Автомобілі, що працюють на газі, мають меншу потужність у порівнянні з бензиновими аналогами та можуть стикатися з певними технічними труднощами.
Газові двигуни втрачають приблизно 10–15% потужності через нижчу теплотворну здатність палива, що негативно впливає на динаміку розгону. Крім того, газоповітряна суміш згоряє повільніше, через що паливо може догоряти у випускному тракті. Це особливо критично для високооборотних двигунів, де підвищене навантаження на випускні клапани спричиняє їхнє швидше зношення.
Взимку газ гірше випаровується, що ускладнює запуск двигуна та створює додаткове навантаження на акумулятор. У таких ситуаціях водіям доводиться перемикатися на бензин, що знижує економічну вигоду від використання ГБО.
Ще один аспект — можливі проблеми з гарантією. Якщо газобалонне обладнання встановлювалося неофіційно, автовиробник може відмовити у гарантійному обслуговуванні. Також для легальної експлуатації автомобіля з ГБО необхідна сертифікація.
Окрім цього, газові заправки є не всюди, тому водіям доводиться заздалегідь планувати маршрут, щоб уникнути труднощів із дозаправкою.
Mercedes-Benz завершує підготовку до прем'єри нового покоління GLB, яка відбудеться 8 грудня. Новинка замінить не…
Багато водіїв купують нову зимову шиповану гуму і не враховують, що перед повноцінною експлуатацією її…
Безперервне підвищення цін на пальне в Україні протягом кількох місяців і невизначеність щодо їх стабілізації…
У жовтні водіям варто подумати про заміну літньої гуми на зимову, адже сезонні шини забезпечують…
Перші зображення нового Kia Sorento вже з'явилися в Мережі, хоча офіційний дебют моделі очікується лише…
Nissan продовжує долати наслідки фінансової кризи: продажі падають, дилерські центри зачиняються, а частина моделей втрачає…
Leave a Comment