Автомобілі, що працюють на газі, мають меншу потужність у порівнянні з бензиновими аналогами та можуть стикатися з певними технічними труднощами.
Газові двигуни втрачають приблизно 10–15% потужності через нижчу теплотворну здатність палива, що негативно впливає на динаміку розгону. Крім того, газоповітряна суміш згоряє повільніше, через що паливо може догоряти у випускному тракті. Це особливо критично для високооборотних двигунів, де підвищене навантаження на випускні клапани спричиняє їхнє швидше зношення.
Взимку газ гірше випаровується, що ускладнює запуск двигуна та створює додаткове навантаження на акумулятор. У таких ситуаціях водіям доводиться перемикатися на бензин, що знижує економічну вигоду від використання ГБО.
Ще один аспект — можливі проблеми з гарантією. Якщо газобалонне обладнання встановлювалося неофіційно, автовиробник може відмовити у гарантійному обслуговуванні. Також для легальної експлуатації автомобіля з ГБО необхідна сертифікація.
Окрім цього, газові заправки є не всюди, тому водіям доводиться заздалегідь планувати маршрут, щоб уникнути труднощів із дозаправкою.
Позашляховики Toyota Land Cruiser завжди славилися своєю надійністю та довговічністю, незалежно від покоління. Проте наскільки…
Збройний конфлікт між Ізраїлем та Іраном вже відгукнувся на українських автозаправках: за лічені дні бензин…
Попит на вживані авто в Україні стрімко зростає - щодня на платформах з'являються сотні нових…
Nissan представив завершальну серію відеооглядів LEAF Insights, у якій детально розповів про ключові технології третього…
Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…
Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…
Leave a Comment