Автомобілі, що працюють на газі, мають меншу потужність у порівнянні з бензиновими аналогами та можуть стикатися з певними технічними труднощами.
Газові двигуни втрачають приблизно 10–15% потужності через нижчу теплотворну здатність палива, що негативно впливає на динаміку розгону. Крім того, газоповітряна суміш згоряє повільніше, через що паливо може догоряти у випускному тракті. Це особливо критично для високооборотних двигунів, де підвищене навантаження на випускні клапани спричиняє їхнє швидше зношення.
Взимку газ гірше випаровується, що ускладнює запуск двигуна та створює додаткове навантаження на акумулятор. У таких ситуаціях водіям доводиться перемикатися на бензин, що знижує економічну вигоду від використання ГБО.
Ще один аспект — можливі проблеми з гарантією. Якщо газобалонне обладнання встановлювалося неофіційно, автовиробник може відмовити у гарантійному обслуговуванні. Також для легальної експлуатації автомобіля з ГБО необхідна сертифікація.
Окрім цього, газові заправки є не всюди, тому водіям доводиться заздалегідь планувати маршрут, щоб уникнути труднощів із дозаправкою.
Volvo представила оновлений EX40 2025, який раніше був відомий як XC40 Recharge. Електрокросовер отримав нові…
В Україні передбачена відповідальність за керування автомобілем у стані алкогольного сп’яніння. Лише за минулий рік…
Tesla готує запровадження голосового помічника Grok у свої автомобілі. Про це повідомив Ілон Маск, уточнивши,…
У лютому 2024 року в Україні зареєстрували майже 3,3 тисячі вживаних легкових авто, імпортованих зі…
Лінійка моделей Ford зазнала значних змін і, як відомо, позбулася седанів. Однак у компанії все…
З'явилися нові шпигунські знімки рестайлінгового Dacia Sandero Stepway 2026. Авто помітили під час тестів у…
Leave a Comment