Автомобілі, що працюють на газі, мають меншу потужність у порівнянні з бензиновими аналогами та можуть стикатися з певними технічними труднощами.
Газові двигуни втрачають приблизно 10–15% потужності через нижчу теплотворну здатність палива, що негативно впливає на динаміку розгону. Крім того, газоповітряна суміш згоряє повільніше, через що паливо може догоряти у випускному тракті. Це особливо критично для високооборотних двигунів, де підвищене навантаження на випускні клапани спричиняє їхнє швидше зношення.
Взимку газ гірше випаровується, що ускладнює запуск двигуна та створює додаткове навантаження на акумулятор. У таких ситуаціях водіям доводиться перемикатися на бензин, що знижує економічну вигоду від використання ГБО.
Ще один аспект — можливі проблеми з гарантією. Якщо газобалонне обладнання встановлювалося неофіційно, автовиробник може відмовити у гарантійному обслуговуванні. Також для легальної експлуатації автомобіля з ГБО необхідна сертифікація.
Окрім цього, газові заправки є не всюди, тому водіям доводиться заздалегідь планувати маршрут, щоб уникнути труднощів із дозаправкою.
Мотор — одне з перших, на що звертають увагу покупці при виборі автомобіля, особливо на…
У 2025 році в Україні запроваджено нові розміри максимального страхового відшкодування за полісом обов'язкового страхування…
Купівля автомобіля з пробігом може обернутися серйозними фінансовими втратами, якщо проігнорувати базові правила перевірки. Автоексперт…
Останніми роками автовиробники активно експериментують із гібридними технологіями, і концерн Stellantis не став винятком -…
Нещодавно найпопулярніший кросовер Mazda CX-5 перейшов у нове покоління, отримавши точкові зміни у зовнішності. Тепер…
Новинка буде доступна лише в одній комплектації - S 450 e L, а офіційна ціна…
Leave a Comment