і зробивши певні висновки, повернулися до власних джерел: випуску машин з класичними бензиновими або дизельними моторами. Або залишивши як діючі моделі гібриди – машини з ДВС плюс електродвигун.

Ми вивчили автомобільний ринок сьогоднішнього дня і дійшов висновку, що майже дворазове скочування акцій Тесли на рівні 55 процентних пунктів ознаменувало відмову від електричних автомобілів. До попиту, що змінився, миттю прислухалися виробники машин з ДВЗ, вирішивши відновити випуск силових агрегатів з V-подібною конфігурацією циліндрів.

Так материнська компанія Stellantis, що викупила Dodge і Jeep, вирішила в екстреному режимі відновити як діючі силові установки машин 5,7-літровий і навіть 6,4-літрові мотори. Саме такі кроки зараз – це єдиний спосіб пожвавити попит на американському автомобільному ринку. Приблизно так вчинив німецький виробник Porsche, який орієнтується на продаж за океаном. У рамках актуального операційного завдання керівництво компанії оголосило про широку кулю інвестицій у випуск потужних бензинових двигунів.

Аналогічна ситуація і на українському авторинку. Власники машин найбільше люблять «класику» з ДВЗ, а якщо й купують машини з електромотором, то лише у складі гібрида. Тому тільки у таких машин є шанс бути купленими.

Так само і на найбільшому автомобільному ринку планети – китайському, де користуються популярністю бензинові або дизельні машини разом з гібридами.

Через ставку на продаж машин з електродвигунами втратила частину ринку та Ауді, через що в компанії хочуть скоротити персонал і повернути виробництво машин з ДВЗ.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: ДВЗ

Останні записи

ТОП-5 електрокросоверів, які найчастіше виходять з ладу

Volkswagen ID.4, що випускається з 2021 року, визнано найненадійнішим електричним кросовером 2025 року. Такі результати…

10.12.2025

Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із гібридними моторами

Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із новими гібридними силовими установками: покупцям запропонують як м'які гібриди,…

10.12.2025

Як правильно запускати авто взимку: поради автоексперта

Зимові морози традиційно створюють водіям додаткові труднощі, особливо під час запуску двигуна. Незалежний автоексперт наголошує:…

10.12.2025

Штраф за паркування на місцях для людей з інвалідністю: що варто знати водіям

Зупинка або стоянка на місцях для осіб з інвалідністю регулюється частиною 6 статті 122 Кодексу…

10.12.2025

BMW готує рестайлінг компактного X1: перші деталі та зображення

Незважаючи на стабільний попит, до кінця 2026 року компактний кросовер BMW X1 очікує рестайлінг. Оновлення…

10.12.2025

Nissan готує електричний Juke з платформою CMF-BEV та новим дизайном

Nissan ніколи не вирізнявся надто сміливими дизайнами кросоверів, однак у його модельному ряду був один…

10.12.2025