Автомобілі, що працюють на газі, мають меншу потужність у порівнянні з бензиновими аналогами та можуть стикатися з певними технічними труднощами.
Газові двигуни втрачають приблизно 10–15% потужності через нижчу теплотворну здатність палива, що негативно впливає на динаміку розгону. Крім того, газоповітряна суміш згоряє повільніше, через що паливо може догоряти у випускному тракті. Це особливо критично для високооборотних двигунів, де підвищене навантаження на випускні клапани спричиняє їхнє швидше зношення.
Взимку газ гірше випаровується, що ускладнює запуск двигуна та створює додаткове навантаження на акумулятор. У таких ситуаціях водіям доводиться перемикатися на бензин, що знижує економічну вигоду від використання ГБО.
Ще один аспект — можливі проблеми з гарантією. Якщо газобалонне обладнання встановлювалося неофіційно, автовиробник може відмовити у гарантійному обслуговуванні. Також для легальної експлуатації автомобіля з ГБО необхідна сертифікація.
Окрім цього, газові заправки є не всюди, тому водіям доводиться заздалегідь планувати маршрут, щоб уникнути труднощів із дозаправкою.
Багато водіїв вважають, що достатньо просто дотримуватися ПДР, але перед поїздкою важливо перевірити, чи є…
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Leave a Comment